Дитячий садочок "Любавонька"

 

1-parents

     

1-spec

     

1-photo

     

1-food

 
Nov
26
2022
Науково-педагогічна Програма з математики "Росток"

DSCN1433

В дошкільному закладі ми використовуємо Програму "Росток", яка розроблена з позицій розвиваючого

навчання. Вся система завдань спрямована таким чином, щоб поруч з розвитком обчислювальних навичок,

навичок каліграфії діти вчилися аналізувати,порівнювати, узагальнювати, класифікувати.

Із перших занять дітям пропонуються завдання, які потребують від

них творчості: "придумай", "знайди", "склади", "вибери",

зафарбуй"; розвивають не тільки розум, але й волю,

почуття, мотиви діяльності та духовної потреби.  

Програма "Росток" має міцний зв'язок з практикою,

реальними проблемами навколишнього світу. Це

пов'язано з направленістю програми на розвиток дітей і

на формування у них пізнавальних інтересів.

DSCN4052

000 0039

 

Навчання читання дошкільників за

методикою Л.Шелестової "Вчимося

читати"

DSCN1435

Нами було обрано авторську методику Л.В. Шелестової “Вчимося читати” що допомагає відійти від усталених методів та прийомів в ознайомленні дітей дошкільного віку із звуками та буквами, а в подальшому – і в оволодінні навичками читання та письма.

 Л.В.Шелестова – кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, автор методики навчання читання дошкільників, яка протягом 12 років апробується у дошкільних навчальних закладах України.

 “Вчимося читати” – навчально-розвивальний посібник, в якому враховано вимоги Базового компонента дошкільної освіти в Україні та Базової програми розвитку дітей дошкільного віку “Я у Світі” щодо мовленнєвого розвитку та навчання елементів грамоти дошкільнят. Він може використовуватися в організації навчальної діяльності дітей у ДНЗ у формі занять з навчання грамоти чи індивідуальної роботи, а також гурткових занять для дітей, що виявляють ранній інтерес і здібності до читання.

 Методика навчання читання розрахована на чотирирічних дітей, проте, запропоновані завдання посильні й цікаві для трирічних малюків, однак виконувати завдання варто у вдвічі повільнішому темпі і з більшою допомогою дорослих.

 Завдання в посібнику рекомендовано викладати у поданій послідовності:

 - ознайомлення зі складом;

 - відшукування певних складів серед інших;

 - виділення певних складів у словах в різних позиціях;

 - складання сліз з уже відомих складів.

 Посібник зручний для дітей та дорослих, для дітей – це робочий зошит з оволодіння процесом читання, для дорослих – посібник з питань організації та методики навчання.

 В книзі подані рекомендації як працювати за даною книгою, представлено і саму техніку навчання читання.

 Саме цю методику навчання читання дітей використовують вихователі нашого дитячого садочка.

 

 

 000 0013

            DSCN1418

DSCN1420

 DSCN2970

 

   
 

Дитяча сторінка

childpage

Відгуки

vidguk

Написати   повідомлення

zavitok

Готуємось в садочок

in sad

Веб-посилання

departament
pedpresa
ostriv
min os 
koipopk 
osvita
foto
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #0feea2 #9c7f24 #ff807c