Дитячий садочок "Любавонька"

 

1-parents

     

1-spec

     

1-photo

     

1-food

zavitok

zavitok

 
Dec
6
2013

 Готуємось в садочок

 садок

 

 

Список

дітей 2015 року народження,

які будуть відвідувати дитячий садок  «Любавонька »

з вересня 2018 року.

№п/п

Прізвище, ім,я дитини

Дата нар.

Домашня адреса

  1.  

Господаренко Олександр Анатолійович

23.03.15

Балаяна, 30

  1.  

Кирильчук Маргарита Олександрівна

26.01.15

Пугачова, 7 к.32

  1.  

Кіктенко Олександр Романович

17.06.15

Пугачова, 4 к.34

  1.  

Вірчич Вілєна Валентинівна

22.05.15

Грушевсь. 53 к.54

  1.  

Дашевський Давід Дмитрович

20.02.15

Пугачова, 4 к.66

  1.  

Токаренко Марк Едуардович

13.05.15

Мазепи, 13/15 к.21

  1.  

Пахар Злата Олександрівна

26.04.15

Грушевсь. 53 к.98

  1.  

Кравченко Ірина Романівна

05.11.15

Покровська, 46 к.27

  1.  

Сусь Дарина Євгеніївна

17.01.15

Пр.. Чернишев.18

  1.  

Нестеренко Єва Євгеніївна

07.11.15

Б.Хм.229 к.1

  1.  

Присяжнюк Тімур Русланович

04.06.15

Грушевсь. 51

  1.  

Кононенко Єва Юріївна

30.11.15

Г.Іваневського,18

  1.  

Єржикевич Олександр Олегович

22.02.15

Грушевсь. 53 к.20

  1.  

Кордун Валерія Валеріївна

06.09.15

Зорге,2

  1.  

Самсоненко Кіріл Олександрович

21.12.15

Г.Іваневського,22

  1.  

Заріцький Захар Олексійович

30.12.15

Грушевсь,55 к.59

  1.  

Хижняк Вероніка Віталіївна

02.10.15

Теплична,17

  1.  

Старостіна Софія Анатоліївна

23.10.15

Грушевсь,57 к.37

  1.  

Удовиченко Всеволод Ігорович

12.11.15

Солонці,19

  1.  

Тютюнник Марія Русланівна

03.11.15

Фадєєва, 84

  1.  

Швидченко Матвій Сергійович

01.07.15

Грушевсь,48-а к.59

  1.  

Ткаченко Давид Євгенійович

16.09.15

Гребля

  1.  

Ярмоленко Тімур Вікторович

25.12.15

Шевченка,50

  1.  

Лазоренко Марія Олександрівна

25.02.15

Пєскова, 10

  1.  

Черепинець Аліна Олегівна

16.01.15

Набережна,12 к.64

  1.  

Білер Діана Вадимівна

07.07.15

Пугачова,4

  1.  

Дола Каміла Рустамівна

13.10.15

Молодіжна, 1

  1.  

Мукан Назар Олександрович

17.09.15

Набережна,14 к.16

  1.  

Андрєєва Анна Максимівна

09.11.15

Набережна,10 к.68

  1.  

Сидоренко Єгор Іванович

04.07.15

Пугачова,10 к.12

  1.  

Чередніченко Марія Дмитрівна

21.07.15

Чернишевсь.24

  1.  

Юденко Михайло Владиславович

02.12.15

Набережна,10 к.68

  1.  

Сясько Ірина Вадимівна

01.03.15

Б.Хм.61,к.11

  1.  

Хижний Павло Дмитрович

01.10.15

Алєксєєва,19

  1.  

Пічуніна Валерія Сергіївна

13.10.15

І.Франка, 1

  1.  

Жорнік Каріна Анатоліївна

21.01.15

Чеонишевського,4

  1.  

Вороньчук Назарій Ярославович

21.04.15

Грушевсь. 55, к.24

  1.  

Грабовський Артем Юрійович

01.04.15

Грушевсь. 55, к.24

  1.  

Кучеренко Софія Вікторівна

06.05.15

Гребля

  1.  

Гаспарян Артем Аркадійович

24.11.15

Новок. Шосе, 5

  1.  

Токман Володимир Вікторович

09.03.15

Грушевсь. 55, к.2410

  1.  

Гриценко Артем Ігорович

09.12.15

Андрющенка,4

  1.  

 Декало Дмитро Григорович

29.11.15

Мазінки

  1.  

Маценко Софія Сергіївна

24.07.15

Набережна,10 к.47

  1.  

Роздорожний Михайло Андрійович

16.01.15

 
  1.  

Шемуда Поліна Юріївна

24.04.15

Набережна,4 к.278

  1.  

Піскун Єгор Васильович

01.11.15

Набережна,12 к.47

  1.  

Радченко Володимир

05.12.14

Г. Іваневського, 6

  1.  

Декало Дмитро

29.11.15

Мазінки

  1.  
     
  1.  
     

 

 

Список

дітей 2016 року народження,

які будуть відвідувати дитячий садок  «Любавонька »

з вересня 2018 року.

  1.  

Логунова Соломія Богданівна

17.04.16

Г.Дн. 36/5

  1.  

Неїжко Софія Олександрівна

04.04.16

Карбишева,1

  1.  

Головко Софія Миколаївна

03.05.16

Іващенка,9

  1.  

Тнсля Олександр Ігорович

30.03.16

Пугачова

  1.  

Красюк Соломія Романівна

19.06.16

Б.Хм.50

  1.  

Фесан Софія Володимирівна

25.06.16

Грушев. 49, к. 88

  1.  

Харченко Владислав Олександрович

31.05.16

Г.Іваневського,14-г

  1.  

Сідало Анна Ігорівна

14.05.16

Котляревського,25

  1.  

Васьківська Дарина Олександрівна

24.07.16

Набереж. 10,к.47

  1.  

Максимов Максим Максимович

11.07.16

ІІМожай. Пер. 2

  1.  

Бойко Ольга Олексіївна

09.04.16

Г.Дн.13

  1.  

Іванова Каміла Олексіївна

28.07.16

Артема, 48

  1.  

Іораш Дарья Миколаївна

04.07.16

Лозова,9

  1.  

Задорожній Андрій Олександрович

01.07.16

Набереж.8 к.30

  1.  

Годованець Дарина Василівна

24.04.16

Грушев. 49.к 84

  1.  

Михайлишин Мілана Михайлівна

30.03.16

Шевченка, 22. к8

  1.  

Бадяшина Катерина Михайлівна

12.01.16

Набережна,

  1.  

Романенко Олег Олегович

10.01.16

Покров. 53/69 к.12

  1.  

Білокур Марія Олександрівна

01.03.16

40-річчя виз. Переяс.

  1.  

Корнієнко Мілана Вадимівна

06.05.16

Франка,10

  1.  

Великодний Макар Дмитрович

20.08.16

Сухомлин.36 к.64

  1.  

Перепелиця  Гліб Максимович

15.05.16

Набережна, 10 к. 67

  1.  

Алєксєєнко Тимофій

02.02.16

 
  1.  

Довгий Володимир

03.07.16

Гостинна, 13

  1.  

Довгий В’ячеслав

03.07.16

Гостинна, 13

  1.  

Романенко Владислав Петрович

25.06.16

Владимирська, 18

  1.  
     
  1.  
     

Особливості адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу

 

Відомо, що процес адаптації це постійний процес, який супроводжує людину впродовж усього життя. Науковці визначають адаптацію як пристосування будови і функцій організму, його органів і клітин до умов середовища, спрямоване на збереження рівноваги.

Адаптація (з лат. «пристосування») – пристосування організму, що відбувається на різних рівнях: фізіологічному, соціальному, психологічному.

Залежно від того, на якому рівні відбувається адаптація організму, існують декілька класифікацій цього процесу. В межах висвітлення проблеми адаптації дитини до умов дошкільного закладу слід зупинитися на дослідженнях, автори яких доводять існування таких видів адаптації як фізіологічна та соціальна.

Розглянемо більш докладно тлумачення цих термінів. Фізіологічна адаптація – реакція функціональних систем організму, яка найбільш повно відповідає потребам певної ситуації.

Під соціальною адаптацією розуміють постійний процес активного пристосування індивіда до умов соціального становища, а також результати цього процесу .

Відомо, що навіть незначні зміни умов життя маленької дитини викликають порушення її емоційного стану, сну, апетиту тощо. Саме тому створення умов для успішної адаптації є досить серйозною проблемою, яка хвилює лікарів, психологів, педагогів.

Які ж особливості формування здатності до адаптації у малюка?

Слід зазначити, що народження дитини це один з найяскравіших прикладів фізіологічної адаптації. Отже, системи дихання, кровообігу, травлення на момент народження повинні мати відповідний рівень готовності всіх адаптаційних механізмів. Дослідження доводять, що здоровий малюк має цей рівень готовності й достатньо швидко пристосовується до існування в нових для нього умовах. Звичайно, впродовж наступних років відбувається вдосконалення адаптаційних механізмів, формуються передумови соціальної адаптації.

Які ж фактори можуть негативно вплинути на формування адаптаційних механізмів дитячого організму? Результати спостережень засвідчують, що, насамперед, це такі антенатальні фактори, як токсикози І, П половини вагітності, гострі інфекційні захворювання, загострення хронічних захворювань, прийом ліків, стресові ситуації, шкідлива робота, вживання алкоголю, паління. Серед інтранатальних факторів ризику медики визначають наявність асфіксій у дитини, пологові травми, хірургічне втручання, несумісність за резус-фактором між матір'ю та дитиною тощо.

Неабияке значення для формування адаптаційних механізмів дитини має і  постнатальний період. Саме тому такі фактори, як велика маса тіла дитини, захворюваність упродовж 1 місяця життя, вживання матір'ю алкоголю, паління під час вигодовування дитини, штучне вигодовування, наявність хронічних захворювань, затримки нервово-психічного розвитку можуть стати гальмом у формуванні та розвитку адаптаційних механізмів. Серед соціальних слід звернути увагу на такі фактори ризику, як незадовільні матеріально-побутові умови життя,  конфлікти в сім'ї, відсутність батька чи матері.

Впродовж дошкільного дитинства малюк неодноразово реалізує власні адаптаційні можливості – це  і прихід до дитячого садка, і перехід із однієї групи в іншу, а потім і в школу. Не потребує доказу той факт, що до дитячого садка дитина повинна приходити з прогнозом на адаптацію. Якщо ж прогноз відсутній, його складає лікар дошкільного, закладу разом із психологом. Згідно з прогнозом вони визначають особливості організації режиму, харчування, сну кожної дитини. Саме цими призначеннями бажано керуватися вихователям під час адаптації малюка до умов дошкільного закладу.       

Звикання дитини до нових умов супроводжується порушенням сну, апетиту, загальним ослабленням організму, негативних емоцій, що передається цілою палітрою плачу від скиглення де ревіння. Супутником негативних емоцій є страх – джерело  стресового стану дитини. На жаль, у період адаптації прояв малюком позитивних емоцій є дуже рідкісним явищем. Окрім цього, порушується функціональний стан нервової системи – деякі діти кличуть матір, не можуть заснути тощо, інші – тривалий час перебувають у загальмованому стані, неохоче спілкуються з дорослими й однолітками,  а іноді зовсім мовчать. Спостерігаються зрушення і в деяких вегетативних реакціях, а саме: втрачається вага, загострюються алергічні реакції, раптово підвищується температура тіла тощо. Досить часто у дітей порушуються   вже   набуті    культурно-гігієнічні   навички, знижується імунітет.

Хоча ці негативні прояви зустрічаються не у всіх дітей і є тимчасовими, не звертати уваги на них не можна, адже вони свідчать про порушення нормального функціонування кори великих півкуль, негативно впливають на поведінку дитини. Такі зміни пояснюються перебудовою звичного динамічного стереотипу поведінки, набутого під впливом домашніх умов, на новий стереотип в умовах дошкільного закладу.

Розрізняють три ступені адаптації: легкий, середній і важкий.

Легкий ступінь адаптації

За легкої адаптації впродовж місяця у дитини нормалізується поведінка. Малюк починає спокійно чи радісно ставитися до дитячої групи. Настрій бадьорий, проявляє зацікавленість довколишнім, у поєднанні з незначним ранковим плачем. Апетит погіршується, проте не дуже і на кінець першого тижня стає звичайним, сон поновлюється протягом 10-15 днів.

Стосунки з рідними за легкої адаптації у дитини не порушуються, малюк легко прощається вранці, швидко відволікається, його цікавлять й інші дорослі, він доволі активний, але не збуджений. До дітей в групі може бути байдужим або зацікавленим. Інтерес до навколишнього поновлюється впродовж 2-3 тижнів з допомогою дорослого.

Мова загальмовується, але дитина відгукується і виконує певні прохання чи вказівки дорослого. До кінця першого місяця поновлюється активне мовлення.

Зниження захисних сил організму значно не виражено і до кінця 2-3 тижня відновлюється. Хворіє не більше разу на місяць, тривалістю не більше десяти днів, без ускладнень.

Середній ступінь адаптації

Під час адаптації середнього ступеня порушення в поведінці і загальному стані дитини виражені виразніше і триваліше. Сон нормалізується лише через 20-40 днів, якість сну теж незадовільна. Апетит поновлюється в такі самі строки. Настрій нестійкий впродовж всього місяця, значно знижується активність: малюк стає плаксивим, малорухливим, не намагається досліджувати нове оточення, не використовує набутих раніше побутових навичок. Мова або не використовується, або знижується. У грі дитина також не застосовує набутих навичок, гра ситуативна. Всі ці зміни тримаються протягом 5-6 тижнів.

Ставлення дитини до близьких – емоційно-збуджене (плач, крик під час розлучення). Ставлення до дорослих вибіркове. Ставлення до дітей, як правило, байдуже, проте може бути й зацікавленим.

Захворюваність – до двох разів, терміном не більше 12 днів, без ускладнень. Вага не змінюється або дещо знижується. З'являються ознаки невротичних реакцій: вибірковість у ставленні до дорослих і однолітків, спілкування лише за певних умов.

Важкий ступінь адаптації

Особливу тривогу викликає стан важкої адаптації. Дитина починає тривалий час і важко хворіти, одне захворювання майже без перерви змінює інше, захисні сили організму підірвані і вже не виконують своєї ролі – не запобігають численним інфекційним захворюванням, з якими постійно доводиться стикатися малюку. Це несприятливо позначається на його фізичному і психічному розвиткові.

Інша форма перебігу важкої адаптації – неадекватна поведінка дитини, яка межує з невротичним станом. Дитина погано засинає, сон короткий, скрикує, плаче уві сні, прокидається зі слізьми. Сон чутливий, короткий. Апетит погіршується сильно і надовго, дитина може відмовлятися від їжі або блювати за спроби її нагодувати, можуть виникати функціональні порушення випорожнень, безконтрольні випорожнення.

Під час періоду неспання дитина пригнічена, не цікавиться оточенням. Ставлення до дітей відчужене, однолітків уникає або проявляє агресію. Ставлення до близьких емоційно-збуджене, позбавлене практичної взаємодії. Не реагує на запрошення взяти участь у будь-якій діяльності. Мовою не користується або простежується затримка мовленнєвого розвитку на значний період. Немає настрою, дитина тривалий час плаче, напружено стискає у кулачку носову хустинку чи домашню іграшку. Нам, дорослим, важко усвідомити ступінь її страждань.

Слід пам’ятати, що дитина, яка бурхливо виражає свій протест проти нових умов криком, голосним плачем, вередуванням, чіпляється за маму, падає в сльозах на підлогу, незручна і бентежлива для батьків і вихователів, проте викликає менше хвилювань у дитячих психологів і психіатрів, ніж дитина, яка ціпеніє, стає байдужою до того, що з нею відбувається, до їжі, мокрих штанців, навіть холоду. Така апатія є типовим проявом дитячої депресії.

Отже, ви вже зрозуміли, що адаптація дитини до нових для неї умов середовища – важкий та болючий процес. Тепер ви знаєте, що відбувається з дитиною, з її поведінкою.

Звикання до дошкільного навчального закладу залежить також від типу темпераменту. Гірше за інших почуваються діти з флегматичним темпераментом. Вони не встигають за темпом життя дитячого садка: не можуть швидко одягнутися, зібратися на прогулянку, поїсти. Найлегше пристосовуються діти-сангвініки.

Ускладнюючим чинником адаптації слід також назвати і конфлікти в сім’ї, нетовариськість батьків. Діти мимоволі засвоюють негативні риси поведінки батьків, що ускладнює їхні стосунки з однолітками. Вони поводяться невпевнено і нерішуче, багато хвилюються, тому не можуть бути легко прийнятими в групі.

Отже, соціально-психологічна адаптація до дитячого садка відбувається неоднаково у різних дітей, відповідно до віку, типу вищої нервової системи, стану здоров’я, стилю виховання в сім’ї, родинних взаємин, рівня розвитку в дитини ігрових навичок, її контактності, доброзичливості, емоційної залежності від матері.

 

Як правильно підготувати дитину раннього віку до вступу в дитячий садок?

1. Передусім слід організувати життя дитини в сім'ї відповідно до режиму дня, якого дотримуються в дошкільному навчальному закладі.

2. Готуючись до дитячого садка, докладно розкажіть малюку, що вдень він буде ходити до дитячого садка, а ввечері ви разом з ним будете займатися вдома цікавими справами.

3. Варто зацікавити сина чи доньку дитячим садком, викликати бажання йти туди. Для цього під час прогулянок покажіть будівлю дошкільного навчального закладу, ігрові майданчики; разом поспостерігайте за грою дітей, розкажіть про їхнє життя в садочку. Не можна дитину залякувати садком, погрожувати: «Не слухатимеш – віддам у садочок». Це викличе страх перед дошкільним закладом і, безумовно, погіршить стан дитини в період звикання до незнайомого оточення. Навпаки, слід викликати бажання в неї ходити до садка: «Якщо слухатимеш, не плакатимеш, то підеш у дитячий садок». Про вступ до садка треба говорити в сім'ї як про радісну, очікувану подію.

4. Ідучи будь-куди, завжди розповідайте малюкові, що буде, коли ви повернетесь, щоб у нього була впевненість в тому, що він потрібен вам!

5. Навчайте дитину вдома всіх необхідних навичок самообслуговування та взаємодії. Дитина значно легше пристосується до умов суспільного виховання, якщо в сім'ї вона оволодіє елементарними навичками самостійності. Іноді, прагнучи зекономити час, батьки поспішають самі вдягнути, нагодувати дитину, чим стримують формування в неї необхідних умінь. Так діти, звикнувши до надмірної опіки, у яслах почуваються безпорадними і самотніми.

6. Обираючи дитячий садок, звертайте увагу на вихователів. Чи хочете ви щодень приводити сюди свою дитину? Якщо так, робіть це впевнено.

Щоб полегшити звикання, познайомте сина чи доньку з майбутнім вихователем, поговоріть з ним так, щоб дитина чула про те, що ваш малюк уже підріс і ходитиме до ясел, де про дітей піклується добра вихователька, яка гуляє і грається з ними. Слід викликати в дитини позитивні спогади про відвідування дошкільного закладу, бажання швидше підрости і піти в садочок.

7. Збираючись вести малюка до дитячого садка, домовтеся з вихователем, що певний час відвідуватимете його разом з дитиною, проте дослухайтеся до рекомендацій вихователя щодо цього.

 

Як допомогти дитині пережити період адаптації?

1. В перші дні перебування в дитячому садку залишайте дитину на 2-3 години, поступово збільшуючи час знаходження в дитсадку. Не запізнюйтесь, хоча б у перші дні забирайте дитину вчасно.

2. Не поспішайте відразу забрати дитину додому. Побудьте з дитиною на ігровому майданчику, разом подивіться, як гуляють діти, чим займаються, як спілкуються один з одним та вихователем.

3. Відводячи малюка до дитячого садка, дайте йому улюблену іграшку, сказавши при цьому: «Якщо ти захочеш, щоб я про тебе подумала, візьми і притисни її до себе. І я відразу про тебе подумаю». Ілюзія керування батьками дуже важлива для малюка. Вона знижує реакцію стресу на нову ситуацію. Нехай іграшка ходить із дитиною кожен день і знайомиться з іншими, розпитуйте, що з іграшкою сталося в дитячому садку. Хто з нею дружить, хто ображав, чи не було їй сумно. Таким чином ви багато дізнаєтеся про те, як ваша дитина звикає до садочка.

4. Пограйтесь з дитиною домашніми іграшками в дитячий садок, де якась з них буде самою дитиною. Поспостерігайте, що робить ця іграшка, що говорить, допоможіть разом з дитиною знайти їй друзів і вирішіть проблеми дитини через неї, орієнтуючи гру на позитивні результати.

5. Не хвилюйтесь і не показуйте своє хвилювання дитині. Не забувайте надавати дитині емоційну підтримку і показувати значимість для вас її нового статусу.

6. Утримуйтесь від шумних масових вистав, аби зменшити емоційне навантаження.

7. Частіше говоріть дитині про свої почуття і проявляйте їх.

8. Завжди знаходьте час вислухати, що непокоїть вашу дитину, які у неї труднощі, чого вона досягла.

9. Створіть спокійний, безконфліктний клімат для дитини в сім'ї та оптимальний режим дня. Оберігайте нервову систему дитини!

10. Повідомте вихователів про особливі звички дитини, що вона любить, що ні, які має захоплення.

11. Придумайте ритуал «прощання» й зустрічайте дитину з посмішкою.

12. Дитина має відчувати повне розуміння між батьками та вихователями, тоді вона швидше звикає. Ніколи не з’ясовуйте відносин з вихователем (щоб не трапилось!) у присутності дитини.

13. Відвідувати дитячий садок дитині треба лише здоровою.

14. Найголовніше — почувайтеся компетентними батьками, тобто вірте, що з будь-якою складною ситуацією можна справитись, якщо її вирішувати, а не відкладати!

Головною умовою успішної адаптації дитини до дитячого садочка є єдність вимог до малюка в сім'ї та дитсадку.

Спрогнозувати  адаптацію дитини до умов дошкільного навчального закладу допоможе наступна анкета.

 

 

Методичні рекомендації під час прийому дітей до дитсадка

Ось настав час, коли мама повинна йти на роботу, а дитина – в дитячий садок. Початок відвідування дошкільного закладу – це не тільки нові умови життя й діяльності,, режиму та харчування, а й нові контакти, оточення, нові взаємини, обов’язки. Це надзвичайно напружений період. Науковці і практики виділяють три групи дітей за характером пристосування до нових умов життя.


Перша група – ті, для кого процес адаптації легкий і безболісний. Вони проявляють зацікавлення іграшками й діяльністю, комунікабельні, самостійні, врівноважені. Спілкування батьків із дитиною доброзичливе.


Друга група – малюки, які адаптуються повільніше і важче.Поведінка нестала. Періоди зацікавлення грою змінюються періодами байдужості, вередування. Бракує довіри у ставленні до вихователів, інших дітей. Навички гри та спілкування розвинені недостатньо. Малоініціативні. Менш самостійні, дещо можуть робити самі, але здебільшого залежні від дорослого. З боку батьків простежується нестабільність у спілкуванні: доброзичливі, розважливі звертання змінюються на окрики, погрози або послаблення вимогливості.


Третя група – діти, які важко пристосовуються до нового для себе побуту. Як правило, несамостійні, неконтактні. Швидко втомлюються, ігрові навички несформовані. У досвіді таких дітей –прояви авторитарності, жорстокості (або навпаки - зайвого лібералізму ) з боку дорослих, що спричиняє острах, недовіру до вихователя або повне ігнорування його й інших дітей.Сон, апетит – погані, або зовсім відсутні. Висока захворюваність.

 

 

Списки дітей,

які будуть зараховані в ДНЗ у 2016 році.

Список дітей 2013 р.н.

1.

Алексєєнко Артур Сергійович

06.01.2013

Набережна   12 кв.62

2.

Яременко Вероніка Павлівна

25.06.2013

Паризької   Комуни,   9

3.

Пиленко Євгеній Геннадійович

08.03.2013

Набережна 4 кв.26

4.

Щербина Валерія Константинівна

24.05.2013

Грушевського 51 кв.18

5.

Касьян Тімур Юрійович

06.11.2013

Набережна 16 кв.70

6.

Басюк Олександр Денисович

10.11.2013

Києвообрамська, 36-а

7.

Пріходкін Олександр Сергійович

15.09.2013

Можайська 9 кв.103

8.

Богатир Анастасія Андріївна

24.11.2013

Б.Хмельницького, 178

9.

Назаренко Владислав Миколайович

15.11.2013

С. Разіна, 6-а

10.

Василенкова Поліна Сергіївна

16.05.2013

Правика, 9

11.

Заболотня  Альона Олександрівна

31.10.2013

Набережна, 12

12.

Кас’ян Дарія Іванівна

07.11.2013

Грушевського 49 кв.16

13.

Гресь  Анна  Миколаївна

05.12.2013

Б.Хмельницького 6 кв.1

14.

Курлович   Даніела Олександрівна

18.09.2013

Набережна 10 кв.70

15.

Ісоєва Софія Фахріддінівна

08.12.2013

Котляревського, 7

16.

Стеценко Ніколь  Вахтангівна

19.12.2013

Б.Хмельницького, 140-а

17.

Головко  Єва  В’ячеславівна

22.11.2013

Паризької Комуни, 55

18.

Шинкар  Ілля  Вадимович

03.12.2013

Набережна 8, кв.66

19.

Юхно  Анна  Владиславівна

21.11.2013

Набережна 8 кв.7

20.

Романко   Дмитро Олександрович

12.06.2013

Грушевського 49 кв.56

21.

Романко   Ольга Олександрівна

12.06.2013

Грушевського 49 кв.56

22.

Пархоменко Дар’я Михайлівна

05.08.2013

Набережна 12 кв.33

23

Яценко Олена Олегівна

30.10.2013

 

24.

Бикова  Аліса  Ігорівна

02.11.2013

Артема, 49

25.

Навроцька  Лілія  Сергіївна

12.12.2013

Грушевського 57 кв.54

26.

Корнієнко  Костянтин Вадимович

17.11.2013

Франка, 9

27.

Бутович  Денис  Юрійович

19.09.2013

Пугачова 4 кв.53

28.

Самедова Кіра Рустамівна

23.10.2013

Пугачова 9 кв.25

29.

Остапенко Катерина Віталіївна

27.10.2013

Грушевського, 144

30.

Жорнік Олексій Анатолійович

10.05.2013

Ченнишевського, 4

31.

Єфіменко  Максим Олександрович

13.09.2013

Пугачова 7 кв.26

32.

Потапенко Святослав Юрійович

17.08.2013

Мазепи 13/15 кв.26

33.

Гресько  Максим Володимирович

11.09.2013

Пугачова

34.

Бакуменко  Катерина Анатоліївна

04.01.2013

Набережна 16 кв.79

35.

Шаповал  Злата Богданівна

06.10.2013

Айвазовського, 30

36.

Перебиковський Іван Дмитрович

05.04.2013

Грушевського 51 кв.52

37.

Бєляєва  Марія Олександравна

30.08.2013

Фадєєва, 73

38.

Кругленко  Микола Миколайович

10.09.2013

Пугачова 4 кв.45

39.

Стрильченко  Поліна Михайлівна

23.11.2013

Кріпосна, 27-а

40.

Гусак  Бенедикта Олегівна

26.07.2013

Карла Маркса, 19

41.

Кабанова Інна Миколаївна

21.05.2013

І.Мазепи 4 кв.2

42.

Рожа  Максим  Юрійович

29.03.2013

Ярмоленка, 5

43.

Хижняк  Дарія  Віталіївна

20.11.2013

Теплична, 17

44.

Лісова  Анна

25.06.2013

 

 

Список дітей 2014 р.н.

1.

Кравченко  Роман Дмитрович

29.01.2014

Кооперативна, 11

2.

Міранович Рената Сергіївна

13.02.2014

Грушевського 53, кВ.82

3.

Атаджанов  Сулаймон Шерзодович

17.03.2014

Вишнева, 6

4.

Саламаха  Святослав Романович

21.02.2014

Мірошниченка, 4-б

5.

Підуст  Макар  Андрійович

16.05.2014

Грушевського 53 кв.47

6.

Близнюк  Лілія  Василівна

18.05.2014

Набережна 16 кв.20

7.

Шабатін  Назарій Юрійович

26.04.2014

Грушевського 49 кв.7

8.

Вірчич  Кіра Владиславівна

15.05.2014

Грушевського 53 кв.53

9.

Вдовиченко  Поліна Анатоліївна

22.06.2014

 

10.

Степаненко  Марія Олегівна

01.07.2014

Покровська 49 кв.103

11.

Глоба Ярослав Андрійович

14.08.2014

Пугачова 4 кв.78

12

Одинець  Данило Володимирович

20.07.2014

Грушевського 55 кв.27

13.

Виноградний  Артемій Сергійович

04.09.2014

Комсомольська, 19-б

14.

Білоусько  Домена Анатоліївна

21.09.2014

Миру, 29

15.

Світлична  Анастасія Іванівна

15.06.2014

Вишнева, 22

16.

Фільова Міла Ігорівна

21.06.2014

Ярмаркова, 106

17.

Омельяненко  Артьом Віталійович

28.01.2014

Пугачова 7 кв.75

18.

Ткаченко Кирило Артурович

06.02.2014

Ярмаркова, 106

Набережна 12 кв.87

19.

Левченко  Артем Миколайович

14.03.2014

Грушевського

20.

Удовик  Андрій  Андрійович

02.02.2014

Набережна 10 кв.60

21.

Драник  Данііл  Віталійович

30.03.2014

Пугачова 7 кв.51

22.

Гаценко  Назар Сергійович

23.02.2014

Ковальська, 8-а

23.

Чайка  Вероніка Олександрівна 

28.04.2014

Набережна 16 кв.25

24.

Шеляга Ілля Олександрович

26.01.2014

Підварська, 58-4

25.

Андрущенко  Лука Володимирович

07.03.2014

Анучіна, 2

26.

Галушка Платон Сергійович

17.04.2014

Пугачова 9 кв.31

27.

Науменко  Назар Олександрович

20.03.2014

Паризької Комуни, 38

28.

Грановський  Макар Олександрович

25.02.2014

Набережна 14 кв.80

29.

Іллічова  Олександра Дмитрівна

18.06.2014

Грушевського 55 кв.37

30.

Пронько  Володимир Олегович

25.06.2014

Пугачова 4 кв.26

31.

Бондаренко  Андрій Олегович

04.07.2014

Набережна 10 кв.29

32.

Пархоменко  Олександр Олександр.

23.05.2014

Набережна 8 кв.50

33.

Гордієнко  Кіра Володимирівна

20.06.2014

Пугачова 10 кв.46

34.

Чверенчук  Арсеній Васильвич

17.06.2014

Набережна 4 кв.15

35.

Миколаєнко  Євгенія Миколаївна

09.07.2014

Набережна 8 кв.22

36.

Заболотній  Григорій Олександрович

07.04.2014

Інтернаціональна, 9

37.

Лисенко Мілана Русланівна

12.04.2014

Грушевського 57 кв.98

38.

Кузьменко  Кирило Олександрович

15.05.2014

Грушевського 86/1

39.

Шкребтієнко  Аліса Вадимівна

17.04.2014

Грушевського 49 кв.13

40.

Іваненко  Владислав Русланович

04.08.2014

В.Глібова, 9

41.

Собко Софія Вадимівна

02.08.2014

Жукова 7 кв.2

42.

Собко Вікторія Вадимівна

02.08.2014

Жукова 7 кв 2

43.

Біляй Марк Олександрович

21.08.2014

Набережна 8 кв.75

44.

Івановський  Назар Олександрович

20.02.2014

Набережна 14 кв.25

45.

Кролевець Дарія Іванівна

26.01.2014

Ярмаркова, 90

46.

Буряк Яна Станіславівна

25.07.2014

Якіра, 9

47.

Дубіна Максим Валерійович

10.07.2014

пр.Інтернаціональний, 10

48.

Самченко  Віолетта Русланівна

20.08.2014

Енгельса 46 кв.2

49.

Бабін Дмитро Геннадійович

15.08.2014

Пугачова 10 кв.37

50.

Мевша Вероніка Вікторівна

22.05.2014

Рокосовського, 2

51.

Палатна  Кароліна Олександрівна

21.06.2014

Грушевського 53 кв.96

52.

Усик Вероніка Олегівна

09.08.2014

Декабристів, 1

53.

Прищепа Іванна Стасівна

10.04.2014

Ленінградська, 8

54.

Охрімчук Василіса Сергіївна

21.05.2014

Алєксєєва, 20/1

55.

Кобзєв Ілля Віталійович

20.07.2014

Канівська, 13

56.

Муха Ігор Сергійович

26.08.2014

Набережна 14 кв.17

57.

Станіславська  Софія Сергіївна

13.07.2014

Грушевського 53 кв.73

58.

Самсоненко  Дмитро Олександрович

08.07.2014

Набережна 6 кв.21

59.

Шевченко Максим Миколайович

21.06.2014

Набережна 8 кв.72

60.

Бурчик Роман Сергійович

22.04.2014

Г.Іваневського, 11

61.

Кутова Алісія Антонівна

19.08.2014

Декабристів, 4

62.

Ковальчук Кіра Віталіївна

20.08.2014

Набережна 8 кв.37

63.

Трачук Володимир Іванович

20.08.2014

Комунарів, 21

64.

Самойленко Станіслав Дмитрович

07.09.2014

Пугачова 4 кв.80

65.

Макарь Тимофій Сергійович

02.09.2014

Польова, 14

66.

Левченко  Станіслав Володимирович

09.04.2014

Жовтнева, 32

67

Долгополов  Данило Олександрович

15.01.2014

Володимирська, 6

68.

Черепинець Аліна Олегівна

16.01.2014

Набережна 12 кв.64

69.

Мартенс  Роман Владиславович

18.08.2014

Пугачова 7 кв.80

70.

Дрогуль Любов Вадимівна

25.03.2014

Набережна 14 кв.79

71.

Дузь  Володимир Володимирович

01.04.2014

Г.Дніпра 44 кв.3

72.

Овсієнко Аліса

04.07.2014

 

73.

Хвостик Максим

21.10.2014

пр.Лесі Українки, 7а

 

 

td width=p

 

   
 

Дитяча сторінка

childpage

Відгуки

vidguk

Написати   повідомлення

zavitok

Готуємось в садочок

in sad

Веб-посилання

departament
pedpresa
ostriv
min os 
koipopk 
osvita
foto
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #0feea2 #9c7f24 #ff807c