Nov
12
2019
2019-2020 навчальний рік

Завдання педагогічного колективу

на 2019 – 2020 навчальний рік

  1. 1. Організація освітнього процесу в контексті формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоровя.
  2. 2. Удосконалення роботи щодо формування мовленнєвої компетентності дитини шляхом застосування методів та прийомів в різних видах діяльності.
  3. 3. Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень, нових педагогічних технологій.
  4. 4. Національно-патріотичне виховання у формуванні духовно-морального світогляду сучасної молоді.

НАКАЗ

                                                               №17-01-08/16 а

від 25.06.2020 року 

Про підсумки методичної роботи

в ЗДО№10 «Любавонька»

за   2019-2020 н.рік.

            Відповідно до реалізації Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти та чинних нормативних документів, Наказу №34-01-08/16а від 19.09.2019 року закладу дошкільної освіти №10 «Про організацію методичної роботи в ЗДО №10 у 2019-2020 навчальному році», на виконання річного плану ЗДО, на основі вивчення результативності навчально-виховного процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їхньої компетентності було:  

  • створено   належні умови для здійснення  системного підходу до освітнього процесу;
  • поповнено інформаційно-методичну базу ЗДО навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання в закладах дошкільної освіти;
  • запроваджено в роботі з дітьми старшого дошкільного віку оновлену програму «Впевнений старт».

Згідно річного плану у 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив ЗДО№10 працював над такими завданнями:

  1. Організація освітнього процесу в контексті формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоровя.
  2. Удосконалення роботи щодо формування мовленнєвої компетентності дитини шляхом застосування методів та прийомів в різних видах діяльності.
  3. Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень, нових педагогічних технологій.
  4. Національно-патріотичне виховання у формуванні духовно-морального світогляду сучасної молоді.

                       З метою успішної реалізації даних завдань в період2019-2020 навчального року з педагогами проводилися різні форми методичної роботи:

                         Педагогічні ради:

  • «Основні орієнтири нового 2019-2020 навчального року»;
  • «Формування здорового способу життя вихованців ЗДО»;
  • Особливості формування мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей дошкільного віку»;
  • Результати діяльності педагогічного колективу ЗДО за 2019-2020 навчальний рік».

                 семінари – практикуми для вихователів:

  • «Дитячий туризм в системі фізкультурно-оздоровчої роботи дошкільного закладу»,
  • «Сучасні підходи до розвитку звязного мовлення»,

                     Круглий стіл на тему:

   «Виховання духовної культури засобами музейного простору в закладі дошкільної освіти»

                     Педагогічна година на тему:

   «Плюси та мінуси нової програми для дітей старшого дошкільного віку     «Впевнений старт»

Активізація діяльності педагогічних працівників ЗДО№10 здійснювалась на діагностичній основі, через роботу міських методичних заходів, в яких педагоги закладу також приймали участь.

  • Для медичних сестер закладів дошкільної освіти – старша медсестра Степаненко О.П. провела вебінар на тему: «Як правильно організувати харчування дітей в ЗДО»,
  • Вихователь Середа О.В. ділилась досвідом роботи в міні-музеї ґудзика та провела майстер-клас на тему: «Творчий шлях ґудзика» для вихователів закладів дошкільної освіти.

Згідно річного плану, протягом навчального року, працювали творчі пари та групи:

-         Вихователі: Боярин Н.М., Боярин Н.П., Дмитренко В.Б., Сасюк С.В., Білогруд О.Г., Чабаненко О.С., Корж С.А., Гігійчук О.Г. по темі: «Використання музейної педагогіки у старших групах»;

-         Вихователі Сасюк С.В. та Дмитренко В.Б.; інструктор з фізичного виховання Фрасинюк Н.В. та вихователь-методист Калініченко Н.П. по темі: «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО».

У 2019-2020 навчальному році були атестовані слідуючі педагоги:

  1. Пономаренко Алла Іванівна, вихователь, на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» .
  2. Осадча Валентина Михайлівна, вихователь, на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» .
  3. Сапіташ Оксана Миколаївна, вихователь, на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» .
  4. Киришун Олена Василівна, вихователь, на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» .
  5. Білогруд Оксана Григорівна, вихователь, на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» .
  6. Середа Ольга Василівна , вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії» .
  7. Луценко Лариса Миколаївна, вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» .

             На належному рівні проводилась робота з батьками:

-         Осінній ярмарок (діти та батьки середніх та старших груп),

-         Родинні свята в старших групах: «Ведмежатко», «Світлячок», «Каченятко», «Ясочка»;

-         Виставка за участю дітей та батьків «Старій речі дамо нове життя»;

-         Конкурс на кращу новорічну іграшку для міської ялинки;

-         Акція «Великодній кошик воїнам АТО».

Психологічну службу продовжує очолювати практичний психолог Щербак А.В., яка проводила на протязі навчального року слідуючі форми роботи:

Психодіагностування

  • Діагностика емоційно-вольової сфери (методика Гуткіна)
  • Діагностика мислення («Четвертий зайвий», «Класифікації»),
  • Діагностика сприймання(«Чого не вистачає на цих малюнках», «Які предмети сховані в малюнках»),
  • Діагностика мовлення («Складання розповіді по малюнках»),
  • Діагностика уваги («Простав знаки»),
  • Психологічна готовність дітей до школи за методикою Керна-Йірасика.

           Консультативна робота з батьками

  • «Проблеми виховання дитини в неповній сім’ї»,
  • «Шляхи допомоги дитині в адаптації»,
  • «Гендерне виховання дітей»,
  • Чи готова дитина до школи?».
  • «Як стимулювати гарну поведінку

         Корекційна та розвивальна робота з дітьми

  • «Країною творчості та фантазії», «Кому що потрібно», «Живі кольори».

Проводила індивідуальну роботу з дітьми на подолання страхів за допомогою пісочної терапії, на розвиток емоційно-вольової сфери.

Протягом навчального року з дітьми старших груп систематично займалась вчитель - логопед Ткаченко Т.С., яка проводили з дітьми різні заняття, ігри, індивідуальні бесіди з батьками тощо. Тетяна Сергіївна приділяла увагу авторським методикам: Тарасун, Тищенко, Рібцун, Федорович. У багатьох дітей значно покращилася вимова.

            Діти старшого дошкільного віку відвідували безкоштовно гурток з англійської мови ( керівник Корзун В.М.), на якому діти вчили слова іноземною мовою, співали пісні.

Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

  1. - Педагогічним працівникам систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.
  2. - Продовжувати модернізувати дошкільну освіту з урахуванням індивідуальних особливостей, їхнього темпераменту й продовження родинного клімату в закладі.
  3. - Схвалити роботу практичного психолога , вчителя –логопеда, музичних керівників, інструктора з фізичного виховання та керівника гуртка англійської мови.
  4. - Провести у 2020-2021 навчальному році всі методичні заходи для педагогів ЗДО міста, які було скасовано в звязку з пандемією на COVID19
  5. - Вихователю-методисту Калініченко Н.П. розпочати підготовку та планування методичної роботи на 2020-2021навчальний рік.
  6. - Вважати методичну роботу ЗДО№10 «Любавонька» за 2019-2020 навчальний рік проведеною на достатньому рівні.
  7. - Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

            Директор ЗДО№10                       Томенко Л.М.