ЗВІТ КЕРІВНИКА ДНЗ№10 "ЛЮБАВОНЬКА"
за 2014-2015 н.р.
1.1.Загальна інформація
Завідуюча закладу
|
Л.М. Томенко – «Заслужений працівник освіти України», «Відмінник освіти України», має Почесну грамоту Київської обласної державної адміністрації «За значні досягнення у професійній діяльності» (2003р., 2007р.), Грамота Київської обласної адміністрації «За вагомий внесок у розбудову Київської області» (2012р.)
На посаді працює з 01.08.1992 року.
|
Адреса закладу
|
М. Переяслав-Хмельницький, Київська область, вул.. Грушевського
|
Проект споруди закладу
|
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №10 «Любавонька» комбінованого типу функціонує в окремо побудованій двохповерховій споруді.
|
Наші контакти
|
Телефони: 5-45-32; 5-36-97
Адреса сайту в мережі Інтернет,
Електронна адреса закладу:
dnz_10@ukr/net
|
Заклад засновано
|
05.01.1993р.
|
Режим роботи
|
Робочі дні:
Понеділок – п’ятниця
7.00 – 19.00
Вихідні дні:
Субота, неділя, святкові дні.
|
Головна мета діяльності
|
Забезпечення конституційних прав і державних гарантій щодо доступності здобуття дошкільної освіти дітьми дошкільного віку, збереження та зміцнення їх фізичного, психічного і духовного здоров’я , задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей.
|
Науково-методична проблема
|
Створення освітнього середовища для формування лідерських якостей в усіх учасників навчально-виховного процесу.
|
Кількість груп
|
14 груп: 4 – раннього віку, 10 – дошкільного віку.
|
Кількість дітей станом на 01.08.2015р.
|
391; з них у групах раннього віку 101, дошкільного віку - 290
|
Кількість співробітників станом на 01.08.2015р.
|
Усіх співробітників: 68; з них педагогів – 34.
|
Професійний рівень педагогів станом на 01.08.2015р.
|
Вища кваліфікаційна категорія: 15
1 кваліфікаційна категорія ; 7
11 кваліфікаційна категорія; 5
кваліфікаційна категорія «спеціаліст»; 7
Педагогічне звання «Вихователь-методист»; 5
Педагогічне звання "Заслужений працівник освіти України" - 1,
"Відмінник освіти" - 2.
|
Інформація про склад груп дітей
у закладі в 2014 – 2015 н.р.
(станом на 01.08.2015р )
Гр..п/п
|
Назва групи
|
Вік дітей
|
Кількість дітей
|
Кількість місць
|
Списочний склад
|
1
|
«Золота рибка»
|
1 молодша
(2 -3 р.)
|
15
|
25
|
2
|
«Буратіно»
|
1 молодша
(2 -3 р.)
|
15
|
26
|
3
|
«Курчатко»
|
1 молодша
(2 -3 р.)
|
15
|
24
|
4
|
«Оленка»
|
1 молодша
(2 -3 р.)
|
15
|
26
|
5
|
«Полуничка»
|
11 молодша
(3 -4 р.)
|
20
|
31
|
6
|
«Калинка»
|
11 молодша
(3 – 4 р.)
|
20
|
32
|
7
|
«Казка»
|
11 молодша
(3 – 4 р.)
|
20
|
33
|
8
|
«Віночок»
|
середня
(4- 5 р.)
|
20
|
29
|
9
|
«Зернятко»
|
середня
(4- 5 р.)
|
20
|
30
|
10
|
«Ромашка»
|
середня
(4 – 5 р.)
|
20
|
30
|
11
|
«Каченятко»
|
старша
(5 -6 р.)
|
20
|
25
|
12
|
«Ясочка»
|
старша
(5 – 6 р.)
|
20
|
27
|
13
|
«Ведмежатко»
|
старша
(5 – 6 р.)
|
20
|
27
|
14
|
«Світлячок»
|
старша
(5 – 6 р.)
|
20
|
26
|
1.2. Робота педагогічного колективу щодо виконання вимог навчально-виховних програм і завдань річного плану
Виконання вимог навчально-виховних програм.
З метою реалізації Закону України «Про дошкільну освіту», положень Національної доктрини розвитку освіти, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Типового положення про дошкільний навчальний заклад впродовж 2014-2015 н.р. в дошкільному навчальному закладі проводилась освітньо-виховна робота спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти кожній дитині дошкільного віку.
Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти, Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», програмою виховань і навчань дітей від 2 до 7 років «Дитина», а також в практиці роботи закладу використовуються адаптовані програми, навчальні посібники, рекомендовані МОН України.
Впродовж 2014-2015 навчального року робота колективу закладу була спрямована на створення освітнього середовища, яке сприяло формуванню та реалізації лідерських якостей в усіх учасників навчально-виховного процесу.
Перспективне та календарне планування освітньо-виховного процесу включає різноманітні форми сучасної організації життєдіяльності дошкільників за лініями розвитку. Дидактичний та ігровий матеріал, який використовується в закладі відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності. Навчальний процес супроводжується методичними рекомендаціями, які надаються учасникам освітньо-виховного процесу за запитом та за потребою. Розроблена в закладі та впроваджена в практику роботи карткова система планування – є унікальним освітнім надбанням колективу. Вона дозволяє в повній мірі вирішувати поставлені чинними програмами завдання, які спрямовані на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти України.
Інноваційний підхід до організації роботи з дітьми успішно реалізується через низку освітніх проектів, як індивідуально-групових так і масових, в яких беруть участь усі педагоги, діти, та за бажанням, батьки вихованців. Інформація про організацію діяльності постійно відображається в засобах масової інформації на офісному сайті закладу, щорічно в новинах міського телебачення.
Майже усі педагоги закладу приділяють належну увагу формам організації дітей під час проведення навчальних та ігрових занять, здійснюють освітній процес на основі забезпечення умов для повноцінного різнобічного, пізнавального виховання і розвитку дітей дошкільного віку.
Особлива увага приділяється посиленню мотивації для самоосвіти та підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників, постійному зростанню їхнього професіоналізму.
Рівень підготовки дітей до школи
Результати діагностичної роботи показали, що з 121 дитини – 78 дітей (82%) мають високий рівень готовності до навчання у школі. У цих дітей добре розвинена зорово-моторна координація. На належному рівні знаходиться розвиток слухової пам’яті, як короткочасної так і довгочасної. У дітей добре розвинуте мовлення. У даної категорії на високому рівні розвинена вольова регуляція. Дошкільники показали вміння не тільки слухати дорослого, а й уміння чути і правильно виконувати поставлене завдання. В ході виконання роботи діти працювали старанно, уважно, у пам’яті утримували усі правила, які були поставлені перед ними. У старших дошкільників з високим рівнем готовності сформована внутрішня позиція. Діти готові до зміни соціальної позиції – з позиції дошкільника на позицію учня. Вони розуміють, хто такий учитель, що таке урок. Знають як ведуть себе учні на уроках і перервах. Дітей приваблює не тільки зовнішня сторона ситуації, вони проявляють бажання змінити соціальне положення дошкільника на школяра.
Виникають занепокоєння 4 дітей, які мають низьку готовність до школи. У дітей виникли ускладнення при виконанні завдань. Діти показали недостатній рівень розвитку слухової пам’яті , сприйняття, логічної (опосередкованої ) пам’яті, розвитку фонематичного слуху.
З метою подолання у дітей старшого дошкільного віку проблемних норм комунікативних відносин з однолітками (агресивності, сором’язливості, вразливості, демонстративності) практичним психологом Щербак А.В. була проведена серія занять за корекційно-розвивальною програмою Васильєвої О.В. «Світ дитячих відносин».
Слід відмітити традиційно-результативні та ефективні форми роботи по наступності ДНЗ та школи, зокрема: загальні родинні збори (з проблеми «Обов’язкова освіта дітей старшого дошкільного віку: форми здобуття , організація і зміст роботи», анкетування батьків (з теми «Готовність дитини до шкільного життя очима батьків»), групові та індивідуальні консультації для педагогів (з теми «Дошкільник напередодні шкільного життя», «Пісок як матеріал для розвитку творчості та навчання дітей», «Психологічна готовність дитини до навчання у школі»)
Всі заходи сприяли активізації мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, згуртували батьків і вихователів щодо вдалого переходу дітей з дитячого садка до школи.
Отже, отримані показники свідчать про належний рівень роботи педагогів та практичного психолога Щербак А.В. щодо підготовки дітей до навчання в школі. У 2015-2016 навчальному році для забезпечення конституційний прав, державних гарантій дітям дошкільного віку на доступність та безоплатність якісної освіти, в першу чергу дітям п’ятирічного віку, та виходячи з потреб сучасності, слід глибоко проаналізувати змістовні аспекти програм та їх вплив на рівень готовності дітей до школи. Надалі активно впроваджувати інформаційно-комунікаційні технології в роботу закладу, вдосконалити механізми моніторингу освітнього процесу. Крім того, створити банк даних дітей п’ятирічного віку, які не будуть відвідувати заклад з різних причин, та організувати соціально-педагогічний патронат сімей.
1.3. Робота з охорони життя і зміцнення здоров’я дітей
Організація медико-профілактичної роботи.
Роботу даного напрямку у закладі здійснюють: старша медична сестра Степаненко О.П.. У своїй роботі медична служба керується: Законом України «Про дошкільну освіту» (ст..34 «Медичне обслуговування у дошкільному навчальному закладі»). Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Наказом МОЗ та МОН України «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі», інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі, положенням «Про медичний кабінет дошкільного навчального закладу», Положенням про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та навчальних закладів системи загальної середньої освіти, наказами відділу освіти, закладу, органів охорони здоров’я міста (СЕС, СМСЧ-5).
План роботи медичної служби на 2014–2015 н.р. укладений відповідно до річного плану роботи закладу, виконаний в повному обсязі. Медичне обладнання та медичний інструментарій представлені у достатньому обсязі. Належним чином була оформлена обов’язкова документація, своєчасно складалися плани роботи і звіти, місячний та річний план профщеплень, здійснювався щомісячний, щоквартальний, щорічний аналіз захворюваності, на кожну групу закладу складався лист здоров’я. Контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи та їх загартування; постійно працювала фізкультурна зала. Своєчасно проводився профілактичний огляд дітей вузькими спеціалістами в декретовані вікові періоди, здійснювався контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини, антропометричні виміри в дошкільних групах ДНЗ – щоквартально, в групах раннього віку – щомісячно, огляд на педикульоз, доліковування. Профілактичне щеплення проводилося згідно з наказом МЗУ від 31.01.2000р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні», де затверджені: календар профілактичних щеплень, положення про організацію і проведення профілактичних щеплень тощо. Особиста гігієна персоналу не порушувалась.
Оцінка стану харчування.
Харчування дітей різноманітне за складом продуктів, і в основному задовольняє потреби дітей у харчових речовинах. Слід також зазначити, що впродовж року не виконувалися норми харчування в зв’язку з постійною зміною цін на основні продукти харчування. Діти недоотримали овочів, фруктів, масла вершкового, яєць, сиру кисломолочного, сиру твердого, м’яса, риби.
В ДНЗ запроваджене трьохразове харчування за двохтижневим меню, затверджені графіки видачі їжі для кожної вікової групи окремо. Персонал ДНЗ додержується норм та правил щодо організації харчування дітей в ДНЗ. Систематичний контроль за станом харчування здійснюється завідуючою, старшою медичною сестрою за окремим планом контролю. Результати контролю фіксуються в спеціальному журналі, обговорюються на виробничих нарадах при завідуючій, раді закладу, батьківських зборах.
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи.
Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми організована під постійним медико-педагогічним контролем, відповідно до річного плану, інструктивно-медичних документів МОН України. У закладі проводяться різноманітні заходи для дітей, використовуються режим рухової активності, з урахуванням стану здоров’я вихованців, їх самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості.
Гігієнічні навчання і виховання.
Педагогічний, медичний персонал здійснює роботу з гігієнічного виховання систематично, протягом усіх років перебування дитини в дитячому садку, включає ці питання в усі розділи роботи, визначені програмою виховання. До гігієнічного виховання залучаються батьки. Питання гігієнічного виховання (валеологія, охорона безпеки життєдіяльності дитини, екологічне виховання тощо) відображується в планах роботи закладу та календарних планах роботи вихователів.
Стан травматизму.
Аналіз стану травматизму серед учасників навчально-виховного процесу свідчить про належний стан виконання техніки безпеки та інструкції по організації охорони життя та здоров’я дітей. Відповідно до розробленого методичною службою курсу «Навчаємо правил безпеки» педагогами плануються заняття, що проходять щоп’ятниці згідно за змістовими лініями «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина і побут», «Здоров’я дитини», «Дитина та інші люди». Стан впровадження курсу у навчально-виховний процес закладу є належним, постійно поповнюється банк даних конспектів, сценаріїв з даного напрямку.
1.4. Підвищення фахової майстерності через різні форми її організації
Підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки педагогів включає в себе: курсову перепідготовку, самоосвіту, в тому числі засоби ІКТ, ресурсів веб-сайтів президента України http//www.pre sident.gov.ua, Кабінету Міністрів України http//www.kmu.gov.ua, Верховної Ради України http//kno.rada.gou.ua/komosviti/control/uk/index, Міністерства освіти і науки України http//www.mon.gou.ua, Київської обласної державної адміністрації http//www.kyiv-obl.gou.ua, періодичної преси, закладів освіти України, освітянських проектів в інтернеті, освітянських установ Київської області, сайту закладу http//lybavonka.com.ua, ведення методичних папок самоосвіти, відвідування міських об’єднань та майстер-класів, атестаційна робота в ДНЗ, роботу з молодими вихователями, наставництво, вивчення, узагальнення перспективного педагогічного досвіду.
Відповідно до перспективного плану підвищення фахової майстерності ДНЗ у цьому році пройшли курсову перепідготовку 8 педагогів.
Самоосвіта
Найбільш вагомою є проведена індивідуальна методична робота з організації самоосвіти педагогів. Педагоги опанували різні методи самоосвітньої діяльності. На теперішній час кількість вихователів, які систематично використовують Інтернет джерела для пошуку інформації дорівнює 80 %.
Впродовж року педагогами закладу систематично поповнювались папки самоосвіти «Портфоліо педагога» новими цікавими матеріалами.
Міські методичні об’єднання та майстер-класи.
Педагоги закладу є активними слухачами усіх міських методичних об’єднань. Слід відмітити підготовку та проведення відкритих показів «Управління розвитком дітей в освітньому середовищі (Верба О.Г., Білогруд О.Г.), «Єдність формування у дітей уявлень про соціальну дійсність як про частину довкілля, що відображає дійсність і взаємини людей.» (Шаблієнко Г.І., Осадча В.М.), «Використання дидактичних ігор при автоматизації сонорного звуку» (Збанацька Г.І.), «Оптимізація екологічного виховання дітей дошкільного віку» (Сапіташ О.М., Боярин Н.М.), «Розвиток творчих здібностей дітей в процесі театралізованої діяльності» (Романенко Н.П.).
Результативною є участь педагогів закладу у обласній виставці «Освіта Київщини».
Робота з молодими педагогами, наставництво.
Робота з даного напрямку відбувається за програмою «Наставник». Відповідно до неї за молодими педагогами закріплені наставники: Бондарєва Т.В., Осадча В,М., Верба О.Г., Литвин Н.М., Гопанчук О.М., Шаблієнко Г.І., Пономаренко А.І., Панферова Т.Г., Білогруд О.Г., Боярин Н.М..
Аналіз реалізації програми підвищення фахової майстерності свідчить про належний результативний рівень роботи в цьому напрямку. В наступному році планується продовжувати роз’яснювальну роботу серед працівників дошкільного закладу , особливо для молодих педагогів, враховуючи оновлення змісту дошкільної освіти, відповідно до суспільних запитів, потреб інноваційного розвитку науки, сучасних засобів розвитку , навчання та виховання, науково-методичних рекомендацій, презентації в Power Point, з активним використанням можливостей інноваційного простору, які надає мережа Інтернет.
1.5. Результати атестації і аналіз якісного складу педагогічних працівників
У 2014 – 2015 н.р. атестацію в установлені терміни відповідно до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України» пройшли 8 педагогів. За результатами атестації Томенко Л.М. відповідає раніше присвоєній к.к. «спеціаліст вищої категорії», Пономаренко А.Ш. відповідає раніше присвоєній к.к. «спеціаліст вищої категорії», Осадча В.М. відповідає раніше присвоєній к.к. «спеціаліст вищої категорії», Сапіташ О.М. присвоєно к.к. «спеціаліст вищої категорії», Киришун О.В. присвоєно к.к. «спеціаліст вищої категорії», Білогруд О.Г. присвоєно к.к. «спеціаліст вищої категорії», Луценко Л.М. присвоєно к.к. «спеціаліст другої категорії» та Матовій Н.В. присвоєно к.к. «спеціаліст другої категорії».
Всі атестаційні матеріали оформлені і зберігаються належним чином. Фактів заорганізованості, бюрократизму, тяганини, необґрунтованих вимог під час проведення атестації у закладі не зафіксовано.
1.6. Ефективність і доцільність методичної роботи
Науково-методична проблема.
У 2014 – 2015 навчальному році навчально-виховний процес і діяльність педагогічного колективу дошкільного навчального закладу були спрямовані на розв’язання науково-методичної проблеми: «Створення освітнього середовища для формування лідерських якостей в усіх учасників навчально-виховного процесу».
Для створення належних умов та розв’язання поставлених завдань, адміністрацією закладу були організовані та проведені наступні заходи: вдосконалено довідково-інформаційне оснащення методичного кабінету (стенди, тематичні папки, умови для самоосвітньої діяльності, умови для роботи в мережі Інтернет щодо), укомплектовано та поповнено бібліотечний фонд методкабінету новими психолого-педагогічної літератури, фаховими журналами, книгами з педагогіки та психології. Складено перелік рекомендованої літератури з актуальних робіт, пов’язаних з підготовкою та проведенням методичних заходів.
Аналізуючи рівень організації і проведення, ефективність і доцільність проведених методичних заходів, найбільш результативними вважаємо:
майстер-класи - «Квіти з тканини» (Боярин Н.М.), вироби із солоного тіста» (Киришун О.В.)
семінарські заняття – «Безпека життєдіяльності і зміцнення здоров’я дітей в сучасних умовах дошкільного закладу», «Її величність дитина. Яка вона?», «Модернізація підходів у роботі з родиною».
Окрему увагу в роботі над науково-методичною проблемою було приділено заходам для створення сприятливого психолого-педагогічного клімату у колективі. Дана робота неможлива без психологічної підтримки методичної роботи. Були організовані тренінги, індивідуальна консультативна робота з педагогами за їхніми професійними запитами.
Отже, робота педагогічного колективу над науково-методичною проблемою проводилася на достатньому рівні, її результатом є такі показники, як підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, використання набутого досвіду більшістю педагогів колективу, удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи в закладі, високий рівень вихованості та розвитку дітей, сприятливий психологічний клімат у колективі.
Планування роботи з педагогічними кадрами.
Основними принципами організації методичної роботи в дошкільному навчальному закладі є науковість, зв'язок з життям та актуальність, комплексний характер, систематичність, послідовність, наступність, безперервність, творчий характер, максимальна активізація педагогів, конкретність, спрямованість на головне, істотне, єдність теорії та практики, оперативність, гучність, мобільність, колективний характер. Методологічна основа методичної роботи в закладі – це системний, діяльнісний, особистий підхід.
Основними завданнями методичної служби в навчальному році були:
∙ Методичний супровід вихователя (педагога) у реалізації вимог програми «Дитина»
∙ проводження нових підходів до організації занять за програмою «Дитина»;
∙ вивчення та впровадження нестандартних форм організації дітей дошкільного віку під час різних форм активності та видів діяльності;
∙ розробка рекомендацій , пропозицій, пам’яток щодо подальшого впровадження програми «Дитина»;
∙ створення електронної картотеки та анотованого каталогу літературних джерел, систематизація усіх фондів;
∙ робота веб-сайту дошкільного навчального закладу.
Оптимальність поєднання різних форм методичної роботи у закладі.
Масові форми. Педагогічна рада закладу у 2014–2015 н.р. працювала планово, системно, відповідно до Статуту ДНЗ. Засідання проводили 5 разів на навчальний рік. Питання, які розглядалися на засіданнях педради були актуальними, сучасними, відповідали річним завданням роботи закладу і науково-методичній проблемі. Систематично проводився контроль за дієвістю, виконанням прийнятих рішень. Засідання педради проходили у різних формах (традиційно і нетрадиційно) з авторським поглядом на будь-яку проблему. Найбільш актуальним було засідання педради з теми: «Пріоритетний аспект роботи – безпека життєдіяльності дитини», «Моральність має бути свідомою», «Співробітництво, партнерство, довіра, сучасний погляд на взаємодію педагогів і батьків».
Результативною можна визнати дію програми підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки педагогів, що включає в себе курсову перепідготовку, самоосвіту, ведення методичних папок самоосвіти, відвідування міських об’єднань, майстер-класу, пошукова робота в мережі Інтернет, тощо.
Групові форми. На високому рівні, якісно, систематично працюють виставки, конкурси, творчі групи, пари. Відмічаємо конкурси «Малятам про працю дорослих», конкурс «Квітник на своїм підвіконні», виставу-фестиваль «Великодня писанка», фото-виставку «Осінній вернісаж», спортивне свято «Богатирські ігри», свято «Нептуна», обрядове свято «Ой на Івана та й на Купала»
Дієвою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня педагогів є організація мастер-класу «сенсорно-пізнавальний розвиток дітей молодшого дошкільного віку» (керівник Гопанчук О.М.), робота якого спрямовувалась на професійне зростання слухачів.
Однією з обов’язкових складових процесу навчання і виховання дітей дошкільного віку ми вважаємо активну участь у ньому помічників вихователів і технічного персоналу закладу. Для цього у річний план та план роботи методичної служби був введений розділ «Програма участі технічного персоналу у навчально-виховному процесі» з тематикою консультацій, лекторіїв, відкритих оглядів. Цей напрям діяльності вже приносить позитивні результати. Організаціоно-педагогічна методична робота включає також участь у різноманітних культурно-освітніх, ділових заходах (тижні, місячники, декади, конкурси), організацію свят та розваг для дітей.
Індивідуальні форми. Найбільш вагомою нам вбачається діяльність методичної служби по організації самоосвіти педагогів. Якісно і систематично проводиться день самоосвіти, поповнюються щоденники самоосвіти «Полтфоліо педагога», здійснюється індивідуальна консультаційна робота, в тому числі і на веб-сайті закладу. Слід зауважити , що створений та постійно поповнюється банк діагностики педагогічних кадрів. Матеріали діагностичних заходів (анкетування, тестування, опитувальники, діагностичні картки, моделі) належним чином узагальнюються та аналізуються. До найбільш ефектних індивідуальних форм роботи можна віднести дію програми «Наставник», яка розроблена для молодих педагогів.
Наявність системи адресної допомоги педагогічним працівникам різних категорій (розробка методичних рекомендацій, посібників, бюлетенів тощо). Фонди методичного кабінету систематично поповнюються планами-конспектами різноманітних заходів, матеріалами засідань міських методичних об’єднань, письмовими консультаціями та різноманітною актуальною тематикою, матеріалами ППД. Згідно вимог узагальнюються і оформляються тематичні теки з матеріалами засідань педагогічних рад, семінарів-практикумів контрольно-діагностичної роботи по узагальненню стану освітньо-виховного процесу, готуються статті в спеціалізованій та загальні періодичні видання, для розміщення на веб-сайт закладу та міського методичного кабінету.
Таким чином, аналіз результатів методичної роботи з педагогічними кадрами у 2014 – 2015 навчальному році свідчить про належний стан організації даного напрямку діяльності та відповідає вучасним вимогам до її організації у дошкільному навчальному закладі. План роботи методичного кабінету виконано належним чином.
1.7. Результати тематичних та комплексного навчання стану організації життєдіяльності дітей.
У 2014-2015 н.р. було заплановано та проведено тематичні вивчення «Формування основ безпеки життєдіяльності в ДНЗ», «Стан морального виховання дошкільнят», «Стан організації роботи з батьками». Була проведена фронтальна перевірка в середніх групах: «Ведмежатко», «Світлячок», «Ясочка», «Каченятко», епізодичний контроль за проведенням спостереження в ранкові години, години ранкової гімнастики, за формуванням культурно-гігієнічних навичок в дітей у молодших групах, проведенням самостійно-художньої діяльності в другу половину дня. Зміст та матеріали даних вивчень узагальнені в довідках , наказах із зазначенням термінів, відповідальних осіб, питань для перевірки, висновків та зауважень по результатам вивчення, а також, за необхідністю, визначенням коригувальних заходів. Результати вивчень були оголошені на нарадах, педагогічних радах та педагогічних годинах закладу.
Щоденно виконувалися визначені основні заходи оперативного, попереджувального та порівняльного вивчень відповідно з планом.
На основі вищезазначеного можна зробити висновок про позитивні результати проведення комплексного та тематичних вивчень.
1.8. Стан матеріально-техничної бази
Всі приміщення закладу, їх обладнання та оснащення, знаходяться в задовільному (робочому) стані. Щорічно проводиться їх обстеження і складаються відповідні акти. Акти дозволяють використовувати приміщення, обладнання та оснащення впродовж усього навчального року. Помешкання оформлені з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, мають гарний естетичний вигляд, оздоблені кімнатними рослинами , панно, картинами.
Стан матеріально-технічної бази закладу відповідає загальноприйнятим стандартам для дошкільних закладів. В цьому навчальному році, адміністрацією садка (завідуюча Томенко Л.М., завгосп Гріненко М.М.), за планом відбувся капітальний ремонт пральні (заміна каналізаційної та водопровідної системи, перетірка та фарбування стін, заміна освітлення, ремонт підлоги), частково замінено каналізаційні труби у підвальному приміщені, виконано ремонт кабінету діловода, зварено два металеві стелажі для посуду на харчоблок, пофарбовано вхідні двері на харчоблоці, покрито лаком двоє вхідних дверей на центральному вході, пофарбовано плінтуси по коридорах на 2-х поверхах.
Благодійні внески батьків були витрачені на:
- ремонт пральні;
- ремонт спальні у групі «Золота рибка»;
- ремонт спальні у групі «Казка»;
- ремонт спальні у групі «Оленка»;
- ремонт спальні у групі «Буратіно»;
- ремонт спальні та групової кімнати у групі «Курчатко»;
За кошти спонсора Саулка В’ячеслава Володимировича було зроблено ремонт у кабінеті завідуючої (перетірка стелі, поклейка шпалери). Закуплено жалюзі та кондиціонер. Всього витрачено 12000 (дванадцять тисяч ) гривень, за що я щиро вдячна В’ячеславу Володимировичу.
Також за рахунок батьків поновлено інтер’єр груп, зроблено частковий ремонт групових майданчиків та виготовлено кришки на пісочниці. В групі «Полуничка» закуплено нову дерев’яну гірку, пісочницю та столик з лавочками на ігровий майданчик. Що складає 12500 гривень.
У групі «Каченятко» придбано нову пісочницю силами батьків на суму 2027 гривень.
У групі "Ясочка" придбано будиночок на суму: 5000 гривень
Адміністративно-господарська діяльність здійснювалася відповідно до річного плану роботи. Протягом року контролювалась освітньо-виховна робота, проводився системний аналіз комплектування закладу дітьми, своєчасно готувались документи до організованого початку та закінчення навчального року, здійснювалась тарифікація педагогічного персоналу та надавались звіти до відділу освіти. Адміністрацією щоденно контролювалось використання електроенергії та води. Стан майна , обладнання, приміщень, території закладу відповідав вимогам санітарних правил. Уся діяльність персоналу регламентувалась наказами по закладу.
Питання які пов’язані з охороною праці, профілактикою травматизму, проблемами цивільної оборони, охорони життєдіяльності дітей, санітарних правил утримання приміщень, збереження майна закладу, та дотримання здорового психологічного клімату в колективі вирішувались планово та оперативно з урахуванням проблемних запитів.
Виробничі наради з педагогічним персоналом проводились щовівторка; з технічним персоналом, з медичним персоналом та адміністрацією щомісячно. Загальні збори колективу проводились за планом. Крім того , протягом року в закладі проводились святкові загальні збори трудового колективу, які присвячувались ювілейним та професійним святам.
Засідання батьківського комітету закладу, загальні батьківські збори, групові батьківські збори проводились за річним планом, та оперативно за потребою.
Використання приміщень. ДНЗ має приміщення різного призначення, всі вони використовуються за напрямком діяльності. Приміщення розподілені за своїми функціями: навчальні, медичні, адміністративно-господарські.
Заслуговує на увагу багаторічне зразкове утримання приміщень груп: «Полуничка», «Оленка», «Віночок», «Ясочка», «Каченятко», "Зернятко", «Ведмежатко» персоналом Іораш О.М., Лічман Т.І., Ющенко В.О., Петрик Н.Г., Саверська Ю.О., Ковалевська О.Б., Пачева Т.А.
Відмічаємо технічних працівників Гаркушу В.А., Трухан М.М., Фрасенюк Н.В., Костюченко Т.І., Охріменко Н.Г., Середу Л.В., Шепель І.В., Котляр А.М., Вознюк Г.В., Гріненко М.М., Іваненко В.М., Гресько М.М., Литвинець О.В.
Заслуговують на увагу музичні керівники Романенко Н.П., Федоренко І.О., логопед Збанацька Г.І.
Навчальне обладнання закладу відповідає потребам. Стан збереження майна є належним та відповідає нормативно-правовій базі. Заклад обладнаний меблями відповідно до стандартів. Стан збереження меблів задовільний.
Отже, план роботи ДНЗ№10 «Любавонька» на 2014-2015 н.р. можна вважати виконаним в повному обсязі.
Завідуюча ДНЗ№10 ______________________________Томенко Л.М.
|