Dec
6
2013

5

                                                   Напрямок діяльності

У дошкільному закладі формування особистості дошкільника здійснюється на основі цілісного підходу до організації навчально-виховного процесу, що передбачає органічне поєднання відповідних напрямів, форм, методів педагогічної роботи.      

Дошкільник у педагогічному процесі не тільки об’єкт, а і суб’єкт процесу пізнання, індикатор педагогічних зусиль, партнер у співробітництві з дорослим та однолітками. Зусилля всього нашого педагогічного колективу спрямоване на всебічний розвиток дитини.

          Один із важливих аспектів  роботи – розумове виховання. Це є розширене знання про себе, про людей, про оточуючий світ, і розвиток інтелектуальних здібностей дітей, і своєчасне виявлення ранньої обдарованості, забезпечення умов для розвитку талановитих дітей.

Реалізація цих завдань сприяє:

-         використанню системи ТРВЗ, яка вмістила в себе методи знаходження нових ідей, визначення і вирішення протиріччя  у розвивальних системах,

100 1930

-         ранньому читанню за методикою Л.Шелестової,

DSCN3993                                 DSCN3987

-    розвитку Всеукраїнської науково-методичної програми «Росток» ,

DSCN4051

                            DSCN4057

 

розвитку логічного мислення за допомогою     паличок Кюїзенера,

100 6581

 

DSCN4045                             DSCN4050

-      розвитку мовлення дітей та художнього слова засобами Н.Гавриш,

000 0025

-         розвитку образного мислення за допомогою методики ейдетика,

DSCN4035                             DSCN4040

DSCN4044

-         пізнанню світу за спадщиною В.Сухомлинського.

100 3387

                 100 6090

 

 

 

Педагогічний колектив спрямовує свої зусилля на формування освіченої творчої особистості дошкільника, становлення його фізичного, психічного, соціального і духовного здоров’я.

 

ПЕРГЛЯНУТИ  ПРЕЗЕНТАЦІЮ  (ZIP 10Mb)

power