Напрямок діяльності
У дошкільному закладі формування особистості дошкільника здійснюється на основі цілісного підходу до організації навчально-виховного процесу, що передбачає органічне поєднання відповідних напрямів, форм, методів педагогічної роботи.
Дошкільник у педагогічному процесі не тільки об’єкт, а і суб’єкт процесу пізнання, індикатор педагогічних зусиль, партнер у співробітництві з дорослим та однолітками. Зусилля всього нашого педагогічного колективу спрямоване на всебічний розвиток дитини.
Один із важливих аспектів роботи – розумове виховання. Це є розширене знання про себе, про людей, про оточуючий світ, і розвиток інтелектуальних здібностей дітей, і своєчасне виявлення ранньої обдарованості, забезпечення умов для розвитку талановитих дітей.
Реалізація цих завдань сприяє:
- використанню системи ТРВЗ, яка вмістила в себе методи знаходження нових ідей, визначення і вирішення протиріччя у розвивальних системах,
- ранньому читанню за методикою Л.Шелестової,
- розвитку Всеукраїнської науково-методичної програми «Росток» ,
розвитку логічного мислення за допомогою паличок Кюїзенера,
- розвитку мовлення дітей та художнього слова засобами Н.Гавриш,
- розвитку образного мислення за допомогою методики ейдетика,
- пізнанню світу за спадщиною В.Сухомлинського.
Педагогічний колектив спрямовує свої зусилля на формування освіченої творчої особистості дошкільника, становлення його фізичного, психічного, соціального і духовного здоров’я.
ПЕРГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ (ZIP 10Mb)
|