Дитячий садочок "Любавонька"

 

1-parents

     

1-spec

     

1-photo

     

1-food

 
Mar
1
2015

Робота з батьками

 

 2017-2018 навчальний рік

Майстер-клас  по малюванню нетрадиційними техніками для дітей провела

Руслана Мостова-Заливанська     

(мама вихованки середньої групи "Золота рибка")

 DSCN5828

 

DSCN5835

 

Діти в цирку (старша група "Калинка")

viber image10

 

viber image14

Родинне свято в старшій групі "Калинка"

DSCN3227

DSCN3290

DSCN3329

DSCN3392

 

Загальносадкові батьківські збори

DSCN3070

DSCN3068

DSCN3055

 

Свято Картоплі в старшій групі "Казка"

DSCN1640

DSCN1656

DSCN1673

DSCN1713

DSCN1763

 

 

ОСІННІЙ  ЯРМАРОК  

DSCN1941

 

DSCN1948

DSC 2024

DSC 2031

ED172907

ED172909

ED172943

 

 

 Старша група "Казка" разом з батьками в Києві

DSC 0512

DSC 0516

DSC 0594

DSC 0670

 

 

2016-2017 навчальний рік

Обряд закосичення

(група "Ромашка")

DSCN8970

 

DSCN8973

Діти групи "Віночок" в Києві

DSCN7046

DSCN7091

 

 

Родинне свято в групі "Ромашка"

DSCN3108

DSCN3122

 

DSCN3155

Поїздка до цирку дітей та батьків

(старша група "Ромашка")

DSC05047

 

DSC05090

 

 

Вітання жінкам з весною

від чоловіків групи "Ромашка" 

DSCN6818

Благодійна акція "Миколайчики воїнам АТО"

image-0-02-05-ea84aef969043c91cb6d9639291e0246c97df4346782a78e95aeef24ccc6835d-V

 

image-0-02-05-243d1b3aa10f86362acd0f8e38c7d177984728652c1720d81b61bee32829b5ed-V

image-0-02-05-3770fb83e69619fa2010af985f3b61eaf0ade24c79c087c19ecb80d26bd87474-V

IMG 20161218 101627

 

ЗВІТ

 

керівника  ДНЗ №10

 

«Любавонька»  за 2015 -2016 н. р.

 

Томенко Любові Миколаївни

 

1.1.      Загальна інформація

Завідуюча закладу

Л.М. Томенко – «Заслужений працівник освіти України», «Відмінник освіти України», має Почесну грамоту Київської обласної державної адміністрації «За значні досягнення у професійній діяльності» (2003р., 2007р.), Грамота Київської обласної адміністрації «За вагомий внесок у розбудову Київської області» (2012р.)

На посаді працює з 01.08.1992 року.

Адреса закладу

М. Переяслав-Хмельницький, Київська область, вул.. Грушевського

Проект споруди закладу

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №10 «Любавонька» комбінованого типу функціонує  в окремо побудованій двохповерховій споруді.

Наші контакти

Телефони: 5-45-32; 5-36-97

Адреса сайту в мережі Інтернет,

Електронна адреса закладу:

Dnz_10@ukr/net

Заклад засновано

05.01.1993р.

Режим роботи

Робочі дні:

Понеділок – п’ятниця

7.00 – 19.00

Вихідні дні:

Субота, неділя, святкові дні.

Головна мета діяльності

Забезпечення конституційних прав і державних гарантій щодо доступності здобуття дошкільної освіти дітьми дошкільного віку, збереження та зміцнення їх фізичного, психічного і духовного здоров’я , задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей.

Науково-методична проблема

Створення освітнього середовища для формування лідерських якостей в усіх учасників навчально-виховного процесу.

Кількість груп

14 груп: 4 – раннього віку, 10 – дошкільного віку.

Кількість дітей станом на 01.08.2015р.

390; з них у групах раннього віку 97, дошкільного віку - 293

Кількість співробітників станом на 01.08.2015р.

Усіх співробітників: 68; з них педагогів – 34.

Професійний рівень педагогів станом на 01.08.2015р.

Вища кваліфікаційна категорія:  15

Ікваліфікаційна категорія ;  8

ІІ кваліфікаційна категорія;  5

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»;  6

Педагогічне  звання «Вихователь-методист»;  5

Педагогічне  звання  «Заслужений працівник освіти України»;  1

«Відмінник освіти»;  2

 

Інформація про склад груп дітей

у закладі в 2015 – 2016 н.р.

(станом на 01.08.2016р )

 

 

Гр..п/п

 

Назва групи

 

Вік дітей

Кількість дітей

Кількість місць

Списочний склад

1

«Золота рибка»

 молодша

15

30

2

«Буратіно»

 молодша

15

28

3

«Курчатко»

 молодша

15

28

4

«Оленка»

 молодша

15

27

5

«Полуничка»

середня

20

34

6

«Калинка»

середня

20

34

7

«Казка»

середня

20

34

8

«Віночок»

старша

20

30

9

«Зернятко»

старша

20

29

10

«Ромашка»

старша

 

20

30

11

«Каченятко»

раннього віку

15

24

12

«Ясочка»

раннього віку

15

27

13

«Ведмежатко»

раннього віку

15

25

14

«Світлячок»

раннього віку

15

26

 

 

1.2. Робота педагогічного колективу щодо виконання вимог навчально-виховних програм і завдань річного плану

Виконання вимог навчально-виховних програм.

З метою реалізації Закону України «Про дошкільну освіту», положень Національної доктрини розвитку освіти, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Типового положення про дошкільний навчальний заклад  впродовж 2015-2016 н.р. в дошкільному  навчальному закладі проводилась освітньо-виховна робота спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти кожній дитині дошкільного віку.

Зміст навчально-виховного процесу в закладі визначається Базовим  компонентом дошкільної освіти, Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», програмою виховань і навчань дітей від 2 до 7 років «Дитина», а також в практиці роботи закладу використовуються адаптовані програми, навчальні посібники, рекомендовані  МОН України.

Впродовж 2015-2016 навчального року робота колективу закладу була спрямована на створення освітнього середовища, яке сприятиме формуванню та реалізації лідерських якостей в усіх  учасників навчально-виховного процесу.

Перспективне та календарне планування освітньо-виховного процесу включає різноманітні форми сучасної організації життєдіяльності  дошкільників за лініями розвитку. Дидактичний та ігровий матеріал, який використовується в закладі  відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності. Навчальний процес супроводжується методичними рекомендаціями, які надаються  учасникам освітньо-виховного процесу за запитом та за потребою. Розроблена в закладі та впроваджена  в практику роботи карткова система планування – є унікальним освітнім надбанням колективу. Вона дозволяє в повній мірі вирішувати поставлені чинними програмами завдання, які спрямовані на  реалізацію Базового компонента дошкільної освіти України.

Інноваційний підхід до організації роботи з дітьми успішно  реалізується через низку освітніх проектів, як індивідуально-групових  так і масових, в яких беруть участь усі педагоги, діти, та за бажанням, батьки вихованців. Інформація про організацію діяльності постійно відображається в засобах масової інформації на офісному сайті закладу, щорічно в новинах міського телебачення.

Майже усі педагоги закладу приділяють належну увагу формам організації дітей під час проведення навчальних та ігрових занять, здійснюють освітній процес на основі забезпечення умов для повноцінного різнобічного, пізнавального виховання і розвитку дітей дошкільного віку.

Особлива увага приділяється посиленню мотивації  для самоосвіти та підвищення  рівня кваліфікації педагогічних працівників, постійному зростанню їхнього професіоналізму.

Рівень підготовки дітей до школи

Результати діагностичної роботи показали, що із 102 дитини –     86%  мають високий рівень готовності до навчання у школі. У цих дітей добре розвинена  зорово-моторна координація. На належному рівні знаходиться розвиток слухової пам’яті, як короткочасної так і довгочасної. У дітей добре розвинуте мовлення. У даної категорії на високому рівні розвинена вольова регуляція. Дошкільники показали вміння не тільки слухати дорослого, а й уміння чути і правильно виконувати поставлене завдання. В ході виконання роботи діти працювали старанно, уважно, у пам’яті утримували усі правила, які були поставлені перед ними. У старших дошкільників з високим рівнем готовності сформована внутрішня позиція. Діти готові до зміни соціальної позиції – з позиції дошкільника на позицію учня. Вони розуміють, хто такий учитель, що таке урок. Знають як ведуть себе учні на уроках і перервах. Дітей приваблює не тільки зовнішня сторона ситуації, вони проявляють бажання змінити соціальне положення дошкільника на школяра.

З метою подолання у дітей старшого дошкільного віку проблемних  норм  комунікативних відносин  з однолітками (агресивності, сором’язливості,  вразливості,  демонстративності) практичним психологом  Щербак А.В.  була проведена серія занять за корекційно-розвивальною програмою Васильєвої О.В. «Світ дитячих відносин», індивідуальні методи діагностики пам’яті за допомогою методик: «Впізнай фігуру», «Запам’ятай малюнок».

Слід відмітити традиційно-результативні та ефективні форми роботи по наступності ДНЗ та школи, зокрема: загальні  родинні збори (з проблеми  «Обов’язкова  освіта  дітей  старшого дошкільного віку:  форми здобуття , організація і зміст роботи», анкетування батьків (з теми «Готовність дитини до шкільного життя очима батьків»), групові та індивідуальні консультації для педагогів (з теми «Дошкільник напередодні шкільного життя», «Пісок як матеріал для розвитку творчості  та  навчання дітей», «Психологічна готовність дитини до навчання у школі»)

Всі заходи сприяли активізації мотиваційної  готовності  дітей до навчання  в школі, згуртували батьків і вихователів щодо вдалого переходу  дітей з дитячого садка до школи.

Отже, отримані показники свідчать про належний рівень роботи педагогів та практичного психолога Щербак А.В. щодо підготовки дітей до навчання в школі. У 2016-2017 навчальному році для  забезпечення  конституційний прав, державних гарантій дітям дошкільного віку на доступність та безоплатність якісної освіти, в першу чергу дітям п’ятирічного  віку, та виходячи  з  потреб сучасності, слід глибоко проаналізувати змістовні  аспекти програм та їх вплив на рівень готовності  дітей до школи. Надалі активно впроваджувати інформаційно-комунікаційні технології в роботу закладу, вдосконалити механізми моніторингу освітнього процесу. Крім того, створити банк даних дітей п’ятирічного віку, які не будуть відвідувати заклад з різних причин, та організувати соціально-педагогічний патронат сімей.

 

1.3. Робота з охорони життя і зміцнення здоров’я  дітей

 

Організація медико-профілактичної роботи.

Роботу  даного напрямку у закладі здійснюють: старша медична сестра Степаненко О.П.. У своїй роботі медична служба керується: Законом України «Про дошкільну освіту» (ст..34 «Медичне обслуговування у дошкільному навчальному закладі»). Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Закон України «Основи законодавства України про охорону  здоров’я»,  Наказом  МОЗ та МОН  України  «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей в дошкільному навчальному закладі», інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи  в  дошкільному навчальному закладі, положенням  «Про медичний кабінет дошкільного навчального закладу», Положенням про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та навчальних закладів системи загальної середньої освіти, наказами відділу освіти, закладу, органів охорони  здоров’я  міста (СЕС, СМСЧ-5).

План роботи медичної служби на 2015–2016 н.р. укладений відповідно до річного плану роботи закладу, виконаний в повному обсязі. Медичне обладнання та медичний інструментарій представлені у достатньому обсязі.  Належним чином була оформлена обов’язкова документація, своєчасно складалися плани роботи і звіти, місячний та річний план профщеплень, здійснювався щомісячний, щоквартальний, щорічний аналіз захворюваності, на кожну групу закладу  складався  лист  здоров’я. Контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи та їх загартування; постійно працювала фізкультурна зала. Своєчасно проводився профілактичний огляд дітей вузькими спеціалістами в декретовані вікові періоди, здійснювався контроль динаміки розвитку та стану  здоров’я  кожної  дитини, антропометричні  виміри в дошкільних групах ДНЗ – щоквартально, в групах раннього віку – щомісячно, огляд на педикульоз, доліковування. Профілактичне щеплення проводилося згідно з наказом  МЗУ  від 31.01.2000р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні», де затверджені: календар профілактичних щеплень, положення про організацію і проведення профілактичних щеплень тощо.  Особиста гігієна персоналу не порушувалась.

Оцінка стану харчування. 

Харчування дітей різноманітне за складом продуктів, і  в основному задовольняє потреби дітей у харчових речовинах. Слід також зазначити, що впродовж року не виконувалися норми харчування в зв’язку  з постійною зміною цін на основні продукти харчування. Діти недоотримали  овочів, фруктів, масла вершкового, яєць, сиру кисломолочного,  сиру твердого, м’яса, риби.

В ДНЗ запроваджене трьохразове харчування за двохтижневим меню, затверджені графіки видачі їжі для кожної вікової групи окремо. Персонал ДНЗ додержується норм та правил щодо організації харчування дітей в ДНЗ.  Систематичний контроль за станом харчування здійснюється завідуючою, старшою медичною сестрою за окремим планом контролю. Результати контролю фіксуються в спеціальному журналі, обговорюються  на  виробничих нарадах при завідуючій, раді закладу, батьківських  зборах.

Організація фізкультурно-оздоровчої роботи.

Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми організована під постійним медико-педагогічним контролем, відповідно до річного плану,  інструктивно-медичних документів МОН України. У закладі проводяться різноманітні заходи для дітей, використовуються режим рухової активності, з урахуванням стану здоров’я  вихованців, їх самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості. Останній день кожного місяця в дошкільному закладі проводиться День здоров’я для всіх вікових груп, спортивні свята та розваги тощо.

Гігієнічні навчання і виховання.

Педагогічний, медичний персонал здійснює роботу з гігієнічного виховання систематично, протягом усіх років перебування дитини в дитячому садку, включає ці питання в усі розділи роботи, визначені програмою виховання.  До гігієнічного виховання залучаються батьки. Питання  гігієнічного виховання  (валеологія, охорона безпеки життєдіяльності  дитини, екологічне виховання тощо)  відображується в планах роботи закладу та календарних планах роботи вихователів.

Стан травматизму.

Аналіз стану травматизму серед учасників навчально-виховного процесу про належний стан виконання техніки безпеки та інструкції по організації охорони  життя  та  здоров’я   дітей. Відповідно до розробленого методичною службою курсу  «Навчаємо правил безпеки» педагогами плануються  заняття,  що проходять  щоп’ятниці  згідно за змістовими лініями  «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина і побут», «Здоров’я  дитини»,  «Дитина та інші люди».  Стан впровадження курсу у навчально-виховний процес закладу  є  належним, постійно поповнюється банк даних конспектів, сценаріїв з даного напрямку. В кожній віковій групі є матеріал та куточок по безпеці життєдіяльності.

 

1.4. Підвищення фахової майстерності через різні форми її організації

Підвищення теоретичного рівня та фахової  підготовки педагогів включає в себе: курсову перепідготовку, самоосвіту, в тому числі  засоби  ІКТ,  ресурсів веб-сайтів президента України http//www.president.gov.ua,  Кабінета  Міністрів України  http//www.kmu.gov.ua,   Верховної Ради України   http//kno.rada.gou.ua/komosviti/control/uk/index,  Міністерства  освіти  і  науки України   http//www.mon.gou.ua,  Київської  обласної  державної  адміністрації   http//www.kyiv-obl.gou.ua,  періодичної преси, закладів освіти України, освітянських проектів в інтернеті, освітянських установ Київської  області,  сайту закладу  http//lybavonka.com.ua,  ведення методичних папок самоосвіти, відвідування міських об’єднань  та майстер-класів, атестаційна робота  в  ДНЗ, роботу  з  молодими вихователями, наставництво, вивчення, узагальнення перспективного педагогічного досвіду.

Відповідно до перспективного плану підвищення фахової майстерності  ДНЗ  у  цьому році пройшли курсову перепідготовку  2 педагоги

Самоосвіта

Найбільш  вагомою є проведена індивідуальна методична робота  з організації  самоосвіти педагогів. Педагоги опанували різні методи самоосвітньої  діяльності.  На  теперішній час  кількість вихователів, які систематично використовують Інтернет джерела для пошуку інформації  дорівнює  80 %.

Впродовж року педагогами закладу систематично поповнювались папки самоосвіти «Портфоліо  педагога»  новими цікавими матеріалами.

Міські методичні об’єднання та майстер-класи.

Педагоги закладу  є  активними слухачами  усіх  міських  методичних  об’єднань. Слід відмітити підготовку   та  проведення  відкритих показів  «Формування емоційного досвіду дошкільника  засобами нетрадиційної казки  (Гопанчук О.М., Панферова Т.Г.),  «Духовний розвиток дошкільників засобами мистецтва.» (Даниленко В.Б., Щербак А.В., Пономаренко А.І.),  «Формування пізнавального інтересу у ранньому віці (Шаблієнко Г.І., Бондарєва Т.В.),  «Формування творчих здібностей дітей за допомогою музично-ритмічних і танцювальних рухів» (Федоренко І.О.), «Приготування страв із м’яса» (Степаненко О.П.), «Методи постановки сонорних звуків Р,Л» (Збанацька Г.І).

Робота з молодими педагогами, наставництво.

Робота  з  даного напрямку відбувається  за  програмою «Наставник».  За молодим вихователем Сніткою Марією Миколаївною закріплений наставник Гопанчук Олена Михайлівна, за молодим вихователем Середою Ольгою Василівною закріплений наставник Боярин Наталія Миколаївна.

Аналіз реалізації  програми підвищення  фахової  майстерності  свідчить про належний результативний рівень роботи  в  цьому напрямку. В  наступному році  планується продовжувати  роз’яснювальну  роботу  серед  працівників дошкільного закладу , особливо  для  молодих педагогів, враховуючи  оновлення  змісту  дошкільної  освіти відповідно  до  суспільних  запитів, потреб  інноваційного розвитку науки, сучасних  засобів розвитку , навчання  та  виховання, науково-методичних  рекомендацій, презентації  в  Power  Point,  з  активним  використанням можливостей  інноваційного простору, які  надає  мережа  Інтернет.

 

1.5. Результати атестації  і  аналіз якісного складу педагогічних працівників

У  2015 – 2016 н.р. атестацію в установлені терміни відповідно до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України» пройшли  2 педагоги. За результатами  атестації: музичному керівнику Федоренко І.О. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії, вихователю Сасюк С.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»

Всі атестаційні матеріали  оформлені  і  зберігаються  належним  чином. Фактів заорганізованості, бюрократизму, тяганини, необґрунтованих вимог  під  час  проведення атестації  у  закладі  не зафіксовано.

1.6. Ефективність і доцільність методичної роботи

Науково-методична проблема.

У 2015 – 2016 навчальному році навчально-виховний процес  і  діяльність педагогічного колективу дошкільного навчального закладу  були спрямовані на розв’язання науково-методичної  проблеми: «Створення освітнього середовища для формування лідерських якостей в усіх учасників навчально-виховного процесу».

Для створення належних умов  та  розв’язання поставлених завдань, адміністрацією закладу  були організовані  та  проведені наступні заходи: вдосконалено довідково-інформаційне  оснащення методичного кабінету (стенди, тематичні папки, умови  для  самоосвітньої діяльності, умови  для  роботи  в  мережі  Інтернет  щодо), укомплектовано  та  поповнено бібліотечний фонд методкабінету  новими психолого-педагогічної  літератури, фаховими журналами, книгами  з  педагогіки  та  психології. Складено перелік рекомендованої літератури  з  актуальних робіт, пов’язаних  з  підготовкою  та  проведення методичних заходів.

Аналізуючи рівень організації  і  проведення, ефективність і  доцільність проведених методичних заходів, найбільш результативними вважаємо:

 майстер-класи  -«Мистецтво писанкарства» (Гопанчук О.М..), Безпека життєдіяльності (Білогруд О.Г.), робота з педагогічною пісочницею (Слива О.А.)

Окрему увагу в роботі над науково-методичною проблемою було приділено заходам для створення сприятливого психолого-педагогічного клімату  у  колективі. Дана робота неможлива без психологічної підтримки методичної роботи. Були організовані  тренінги, індивідуальна консультативна робота  з  педагогами  за  їхніми професійними запитами.

Отже, робота педагогічного колективу над науково-методичною проблемою проводилася на достатньому рівні, її результатом  є  такі  показники, як підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів, використанням набутого досвіду більшістю педагогів колективу, удосконалення змісту, форм і методів методичної роботи в закладі, високий рівень вихованості та розвитку дітей, сприятливий психологічний клімат у колективі.

Планування роботи з педагогічними кадрами.

Основними принципами організації методичної роботи в дошкільному  навчальному закладі є науковість, зв'язок з життям та актуальність, комплексний характер, систематичність, послідовність, наступність, безперервність, творчий характер, максимальна активізація педагогів, конкретність, спрямованість на головне, істотне, єдність теорії та практики, оперативність, гучність, мобільність, колективний характер. Методологічна основа методичної роботи в закладі – це системний, діяльнісний, особистий підхід.

Основними завданнями методичної служби в навчальному році були:

∙Методичний супровід вихователя (педагога) у реалізації вимог програми «Дитина»

∙ проводження нових підходів до організації занять за програмою «Дитина»;

∙ вивчення та впровадження нестандартних форм організації дітей дошкільного віку під час різних форм активності та видів діяльності;

∙ розробка рекомендацій , пропозицій, пам’яток щодо подальшого впровадження програми «Дитина»;

∙ створення електронної  картотеки  та  анотованого каталогу літературних джерел, систематизація усіх фондів;

∙ робота веб-сайту дошкільного навчального закладу.

Оптимальність поєднання різних форм методичної роботи у закладі.

Масові форми.  Педагогічна рада закладу у 2015–2016 н.р. працювала планово, системно, відповідно до Статуту ДНЗ. Засідання проводили 5 разів на навчальний рік. Питання, які розглядалися на засіданнях педради були актуальними, сучасними, відповідали річним завданням роботи закладу і науково-методичній проблемі. Теми педрад були слідуючими:»Завдання педагогічного колективу на 2015-2016 н.рік», «Організація комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільнят на засадах дитино центризму», «Створення оптимальних умов  для морально-духовного розвитку особистості вихованців», «Формування емоційно-значущої поведінки дітей у природничому оточенні», «Підсумок навчально-виховної роботи у 2015-2016 н.р.»  Систематично проводився контроль за дієвістю, виконанням прийнятих рішень. Засідання педради проходили у різних формах (традиційно і нетрадиційно) з авторським поглядом на будь-яку проблему. Результативною можна визнати дію програми підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки педагогів, що включає в себе курсову перепідготовку, самоосвіту, ведення методичних папок самоосвіти, відвідування міських об’єднань, майстер-класу, пошукова робота в мережі Інтернет, тощо.

Групові форми. На високому рівні, якісно, систематично працюють виставки, конкурси, творчі групи, пари. Відмічаємо конкурси «Малятам про працю дорослих», конкурс  «Квітник  на своїм підвіконні», свято  «Великодня писанка», фото-виставку «Життя в садку», спортивне свято «Богатирські ігри», свято «Нептуна»,  свято Капелюшків, обрядове свято «Ой на Івана та й на Купала», свято Спаса.

Однією з обов’язкових  складових процесу навчання і  виховання дітей дошкільного віку ми вважаємо активну участь у ньому помічників вихователів і  технічного персоналу закладу. Для цього  у  річний план та план роботи методичної служби був введений розділ «Програма участі технічного персоналу у навчально-виховному процесі» з тематикою консультацій, лекторіїв, відкритих оглядів. Цей напрям діяльності вже приносить позитивні результати. Організаціоно-педагогічна методична робота включає також участь у різноманітних культурно-освітніх, ділових заходах (тижні, місячники, декади, конкурси), організацію свят та розваг для дітей.

Індивідуальні форми. Найбільш вагомою нам вбачається діяльність методичної  служби по організації самоосвіти педагогів. Якісно і систематично проводиться день  самоосвіти, поповнюються щоденники самоосвіти «Полтфоліо педагога», здійснюється індивідуальна консультаційна робота, в тому числі  і  на  веб-сайті  закладу. Слід зауважити , що створений та  постійно поповнюється банк діагностики педагогічних кадрів. Матеріали діагностичних заходів (анкетування, тестування, опитувальники, діагностичні картки, моделі) належним чином узагальнюються та аналізуються. До найбільш ефектних індивідуальних форм роботи можна віднести дію програми «Наставник», яка розроблена для молодих педагогів.

Наявність системи адресної допомоги педагогічним працівникам різних категорій (розробка методичних рекомендацій, посібників, бюлетенів тощо). Фонди методичного кабінету систематично поповнюються  планами-конспектами різноманітних заходів, матеріалами засідань міських методичних об’єднань, письмовими консультаціями та різноманітною актуальною тематикою, матеріалами ППД.  Згідно вимог узагальнюються і оформляються тематичні теки з матеріалами засідань педагогічних рад, семінарів-практикумів контрольно-діагностичної роботи по узагальненню стану освітньо-виховного процесу, готуються статті в спеціалізованій та загальні періодичні видання, для розміщення на веб-сайт закладу та міського методичного кабінету.

Таким чином, аналіз результатів методичної роботи з педагогічними кадрами у 2014 – 2015 навчальному році  свідчить про належний стан організації даного напрямку діяльності та відповідає вучасним вимогам до її організації у дошкільному навчальному закладі. План роботи методичного кабінету виконано належним чином.

1.7. Результати тематичних та комплексного навчання стану організації життєдіяльності дітей.

У 2015-2016 н.р. було заплановано та проведено  фронтальну перевірку в середніх групах: «Ромашка», «Зернятко», «Віночок», епізодичний контроль за проведенням спостереження в ранкові години, години ранкової гімнастики, за формуванням  Культурно-гігієнічних навичок в дітей у молодших групах, проведенням самостійно-художньої  діяльності  в  другу половину дня. Зміст та матеріали даних вивчень узагальнені  в  довідках , наказах  із  зазначенням термінів, відповідальних осіб, питань для перевірки, висновків та зауважень по результатам вивчення, а також, за необхідністю, визначенням коригувальних заходів. Результати вивчень були оголошені на нарадах, педагогічних радах та педагогічних годинах закладу.

Щоденно виконувалися визначені основні заходи оперативного, попереджувального  та  порівняльного вивчень відповідно з планом.

На основі вищезазначеного можна зробити висновок про позитивні результати проведення комплексного та тематичних вивчень.

1.8. Стан матеріально-техничної бази

Всі приміщення закладу, їх обладнання та оснащення, знаходяться в задовільному (робочому) стані. Щорічно проводиться їх обстеження і складаються відповідні акти.  Акти дозволяють  використовувати приміщення, обладнання  та  оснащення впродовж усього навчального року. Помешкання оформлені  з  дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, мають гарний естетичний вигляд, оздоблені кімнатними рослинами , панно, картинами.

Стан матеріально-технічної  бази закладу  відповідає  загальноприйнятим  стандартам  для дошкільних  закладів.

В цьому навчальному році благодійні внески батьків були витрачені на:

-    часткову заміну теплотраси в підвальному приміщенні;

-    часткову заміну каналізаційних труб у підвальному приміщенні;

-    придбано будівельні матеріали і виконано ремонт у кабінетах практичного   психолога, вчителя-логопеда, завгоспа;

-    закуплено  тканину для пошиття дитячих костюмів та оформлення центральної стіни у музичному залі;

-    закуплено стрічки різного кольору;

-    придбано декоративні квіти;

-    закуплено миючі засоби для харчоблоку, пральні, коридорів, залів та групових приміщень;

-    закуплені канцтовари;

-    придбано диски, виписано пресу для закладу;

-    закуплено електролампочки;

-    виготовлено на ігрові майданчики віз, повітряний млин, дерев’яні автомобілі (3шт.), лавочки;

-    встановлення гойдалки з дерева;

-    закуплено на майданчик гірку;

-    встановлено на 2-х майданчиках паркан з металічного профілю;

-    закуплено  посуд на харчоблок, ножі для дітей у старші групи;

-    придбано для хореографа магнітофон;

-    закуплені 3 столи у кабінет практичного психолога;

-    закуплено 10 стільців у кабінет практичного психолога;

-    зроблено ремонт спалень у групі «Калинка», «Світлячок», «Ясочка»;

-    виконано ремонт у роздягальній кімнаті груп «Ведмежатко» та «Каченятко»;

-    замінено  двері у групах «Каченятко» та «Казка»;

-    витрачено деякі кошти  на дрібні господарчі товари для ремонту котла на  харчоблоці, пральних  машин і т.інше;

-    придбано нові меблі у групи «Ведмежатко», «Світлячок», «Віночок», «Курчатко»

-    поповнювались міні-музеї у всіх вікових групах;

За бюджетні кошти була закуплена фарба і своїми силами були пофарбован всі тіньові павільйони на ігрових майданчиках.

Адміністративно-господарська діяльність  здійснювалася  відповідно  до  річного плану  роботи. Протягом  року  контролювалась  освітньо-виховна  робота, проводився  системний  аналіз  комплектування  закладу  дітьми, своєчасно готувались документи  до  організованого початку  та  закінчення  навчального року, здійснювалась тарифікація  педагогічного персоналу  та  надавались  звіти до відділу освіти. Адміністрацією щоденно  контролювалось  використання  електроенергії  та  води. Стан майна , обладнання, приміщень, території закладу відповідав вимогам санітарних  правил. Уся  діяльність  персоналу  регламентувалась  наказами  по  закладу.

Питання які пов’язані  з  охороною праці, профілактикою травматизму, проблемами цивільної оборони, охорони життєдіяльності  дітей, санітарних  правил  утримання  приміщень, збереження майна закладу,  та  дотримання  здорового  психологічного  клімату  в  колективі вирішувались планово  та  оперативно  з  урахуванням  проблемних  запитів.

Виробничі наради  з  педагогічним персоналом  проводились щовівторка;  з  технічним персоналом, з  медичним  персоналом  та  адміністрацією щомісячно. Загальні  збори колективу проводились  за  планом. Крім того , протягом року  в  закладі проводились святкові загальні збори трудового колективу, які присвячувались ювілейним  та  професійним святам.

Засідання  батьківського комітету  закладу, загальні  батьківські збори, групові  батьківські збори проводились за річним планом, та оперативно за потребою.

Використання приміщень. ДНЗ має приміщення різного призначення, всі вони використовуються  за напрямком діяльності. Приміщення розподілені за своїми функціями: навчальні, медичні, адміністративно-господарські.

Заслуговує на увагу багаторічне зразкове утримання приміщень груп:  «Полуничка», «Оленка», «Віночок», «Ясочка», «Курчатко», «Зернятко», «Ведмежатко», «Ромашка», «Калинка», Золота рибка, «Казка», Світлячок», «Буратіно», «Каченятко». Відмічаємо технічних працівників Лічман Т.І., Козловську О.В., Сухолітко І.В., Міщенко Л.В., Саверську Ю.В., Петрик Н.Г., Ковалевську О.Б., Гаркушу В.І., Литвинець О.М., Фрасинюк Н.Г., Шепель І.В., Охріменко Н.Г.. Заболотню М.М., Вознюк Г.В..

Заслуговують на увагу музичні керівники Федоренко І.О., Романенко Н.П., практичний психолог Щербак А.В., діловод Ковалевська В.А.

Навчальне обладнання закладу відповідає потребам. Стан збереження майна є належним  та  відповідає  нормативно-правовій базі. Заклад обладнаний меблями відповідно до стандартів. Стан збереження меблів задовільний.

Отже, план роботи ДНЗ№10 «Любавонька» на 2015-2016 н.р. можна вважати виконаним в повному обсязі.

Завідуюча ДНЗ№10                     Томенко Л.М.

 

 

 

 

Виставка смачних букв

DSCN2895

 

Групові батьківські збори

DSCN2772

 

DSCN2801

P1010294

 

Свято Знань в ДНЗ

DSCN1590

DSCN1643

DSCN1646

 

 

Виставка батьків 

Батьки старшої групи "Віночок" (вихователі Панферова Т.Г., Романенко Н.В.) взяли участь у  виставці "Буква К своїми руками"

DSCN1903

 

 

Осінній ярмарок за участю батьків та дітей

В дошкільному закладі відбувся ярмарок, який допомогли підготувати не лише працівники, а і батьки. Зароблені кошти батьки перерахували учню ЗОШ№1 Мамітьку Володі на лікування.

DSCN2143

DSCN2185

DSCN2361

DSCN2391

DSCN2365

 

 

Екскурсія до театру

Діти, батьки та вихователі старшої групи "Віночок" восени побували в Київському Академічному театрі ляльок на виставі "Веселі ведмежата".

DSC 1367

DSC 1372

DSC 1425

 

 

 

2015-2016 навчальний рік

 

ВЕЧОРНИЦІ в групі "Світлячок"

DSCN9796

 

DSCN9775

 

 

 

 

 

НОВОРІЧНІ ІГРАШКИ  ДЛЯ  МІСЬКОЇ  ЯЛИНКИ

Вихованці разом з батьками приймали учсть в конкурсі на кращу новорічну іграшку для міської красуні-ялинки. Бгато батьків прийняли участь к конкурсі.

 

DSCN9534

 

DSCN9576

 

Виставка робіт з природнього матеріалу батьків ДНЗ "Любавонька"

"ОСІННІ  ФАНТАЗІЇ"

 

DSCN9193

 

 

DSCN9180 

 

Роботи з природнього матеріалу дітей та батьків групи "Віночок"

 

DSCN9054

 

DSCN9052 

 

Родинне свято в кафе "Осіннє"

DSCN8896

018 

034 

Осіння  ярмарка  - продаж

(за участю батьків вихованців) жовтень 2015 року

DSCN8408

DSCN8416

DSCN8419

DSCN8430

DSCN8435

SAM 3557

DSCN8450

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

на 2015-2016 навчальний рік

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

Загальні батьківські збори на тему: «Реалізація змісту Програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»

Вересень

   Завідуюча

2.

Комплексне анкетування батьків щодо тематики лекцій та консультацій протягом року

Вересень

   Вихователі 

3.

Бесіда – консультація з батьками: «Зробимо свою домівку безпечною для дітей»

             жовтень

Методист

4.

Залучення батьків до виставки «Осінь в наш садок прийшла, осінь золота»

        листопад

Вихователі

5.

Консультація для батьків «Виховуємо здорову дитину»

           листопад

      Методист,

      вихователі

6.

Консультація для батьків: «Чим зайняти дитину вдома?»

грудень

Практичний психолог, вихователі

7.

Консультація для батьків: «Здоровя дитини в садку і в родині»

січень

          Методист,

         ст. медсестра

8.

Розробка пам’яток для батьків «Організація профілактичної роботи з батьками щодо попередження дитячого травматизму»

травень

Методист,           ст.медсестра

9.

Загальні батьківські збори на тему: «Забезпечення єдиних стартових можливостей дітей дошкільного віку до вступу в школу»

травень

Завідуюча

10.

Консультація для батьків старших груп: «Готовність дітей до школи. Що ми розуміємо?», для батьків середніх груп: «Дитина і дорожній рух»

травень

Практичний психолог,   вихователі

11.

Консультація для батьків  на тему: «Готуємо дитину до школи

Протягом року

логопед

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

на 2014-2015 н.рік

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

Загальні батьківські збори на тему: «Реалізація змісту Програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»

Вересень

   Завідуюча

2.

Комплексне анкетування батьків щодо тематики лекцій та консультацій протягом року

Вересень

   Вихователі 

3.

Бесіда – консультація з батьками: «Зробимо свою домівку безпечною для дітей»

             жовтень

Методист

4.

Залучення батьків до виставки «Осінь в наш садок прийшла, осінь золота»

        листопад

Вихователі

5.

Консультація для батьків «Виховуємо здорову дитину»

           листопад

      Методист,

      вихователі

6.

Консультація для батьків: «Чим зайняти дитину вдома?»

грудень

Практичний психолог, вихователі

7.

Консультація для батьків: «Здоровя дитини в садку і в родині»

січень

          Методист, 

         ст. медсестра

8.

Розробка пам’яток для батьків «Організація профілактичної роботи з батьками щодо попередження дитячого травматизму»

травень

Методист,           ст.медсестра

9.

Загальні батьківські збори на тему: «Забезпечення єдиних стартових можливостей дітей дошкільного віку до вступу в школу»

травень

Завідуюча

10.

Консультація для батьків старших груп: «Готовність дітей до школи. Що ми розуміємо?», для батьків середніх груп: «Дитина і дорожній рух»

травень

Практичний психолог,   вихователі

11.

Консультація для батьків  на тему: «Готуємо дитину до школи

Протягом року

логопед

 

Наказ №8

                                           від 17.01. 2015р.

«Про проведення

тематичного вивчення

стану роботи ДНЗ з батьками.»

      На виконання річного плану на 2014 – 2015 навчальний рік, з метою вивчення стану організації роботи з батьками,

          наказую:

1.     В період з 19.02. по 2.03. 2015року провести тематичне вивчення стану роботи з батьками.

2.     Вихователю – методисту Калініченко Н. П.:

2.1.  Розробити план проведення     тематичного     вивчення роботи з батьками.

           (До 19.02.2015р.)

2.2.  Ознайомити педагогічних працівників   із планом проведення тематичного вивчення роботи з батьками. (До 19.02.2015р.)

2.3.  Узагальнити матеріали тематичного вивчення та скласти довідку про стан роботи з батьками.

(До 10.03.2015р.)

2.4.  Ознайомити педагогічний колектив із результатами тематичного вивчення стану роботи з батьками.

(До 12.03. 2015р.)

2.5.  Скласти план усунення недоліків, що були виявлені під час тематичного вивчення стану роботи з батьками.

(До 12.03.2015р.)

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

                                                             

                           Завідуюча ДНЗ №10            Томенко Л. М.

 

                    Посиденьки з батьками (група "Калинка")

DSCN3862

DSCN3866

DSCN3868

 

 

 

Виставка робіт  з ложок дітей та батьків  молодшої групи "Віночок"

DSCN3502

 

DSCN3507

 

Вечорниці в групі "Курчатко"

DSCN2846

 

 

Семінар для батьків

DSCN2945

 

 

Мамине свято

Изображение 451

 

 

День знань у садку

DSCN0254

 

Батьківські збори (група "Ромашка")

DSC01803

DSC01804

 

 

   
 

Дитяча сторінка

childpage

Відгуки

vidguk

Написати   повідомлення

zavitok

Готуємось в садочок

in sad

Веб-посилання

departament
pedpresa
ostriv
min os 
koipopk 
osvita
foto
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #0feea2 #9c7f24 #ff807c