Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 "Любавонька”
м. Переяслав
Заклад дошкільної освіти №10 «Любавонька» гуманітарно-естетичного напрямку орієнтований на максимальне розкриття потенціалу кожної дитини, що забезпечується роботою груп відповідно до інтересів дітей та запитів батьків.
Колектив закладу поглиблено працює над оновленням підходів до виховання та розвитку творчої особистості дитини через широке застосування інтеграційних процесів.
Пріоритетні завдання закладу:
- здійснення особистісно-орієнтованого підходу у встановленні цілісної особистості дошкільника шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;
- розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей.
Колектив закладу – це згуртована команда однодумців, яка має певний досвід у створенні умов для вирішення проблеми, оптимальної побудови педагогічного процесу.
Директор ЗДО Томенко Любов Миколаївна – відмінник освіти України, Заслужений працівник освіти України , лауреат Премії Верховної ради України педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно - технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів.
Заклад розпочав свою роботу з 1993р. Потужність закладу розрахована на 268 дітей, відвідує заклад 390 дітей.
З 2004р. по 2007р. ДНЗ № 10 «Любавонька» мав статус обласного опорного закладу по темі: «Гуманітарно-естетичний підхід до формування творчої особистості вихованців».
З 2007р. по 2010р., як опорний, заклад працював по темі: «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку».
У 2003 році колективом закладу була розроблена програма «Гуманітарно-естетичного напрямку».
В 2006-2007 н.р. проводилась дослідно-експериментальна робота локального рівня по темі: «Формування основ християнської культури у дітей старшого дошкільного віку в умовах національної системи виховання».
З 2007р. по 2008р. в закладі проводився експеримент регіонального рівня за темою: «Апробація навчальних планів, програм, навчально-методичної літератури Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Росток»».
З 2012 по 2016 р. садок працював над проблемою: «Формування художньо-емоційних та здоров`язбережувальних особистісних компетентностей дитини в умовах сучасного дошкільного закладу».
З 2016 р. дошкільному закладу надано статус регіонального рівня по темі: "Виховання духовної культури дітей старшого дошкільного віку засобом створення музейного простору в дошкільному навчальному закладі"
У 2020 році заклад дошкільної освіти завершив роботу над експериментом регіонального рівня по темі: Виховання духовної культури дітей старшого дошкільного віку засобом створення музейного простору в дошкільному навчальному закладі"
Напрямки інноваційної діяльності:
– створення педагогічних умов з використанням ІКТ, як засобу формування компетентності дитини;
– інтегрований підхід до гармонійного розвитку дошкільників;
– впровадження авторських програм.
|