|
|
|
Подорож краплинки
Создано 26.11.2022 13:16
|
|
нетрадиційні методи загартування дітей,
вихователь Шаблієнко Галина Іванівна
Мета: закріпити уявлення про значення загартування в житті людини. Дати уявлення про взаємозв’язок стану здоров’я людини і навколишнього середовища. Формувати у дітей розуміння необхідності берегти своє здоров’я, знайомити з гартувальними процедурами та їхнім впливом на здоров’ я, використовувати природні засоби оздоровлення та загартовування.
|
|
Повсюди бачимо Весну
Создано 26.11.2022 13:13
|
|
заняття з використанням
здоров’язбережувальних технологій
з дітьми середньої групи на прогулянці,
вихователь Бондарєва Тетяна Василівна
Мета: спонукати дітей обгрунтовано визначати ознаки природи, характерні для весняної пори, встановлювати залежність між ними. Вправляти в умінні аргументувати свою думку. Збагачувати словник та розвивати мовлення. Розвивати логічне, асоціативне мислення, тренувати довготривалу пам’ять. Використовувати елементи здоров’язбережувальних технологій під час занять на вулиці.
|
|
Здоров'язбережувальні технології
Создано 26.11.2022 13:12
|
|
В основі здоров’язбережувального середовища лежить організація всіх процесів життєдіяльності дітей дошкільного віку відповідно до закономірностей побудови навчального процесу, ефективності вибору засобів і методів виховного впливу на дітей з урахуванням їхніх потреб, інтересів, індивідуальних особливостей і потенціалу кожної дитини зокрема.
|
|
Театр кольорових долоньок
Создано 26.11.2022 13:07
|
|
Це незвичайне музично-сценічне дійство в якому активізується творче мислення, розкриваються креативні здібності, розвиваються музично- слухові та зорові уявлення. У такому дійстві органічно поєднуються зримі образи, звуки, кольори. Сюжетна лінія розвивається викликаючи відповідні емоційно-психологічні стани, знайомі образи постають в незвичній абстрактно-символічній формі, що дозволяє дитині самостійно фантазувати та реалізовувати власні уявлення про дію.
|
|
Технологія «Художнє слово і дитяче мовлення»
Создано 26.11.2022 13:06
|
|
(авт. Н.В.Гавриш)
Найважливішими джерелами розвитку дитячого мовлення є художня література та усна народна творчість, величезна сила впливу яких традиційно використовувалася у вітчизняній та зарубіжній педагогіці як могутній чинник виховання та освіти підростаючого покоління. Виховна і художня цінність цього виду мистецтва обумовлена специфікою засобів втілення в ньому художнього образу, насамперед, мовних засобів виразності, адже мова художнього твору є найкращою, найвищою формою літературної мови, яку діти прагнуть наслідувати.
|
|
Ейдетика для дітей дошкільного віку
Создано 26.11.2022 13:03
|
|
Ейдетика - новий напрямок у сучасній дитячій психології, спеціальна методика, орієнтована на розвиток образного мислення у дитини. Вона активно застосовується для навчання малюків дошкільного віку, навіть подобається їм, так як використовується в якості основи прості ігри. Виходить, що замість нудного зубріння інформація засвоюється через асоціації.
Всі батьки можуть використовувати корисні, розвиваючі вправи ейдетики для дітей від 4 років. Це допоможе підготувати їх до школи, полегшити звикання до навчального процесу і засвоєння предметів самої різної спрямованості.
|
|
Ейдетика для дітей дошкільного віку (2)
Создано 26.11.2022 13:03
|
|
Ейдетика - новий напрямок у сучасній дитячій психології, спеціальна методика, орієнтована на розвиток образного мислення у дитини. Вона активно застосовується для навчання малюків дошкільного віку, навіть подобається їм, так як використовується в якості основи прості ігри. Виходить, що замість нудного зубріння інформація засвоюється через асоціації.
Всі батьки можуть використовувати корисні, розвиваючі вправи ейдетики для дітей від 4 років. Це допоможе підготувати їх до школи, полегшити звикання до навчального процесу і засвоєння предметів самої різної спрямованості.
|
|
Дитяче експериментування в природі
Создано 26.11.2022 12:57
|
|
Суть технологій: організація процесу формування уявлень дошкільнят про природу і людину через призму ціннісних орієнтацій. Реалізується потреба кожної дитини в доступному експериментуванні та в природодослідженні.
|
|
Педагогічна пісочниця в роботі з дошкільнятами
Создано 26.11.2022 12:36
|
|
Впровадження принципово нових підходів до дитини, потребує багато в чому й новітніх технологій. Педагоги широко послуговуються ними, творчо переробляючи й адаптуючи до конкретних умов. Такою інновацією, зокрема, стала робота з піском. Вона взяла початок від прадавніх дитячих ігор з цим улюбленим матеріалом, а також сучасних психологічних методик і трансформувалася в інтегровану технологію різнобічного розвитку дитини. У наш стрімкий час, коли технічний прогрес міцно ввійшов у життя, батьки через надмірну зайнятість та педагогічну необізнаність, на жаль, дозволяють дітям забагато часу проводити перед телевізорами та комп'ютерами, що негативно позначається як на психічному здоров’ї малюків, так і на їхньому фізичному стані: втомлюються очі, неправильно формується постава, розвивається малорухливість. Діти менше спілкуються з однолітками, виникає емоційна напруженість, підвищується рівень тривожності та агресивності, знижуються зосередженість та самооцінка.
|
|
Науково-педагогічна Програма з математики "Росток"
Создано 26.11.2022 12:32
|
|
В дошкільному закладі ми використовуємо Програму "Росток", яка розроблена з позицій розвиваючого
навчання. Вся система завдань спрямована таким чином, щоб поруч з розвитком обчислювальних навичок,
навичок каліграфії діти вчилися аналізувати,порівнювати, узагальнювати, класифікувати.
|
|
Пізнання світу за спадщиною Василя Сухомлинського
Создано 26.11.2022 12:35
|
|
Ввідповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, одним із завдань є виховання у дошкільників інтересу і любові до природи, бережливе й турботливе ставлення до рослин і тварин. Важлива передумова цього - засвоєння дітьми норм і правил поведінки стосовно об'єктів навколишнього середовища, вироблення у них умінь, необхідних для включення у природоохоронну діяльність.
|
|
Музейна педагогіка
Создано 04.12.2014 08:59
|
|
Музейна педагогіка передбачає, що освіту та виховання дітей слід здійснювати на музейному матеріалі, який становить загальнолюдські цінності. Кожен музей – професійний чи створений в дошкільному закладі – може сприяти реалізації патріотичного, гендерного, сімейно-родинного, естетичного, морального, правового виховання. Сутність технології полягає у розумінні музею як «багатовимірного світу», в якому переплітається досвід раціонального пізнання з чуттєвим.
В дошкільному закладі створені такі міні - музеї:
Міні- музей "Бджілка"
|
|
|
|