Батьківські збори В закладі дошкільної освіти були проведені загальні батьківські збори на яких виступили: директор закладу Любов Томенко, практичний психолог Анюта Щербак та дитячий лікар-стоматолог Ірина Іванюк.
ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА БАТЬКІВ В НАДЗВИЧАЙНІЙ СИТУАЦІЇ
16 листопада, саме в День толерантності, з батьками проведено тренінг на тему: "Толерантне спілкування". Практичний психолог ЗДО Щербак Анюта Віталіївна пояснила та показала на презентації , що означає "толерантність". Під час практичної роботи батьки мали змогу побувати в різних ролях, обговорити та проаналізувати різні життєві ситуації, за допомогою тесту дізналися чи проявляють вони толерантність до інших.
Практичний психолог Щербак Анюта ВІталіївна провела для батьків групи "Зернятко" тренінг на тему: "Плекаємо стійкість до стресу. Профілактика стресів у батьків", за підтримки дитячого фонду Юнісеф та сприяння МОН України, який реалізується Всеукраїнським фондом "Крок за кроком". Батьки дізналися: що таке стрес, які види стресу, як правильно справлятися зі стресом, які методи подолання стресу існують. На тренінгу була присутня директор "Центру професійного розвитку педагогічних працівників" Божко Ірина Віталіївна.
Батьки групи "Зернятко" приймали участь в проєкті на тему: "Психолого -педагогічна підтримка дітей, батьків в умовах надзвичайної ситуації" за підтримки дитячого фонду Юнісеф та сприяння МОН України, який реалізується Всеукраїнським фондом "Крок за кроком". Практичний психолог Щербак Анюта Віталіївна провела для батьків тренінг, на якому запропонувала цікаві завдання. Батьки малювали, обмінювалися думками, обігрували цікаві ситуації. На тренінгу була присутня директор "Центру професійного розвитку педагогічних працівників" Божко Ірина Віталіївна.
Пам'ятка безпечної поведінки під час літнього відпочинку
Правила безпеки на воді. Пам’ятка Варто пам'ятати, що основними умовами безпеки є: • правильний вибір і обладнання місць купання; • суворе дотримання правил поведінки під час купання і катання на плавзасобах на воді Правила поведінки біля водоймищ
Безпека на дорогах Пішоходи повинні ходити тротуарами або пішохідними доріжками, а за їх відсутності - велосипедними доріжками або в один ряд по узбіччю дороги, на зустріч руху транспортних засобів. При цьому необхідно бути особливо обережним та не створювати перешкод іншим учасникам руху. На дорогах, які мають розділову смугу, а також на дорогах поза населеними пунктами, можна рухатися по зовнішньому краю проїжджої частини назустріч руху транспортних засобів Переходити проїжджу частину пішоходам дозволяється тільки підземними пішохідними переходами та в місцях, позначених спеціальною дорожньою розміткою або дорожніми знаками «Пішохідний перехід». Переходячи проїжджу частину, пішоходи не повинні затримуватися та зупинятися на ній. Не рекомендується дорогу перебігати, йти потрібно спокійним кроком. Відповідно Правил дорожнього руху пішохід має перевагу перед транспортними засобами при переході проїжджої частини визначеними пішохідними переходами, що не регулюються, а також тими переходами, що регулюються, за наявності відповідного сигналу світлофора або регулювальника. ^ Обережно! Діти на дорозі! (рекомендації фахівців МНС України керівникам загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів з питань забезпечення безпеки дітей) У ХХІ столітті важко уявити своє повсякденне життя без автомобілів, які набагато полегшують наше буття, але тим самим несуть із собою величезну небезпеку для життя дорослих і особливо дітей. Тому, щоб попередити дорожньо-транспортні пригоди, небезпеку для здоров’я, життя, треба знати ці Правила і застосовувати їх: - не вибігати на проїжджу частину з тротуару, можна лише спокійно зійти, попередньо оцінивши ситуацію; - ходити лише тротуарами, дотримуючись правої сторони, а якщо вони відсутні — по узбіччю, обов'язково повернувшись обличчям до транспорту, що рухається, — тоді не тільки водій бачитиме пішохода, а й пішохід — водія; - не переходити дорогу на червоне світло незалежно від наявності на ній автомобілів; - переходити дорогу можна лише у дозволених місцях – «зебра», підземних та надземний переходи; - зібравшись переходити вулицю, спочатку подивитися ліворуч, а, дійшовши до середини, — праворуч; - пам'ятайте, що причиною ДТП може стати не тільки наїзд автомобіля або мотоцикла, але й велосипеда. Нерідко саме велосипедисти є джерелом напруженості на вулицях, у дворах; - чітко визначте для себе межі території для прогулянок, вулиці переходьте тільки в групі з іншими пішоходами; Підготовка до «професії пішохід» починається в дитячому садочку, продовжується в школі, а потім все життя кожного дня надає нові уроки. Тому надзвичайно важливо, щоб отримані дітьми знання правил безпечної поведінки на дорозі закріпили ще й батьки. I запам'ятайте, що найкращим взірцем поведінки на вулицях та автошляхах для дитини є безпосередньо приклад батьків.
Отруєння грибами. ЗБИРАЙТЕ ЛИШЕ ТІ ГРИБИ, ЯКІ ДОБРЕ ЗНАЄТЕ; ВІДМОВТЕСЬ ВІД ЗБИРАННЯ ТА ВЖИВАННЯ ПЛАСТИНЧАТИХ ГРИБІВ (СМЕРТЕЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНА БЛІДА ПОГАНКА МОЖЕ БУТИ СХОЖА НА ПЛАСТИНЧАТІ ГРИБИ - ПЕЧЕРИЦІ, СИРОЇЖКИ, ШАМПІНЬЙОНИ); НЕ ЗБИРАЙТЕ ГРИБИ ПОБЛИЗУ АВТОДОРІГ, СХОВИЩ ОТРУТОХІМІКАТІВ, СМІТТЄЗВАЛИЩ, ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЗАЛІЗНИЦЬ, В МІСЬКИХ ПАРКАХ (ГРИБИ МАЮТЬ ВЛАСТИВІСТЬ НАКОПИЧУВАТИ З НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОКСИЧНІ РЕЧОВИНИ); НЕ КУПУЙТЕ ДИКОРОСЛИХ ГРИБІВ НА РИНКАХ ( НЕВІДОМО ДЕ І КОЛИ ВОНИ БУЛИ ЗІБРАНІ ) ; НЕ МОЖНА ЇСТИ ГРИБИ ДІТЯМ (ДИТЯЧИЙ ОРГАНІЗМ БІЛЬШ ВРАЗЛИВИЙ ДО ГРИБНОЇ ОТРУТИ ) ; НЕ КУШТУЙТЕ СИРИХ ГРИБІВ ; НЕ ЗБИРАЙТЕ СТАРИХ, ПЕРЕСТИГЛИХ, ЧЕРВИВИХ ГРИБІВ ; ПЕРЕД ПРИГОТУВАННЯМ ГРИБИ НЕОБХІДНО ПРОТЯГОМ 10-15 ХВ. ПРОВАРИТИ В ПІДСОЛЕНІЙ ВОДІ ( ВІДВАР НЕОБХІДНО ВИЛИТИ ) ; В РАЗІ ПОЯВИ СИМПТОМІВ ОТРУЄННЯ ГРИБАМИ (БІЛЬ В ЖИВОТІ, БЛЮВАННЯ ГОЛОВНИЙ БІЛЬ , ПРОНОС ) НЕОБХІДНО НЕГАЙНО ЗВЕРНУТИСЬ ЗА КВАЛІФІКОВАНОЮ МЕДИЧНОЮ ДОПОМОГОЮ (ДО НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОТРІБНО ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ПРОМИТИ ШЛУНОК РОЗЧИНОМ СОДИ АБО СВІТЛО-РОЖЕВИМ РОЗЧИНОМ МАРГАНЦІВКИ); В РАЗІ ОТРУЄННЯ НІ В ЯКОМУ ВИПАДКУ НЕ ВЖИВАТИ АЛКОГОЛЬ (ВІН ЛИШЕ Правила електробезпеки У часи технічного прогресу, нових наукових технологій зросла кількість небезпек, що чатують на малечу. Поява великої кількості електричного обладнання викликає чималий інтерес у підростаючого покоління. Для запобігання ураження електричним струмом та попередження нещасних випадків звертаємося до батьків з проханням:
Звіт керівника про діяльність закладу дошкільної освіти №10 «Любавонька» за 2020-2021 навчальний рік
Підготувала директор ЗДО № 10 «Любавонька» Томенко Л.М. Загальна інформація Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради Київської області на підставі рішення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради від 29.09.1992р. № 143. Засновником закладу дошкільної освіти є Переяславська міська рада. Засновник здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує ремонт приміщень, харчування та медичне обслуговування. Заклад дошкільної освіти має печатку і штамп власного зразка. Головною метою закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
Інформація про склад груп дітей у закладі в 2020 – 2021 н. р. (станом на 01.09.2021р )
Основні освітні програми:
Віковий параметр педагогічних працівників такий: 2020 – 2021 навчальний рік Своєчасність проходження педагогічними працівниками курсової перепідготовки Курсову перепідготовку педагогічні працівники ЗДО № 10 «Любавонька» проходять на базі комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» м. Біла Церква відповідно до замовлення. Станом на 01.05.2021р. курси підвищення кваліфікації пройшли ______.
Своєчасність проходження педагогічними працівниками атестації Атестація у закладі дошкільної освіти, як один із методів підвищення кваліфікації проводиться згідно вимог «Положення про атестацію». Основним показником в оцінці роботи вихователя під час атестації є врахування результатів та висновків тематичних і фронтальних перевірок, контрольних зрізів по виконанню програми на кінець року, участь у міській та методичній роботі ЗДО протягом попередніх 3-х років, а не тільки результати творчих тижнів напередодні атестації. Впродовж 2020-2021 н. р. відповідно до перспективного плану атестації педагогів підлягаючих атестації – 2 особи, за результатами атестації встановлено: - спеціаліст вищої категорії – 1 педагог, - спеціаліст другої категорії – 1 педагог.
Персональний внесок керівника з підвищення рівня організації навчального процесу у навчальному закладі.
З метою прогнозування перспективної мережі ЗДО працівниками закладу щорічно проводиться облік дітей закріпленого за ЗДО мікрорайону. У закріпленому мікрорайоні станом на 01.09.2021р. зареєстровано 41 дитина віком від народження до 6 років. Прослідковується незначне зниження народжуваності. І як наслідок, можливе зниження численності контингенту у наступні роки. Тому передімною стоїть завдання – розвивати матеріальну базу закладу, регламентувати рівень досягнень вихованців, формуючи позитивний імідж ЗДО та привабливість у місті. Матеріали роботи дошкільної установи на протязі року висвітлювалися в пресі та сайті ЗДО, фейсбуці. На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», листа МОН України від 18.12.2000 року «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, Інструктивно-методичного листа МОН України від 04.10.2007 року «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади», «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» (від 17.12.2008 № 1/9 – 811) особлива увага навчанню дітей 5-ти річного віку. Протягом року здійснювався педагогічний патронат дітей 5 років, які не регулярно відвідують ЗДО. Педагогічні працівники відвідали такі сім’ї вдома, проінформували батьків про можливі форми здобуття їхніми дітьми дошкільної освіти.
Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методам розв’язання освітніх завдань. З огляду на це роль вихователя набула нової якості. Він розвиває пізнавальні якості дошкільника, його життєву компетентність у різних сферах буття. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтовна на передачу знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основні постійної переоцінки цінностей, налаштованість на конструктивні дії в обновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології. Становлення нової системи дошкільної освіти потребує радикального переосмислення сформованого підходу до професійної діяльності педагога. Сучасному дитячому садку потрібен педагог, здатний самостійно планувати, організовувати педагогічно доцільну систему роботи, а не просто виконувати посадові обов’язки. Наш педагогічний колектив має змогу здійснювати переорієнтацію всього освітньо-виховного процесу з навчального на розвивальний. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями. Педагогам закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, відвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів садка, міста, області, проходження курсів підвищення кваліфікації. Слід відмітити, що колектив ЗДО активно реалізує єдину науково-методичну тему «Виховання духовної культури дітей старшого дошкільного віку засобами музейного простору в дошкільному закладі» впроваджуючи в освітньо-виховний процес новітні педтехнології: група «Курчатко» - методика Х. Кюїзенера; група «Оленка» - методика ТРВЗ (теорія розвитку винахідницьких завдань); група «Казка» - театралізована діяльність з дітьми дошкільного віку; група «Ведмежатко» - «Художнє слово, художнє мовлення» (методика Н. Гавриш); група «Калинка», група «Полуничка», група «Казка» - програма з математики «Росток»; група «Каченятко» - нетрадиційні техніки малювання; група «Ромашка» - дослідницька діяльність експериментування в природі; група «Зернятко» - пізнання світу за спадщиною Сухомлинського; група «Буратіно» - робота в педагогічній пісочниці; група «Золота рибка» - розвивальні та інтелектуальні ігри для дітей дошкільного віку; група «Оленка», група «Ясочка», група «Світлячок» - методика Ейдетика; група «Віночок» - «Вундеркінд з пелюшок». Організація різних форм виховної роботи Навчально-виховний процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно до програми виховання дітей «Дитина» та «Впевнений старт» Учасниками навчально-виховного процесу є: діти, педагогічні працівники, обслуговуючий персонал, батьки та особи, які їх замінюють та інші особи, які беруть участь у навчально-виховній роботі. Основною темою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних видів діяльності, які затверджені робочим навчальним планом. Результати засвоєння програмових вимог
Відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти при реалізації його змісту педагогам слід керуватися певними вимогами. Зокрема вони мають: - ставитися до дитини не з позиції над нею, а з позиції поряд і разом з дитиною. Діти і дорослі є партнерами в життєтворчому процесі, рівноправними учасниками освітнього процесу; - глибоко розуміти особливості розвитку кожної дитини, причини, що зумовлюють випередження, ті чи інші нахили дітей, особливості поведінки дошкільників; - докорінно змінити свою позицію відповідності сім’ї для побудови повноцінного освітнього процесу; - всебічно підтримувати активність кожної дитини, створювати умови для пробудження і розвитку її творчих сил, здібностей, обдарованості; - приділити розвитку у дітей рефлексії – здатності аналізувати й осмислювати власні дії, вчинки, мотиви, думки, співвідносити їх з очікуваннями авторитетних для неї інших людей та моральними нормами. Удосконалювати можливість контролювати виконання своїх дій; формувати позиції одночасно виконавця та контролера, розвивати здатність співвідносити власну поведінку з ідеальним еталоном. Головною метою роботи колективу закладу дошкільної освіти є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. Вихователь-методист Калініченко Н.П. організовує вивчення готовності дітей до шкільного навчання, вважає цю роботу надзвичайно важливою. Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Тісно співпрацюємо з ЗОШ № 7 (директор Кітаєва Г.В.). Підвищуючи рівень мотивації готовності дітей до навчання у школі, вихователі знайомили дітей старших груп з правилами поведінки учнів, читали літературні твори, проводили бесіди про школу. Забезпечили вивчення особистості та контроль за розвитком кожної дитини старшого віку, вчителем який буде працювати. На психологічному семінарі-практикумі за темою «Просвіти дорогу знань та не згасни на ній сам», який проводився онлайн, практичний психолог Щербак А.В. звернула увагу на особливості співробітництва вихователів з вчителями 1-х класів. З метою формування позитивного настрою батьків майбутніх першокласників практичний психолог Щербак А.В. провела онлайн-тренінг для батьків на тему «Соціалізація дошкільника засобами гри». Під час роботи по впровадженню вищезазначеного завдання сформувалась проблема подальшої роботи щодо наступності ЗДО і ЗОШ, яка направлена на забезпечення наступності змістових ліній дошкільної і початкової ланок освіти з метою без кризового розвитку дітей у новій для них соціальній ситуації – шкільному навчанні. Випускники нашого закладу дошкільної освіти мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. Дякую за персональний внесок за підготовку дітей до школи вихователям Сапіташ О.М., Сливці Н.В., Панферовій Т.Г., Романенко Н.В., Матієнко Т.В., Пономаренко А.І. Таким чином у ЗДО створені всі умови для всебічного розвитку дошкільнят. Аналіз роботи психологічної служби за 2020-2021 навчальний рік. Робота психологічної служби закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Любавонька» направлена на активізацію ефективності навчально-виховного процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників педагогічного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці дітей, тощо. У своїй діяльності практичний психолог закладу «Любавонька» керується Законами України з питань освіти, Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів Управління освітою всіх рівнів, правилами і нормами охорони праці, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, дотримується Конвекції про права дитини та Етичного кодексу практичного психолога. Протягом 2020-2021-навчального року психологічна служба ЗДО працювала над виконанням наступних основних завдань: Основні завдання психологічної служби ЗДО - сприянню повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі; - створенню умов для формування у дітей мотивації до самовиховання та саморозвитку; - забезпеченню індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення; - консультаційна робота з педагогами та батьками щодо психологічних проблем виховання та навчання дітей та питань особистого характеру; - здійсненню психологічної реабілітації дітей, які зазнали різних форм насильства, знаходячись у скрутному життєвому становищі. Були реалізовані через пріоритетні напрямки:
В рамках основного вищезгаданого пріоритетного напрямку протягом серпня, вересня, жовтня практичним психологом ЗДО проводилось спостереження за дітьми з метою:
Спостереження проводилось під час режимних моментів, занять в групі, спортивно-музичних розваг, святкових ранків, прогулянки, тощо, та супроводжувалось бесідами з батьками, педагогами. Аналіз діяльності в новостворених групах під час адаптаційного періоду дітей показав, що педагоги вміло володіють колективом дітей, вдало підбирають методи і прийоми для залучення неконтактних дітей з колективом однолітків. Забезпечують емоційний комфорт кожній дитині протягом дня, в різних режимних моментах. Психологічна просвіта батьків та педагогів спрямована на залучення дорослих і дітей до психологічних знань. Просвітницька діяльність здійснювалась в різноманітних формах таких як: лекція, бесіда, семінари, тощо. Найбільш актуальними були теми: Серед педагогів: - Виховання морально-етичних якостей в дітей дошкільного віку. - Ігри та психологічні вправи, що сприяють розвитку моральних якостей та виховання у дітей позитивного ставлення до членів родини. - Профілактика синдрому професійного вигорання в педагогів. - Формування трудової і комунікативної компетентності дошкільнят. - Психологічні аспекти трудової діяльності дошкільнят. - Психолого-медико-педагогічний консиліум «Готовність дітей до школи», «Адаптація до першого класу», «Адаптація до умов ЗДО». Батьків: - Труднощі у вихованні дитини. - Попередження насильства над дітьми. - Діти, які перебувають у складних умовах проживання. - Праця – джерело емоційного стану, радості, діяння, творіння. - Соціальна адаптація дітей старшого дошкільного віку засобами гри. - Мистецтво жити з дітьми. - Розвиток і виховання дітей. - Попередження та подолання де адаптованості дитини у дитячому садку. - Адаптація дітей до умов ЗДО. - Психологічна характеристика та особливості виховання дітей. - Криза 3-х років. - Прояви агресивної поведінки у дітей. - Готовність дітей до школи. Під час психологічних обстежень проводилось вивчення:
Протягом 2020-2021 н. р. адміністрація закладу та практичний психолог тісно співпрацювали з соціальними службами, службою у справах неповнолітніх по виявленню дітей, які перебувають в складних умовах проживання. Діяльність практичного психолога ЗДО «Любавонька» передбачає низку форм і методів роботи з батьками, дітьми, педколективом. Активна робота ведеться на сайті закладу та фейсбуці (на сторінці закладу), де висвітлюється вся робота психологічної служби та робота в цілому. Матеріально-технічна та навчально-методична база. У ЗДО створене оптимальне предметно-розвиваюче середовище, яке відповідає сучасним тенденціям дошкільного виховання. Всі групові приміщення естетично оформлені, враховуючи вік дітей, програмові вимоги та напрямки роботи, над якими працює колектив групи. Ігровий та учбовий матеріал забезпечує високий рівень навчально-виховного процесу. На території закладу для дітей облаштовано:
Ефективність навчання забезпечують спеціально обладнані кабінети і зали:
Протягом 2020-2021 навчального року проводилась активна робота по оснащенню матеріально-технічної та навчально-методичної бази. Так позабюджетних коштів станом на 18.08.2021р. було зібрано 70 400 грн. на ремонт групових приміщень, придбання обладнання для групових приміщень, придбання методичної літератури, технологічного обладнання на харчоблок, миючі засоби, посуд і т. інше. Залишок позабюджетних коштів станом на 18.08.2021р. у батьківському комітеті становить 170 грн. За рахунок благодійних внесків батьків на розвиток закладу було закуплено:
Всього використано: 70 230 грн. За рахунок коштів, які були здані батьками у батьківські комітети груп було виконано такі ремонтні роботи та закуплені товари, а саме:
За бюджетні кошти у 2020-2021 р. виконано слідуючі роботи:
Всього використано: 100000 грн.
Відповідність умов для дотримання техніки безпеки та охорони праці. Організація роботи з техніки безпеки та охорони праці в закладі дошкільної освіти № 10 «Любавонька» проводиться на виконання Закону України «Про охорону праці», згідно з «Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах та закладах освіти», які визначають єдину систему організації роботи з охорони праці в ЗДО № 10 «Любавонька», яка закладена в «Положенні про організацію охорони праці в ЗДО № 10 «Любавонька». На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує роботу щодо охорони здоров’я учасників навчально-виховного процесу, зазначених в плані заходів:
З метою формування навичок здорового способу життя та запобігання порушень техніки безпеки працівниками закладу в річному плані роботи в розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» плануються заходи щодо попередження дитячого травматизму. Робота планується в трьох напрямках:
Щорічно на початку року видаються накази про закріплення відповідальних за:
Проводиться системна робота по забезпеченню всіх служб ЗДО інструкціями з ТБ, ПБ, які, переглядаються, домовляються у зв’язку зі змінами в нормативному законодавстві або в умовах життєдіяльності ЗДО. Налагоджена робота по попередженню дитячого травматизму, враховуючи сезонні явища. Інструктажі з ТБ, ПБ проводяться відповідно до плану та програми. Один раз на рік проводиться навчання з евакуації згідно «Інструкції дії персоналу в разі виникнення надзвичайної ситуації», яка щорічно складається з урахуванням кадрових змін. Вся документація з ТБ, ПБ затверджена і погоджена згідно нормативних вимог. Забезпечення пожежної безпеки є не від’ємною частиною діяльності працівників ЗДО щодо охорони життя та здоров’я людей, навколишнього природного середовища. У чітко визначених місцях приміщення дошкільного закладу знаходяться плани евакуації на випадок пожежі. Опалення будівлі централізоване, температурний режим в опалювальний період становить +20oС - +23oС, що відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Протягом 2020-2021 року випадків травмування виробничого характеру зареєстровано не було. Організація харчування дітей. Харчування в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 10 «Любавонька» здійснюється на підставі Закону України «Про дошкільну освіту» ст. 35 чинного Статуту закладу та слідкуючої нормативної бази:
В ЗДО № 10 «Любавонька» протягом року проводилась систематична і планомірна робота, зокрема:
Контроль за харчуванням в закладі дошкільної освіти (ясла-садка) здійснюється директором ЗДО, старшою медичною сестрою, радою з питань харчування. На основі результатів контролю проводиться індивідуальна робота з певною категорією працівників. Раціональний режим харчування, збалансованість раціону – першочергові умови для нормативного росту і розвитку дітей, які виховуються в закладі, що сприяють підвищенню опірності організму до захворювань. *Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм: Відповідно до Закону України «Про охороно праці», було проведено навчання та перевірку знань працівників з охорони праці, повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей в ЗДО, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги. Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, проводилося випробування спортивного та нестандартного обладнання на території дошкільного закладу, в спортивній залі та в групових кімнатах. Відповідальною особою з охорони праці проводяться перевірки обладнання на відповідність вимогам безпеки. Обладнання, яке не відповідає вимогам вилучається для ремонту чи списується. Профспілковий комітет бере участь у роботі комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів з охорони праці, в роботі комісії з атестації посадових осіб на знання ними нормативних актів з охорони праці. Він також здійснює контроль за охороною праці в особі своїх вибраних органів і представників. Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програми «Дитина», яка спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпечної поведінки в життєвому середовищі. Протипожежна безпека у закладі дошкільної освіти посідає важливе місце в організації роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, за звітний період проведено повірку усіх вогнегасників, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО. Встановлено пожежну сигналізацію та проведено обробку дерев’яних конструкцій на горищі. Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх сучасних творчих роботах (малюнки, вірші, творчі оповідання), які розміщують на тематичному стенді. *У закладі дошкільної освіти здійснюється соціальний захист працівників. Між адміністрацією і трудовим колективом закладу укладений Колективний договір, ухвалений на зборах трудового колективу. Він пройшов експертизу спеціалістів управління освіти та управління праці та соц. захисту. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально-економічних, виробничих і трудових відносин. Щодо соціально-трудових пільг, гарантій, компенсацій адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні умови соціального захисту працівників. Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються. Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв'язок. Мною, як директором, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісій, з організації техніки безпеки, охорони праці.
*Моральне та матеріальне стимулювання працівників, організація їх відпочинку. Адміністрація та профспілка разом виступають за належний контроль у навчально-виховній роботі, оздоровчій та культурно-масовій роботі. Мікроклімат в колективі можна визнати добрим. Створені належні умови для здійснення навчально-виховної роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників. Я, Томенко Любов Миколаївна, як директор, при підтримці голови ПК Білогруд Оксани Григорівни проводимо велику роботу з колективом, використовуючи усі психолого-педагогічні методи кадрової роботи. Згідно з існуючими законодавчими актами та Положеннями про щорічну грошову винагороду та преміювання працівники закладу дошкільної освіти одержали грошову винагороду.
*Стан дитячого травматизму: Випадків виробничого та дитячого травматизму, за звітний період, зареєстровано не було.
*Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю: співпраця з громадськими організаціями. Родина і заклад дошкільної освіти – два суспільних інститути, які закладають фундамент майбутнього дитини. У них одна мета: виховати здорову, соціально адаптовану, всебічно розвинену людину з високим інтелектуальним, творчим та духовним потенціалом. У закладі діє батьківський комітет, як колегіальний орган педагогів та батьків. На онлайн-засіданнях розглядалися питання освітньо-виховної роботи, поліпшення умов перебування дітей в садку. Вироблені Правила для батьків. Адміністрацією та вихователями садка ведеться постійна планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Проводяться онлайн батьківські збори. Вихованці нашого закладу разом з працівниками приймали активну участь у святкуванні Дня вишиванки у садку. «Дня міста» у вересні 2021р. Один із основних принципів нашої роботи є відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Вважаю, що батьки є основними замовниками та координаторами роботи дитячого садка, і керівники та працівники підзвітні, насамперед, саме їм. З цією метою у закладі діє батьківський комітет. На онлайн-засіданнях, через COVID-19, розглядаються різні питання стосовно організації роботи дошкільного закладу, в основу покладено якість розвитку, вихованості, навченості дітей, харчування дітей.
*Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. Особистий прийом громадян керівником в закладі проводиться згідно графіка роботи директора. З метою упередження появи звернень, зняття конфліктних ситуацій, роз’яснення проблемних питань освіти, фінансово-господарської діяльності, батьківської плати, приймають онлайн участь у групових батьківських зборах, де батьки мають змогу порушити хвилюючі їх питання. На веб-сайті ЗДО є можливість он-лайн задати питання будь-кому з адміністрації. Основні проблеми, з якими звертаються до керівника це: працевлаштування, оформлення дитини до закладу або переведення з однієї групи в іншу та іншого закладу. У зв’язку з активізацією роботи адміністрації та спеціалістів з дітьми та сім’ями СЖО, батьків з АТО, переселенців, збільшилась кількість відвідувачів з правових питань. За ініціативи директора на особистий прийом запрошуються батьки дітей, які мають заборгованість по оплаті за харчування та тривало не відвідують ЗДО. І на закінчення хочеться відзначити, що якщо звернутися до формування очікуваних результатів, відображених у програмі розвитку ЗДО та порівняти їх з результатами, досягнутими закладом, розумієш – дитячий садок крокує в ногу з часом, виконуючи соціальне замовлення у відповідності до державної політики в області розвитку дошкільної освіти.
які зараховані до ЗДО №10 "Любавонька" у 2021 році.
Ясельна група №2 "Зернятко" Вихователі: Пономаренко А.І. Матієнко Т.В.
Ясельна група №9 «Ромашка» Вихователі: Сапіташ О.М. Олесенко Л.І.
Ясельна група №12 «Віночок» Вихователі: Панферова Т.Г. Романенко Н.В.
Боярин Н.П.
Вихователі: Дмитренко В.Б.. Сасюк С.В.
Молодша група №6 «Ясочка» Вихователі: Білогруд О.Г. Чабаненко О.С.
Середня група №13 «Світлячок» Вихователі: Гігійчук О.Г. Корж С.А.
Старша група №4 «Казка» Вихователі: Гопанчук О.М. Губрій І.В.
Середня група №10 «Оленка» Вихователі: Верба О.Г. Литвин Н.М.
|