Музейна педагогіка передбачає, що освіту та виховання дітей слід здійснювати на музейному матеріалі, який становить загальнолюдські цінності. Кожен музей – професійний чи створений в дошкільному закладі – може сприяти реалізації патріотичного, гендерного, сімейно-родинного, естетичного, морального, правового виховання. Сутність технології полягає у розумінні музею як «багатовимірного світу», в якому переплітається досвід раціонального пізнання з чуттєвим.
В дошкільному закладі створені такі міні - музеї:
Міні- музей "Бджілка"


Міні - музей "Одного дерева і не тільки"



Міні - музей "Комахи"


Міні - музей космосу

Міні - музей писанкарства


Міні - музей "Творчий шлях гудзика"




Міні - музей "Чарівна намистинка"


Міні - музей ложки


Міні - музей "Квіти"


Міні - музей "Лікарські рослини"

Міні - музей транспорту "Від карети до ракети"



-----
Міні - музей Народна іграшка"



Міні - музей "Український посуд"

|