Дитячий садочок "Любавонька"

 

1-parents

     

1-spec

     

1-photo

     

1-food

 
Nov
13
2023

Батьківські збори

В закладі дошкільної  освіти були проведені загальні батьківські збори на яких виступили: директор закладу Любов Томенко, практичний психолог Анюта Щербак та дитячий лікар-стоматолог  Ірина Іванюк.

20231212 173316

20231212 173502

20231212 175625

20231212 181821

20231212 183608

 

 

 

ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНА  ПІДТРИМКА  БАТЬКІВ В НАДЗВИЧАЙНІЙ СИТУАЦІЇ

 

16 листопада, саме в День толерантності,  з батьками проведено тренінг  на тему: "Толерантне спілкування". Практичний психолог ЗДО Щербак Анюта Віталіївна пояснила та показала на презентації , що означає "толерантність". Під час практичної роботи батьки мали змогу побувати в різних ролях, обговорити та проаналізувати різні життєві ситуації, за допомогою тесту дізналися чи проявляють вони толерантність до інших.

1

2

3

4

5

6

8

9

10

11

12

14

15

16

17

 

Практичний психолог Щербак Анюта ВІталіївна провела для батьків групи "Зернятко"  тренінг на тему: "Плекаємо стійкість до стресу. Профілактика стресів у батьків", за підтримки дитячого фонду Юнісеф та сприяння МОН України, який реалізується Всеукраїнським фондом "Крок за кроком".

Батьки дізналися: що таке стрес, які види стресу, як правильно справлятися зі стресом, які методи  подолання стресу існують.

На тренінгу була присутня директор "Центру професійного розвитку педагогічних працівників" Божко Ірина Віталіївна.

20231109 164139

 

20231109 164535

20231109 165056

20231109 170446

20231109 171054

 20231109 174546

 20231109 174759

20231109 175045

 20231109 175307

20231109 180725

 

Батьки групи "Зернятко"  приймали участь в проєкті на тему: "Психолого -педагогічна підтримка дітей, батьків в  умовах надзвичайної ситуації" за підтримки дитячого фонду Юнісеф та сприяння МОН України, який реалізується Всеукраїнським фондом "Крок за кроком".

Практичний психолог Щербак Анюта Віталіївна провела для батьків тренінг, на якому запропонувала цікаві завдання. Батьки малювали, обмінювалися думками, обігрували цікаві ситуації. 

На тренінгу була присутня директор "Центру професійного розвитку педагогічних працівників" Божко Ірина Віталіївна.1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

 

 

Пам'ятка безпечної поведінки під час літнього відпочинку

 2121

  • Гуляти й гратися можна в місцях, які призначені для цього.
  • Небезпечними для ігор можуть бути сходи, підвали, горища, будівельні майданчики, ліфти.
  • Під час ігор у небезпечних місцях можна одержати травми й каліцтва різного ступеня тяжкості.
  • Під час літнього відпочинку слід поводитися так, щоб не мати дорікань із боку дорослих.
  • Не можна брати в руки незнайомі предмети, кидати їх у вогонь, гратися ними. Найкраще повідомити про місце їхнього знаходження дорослим.
  • Під час відпочинку на узбережжі слід обов'язково дотримуватися правил поведінки на воді й поблизу неї.
  • Одяг та взуття для відпочинку слід вибирати згідно із сезоном.
  • Після контакту зі свійськими тваринами слід добре вимити руки з милом.

Правила безпеки на воді.

           Пам’ятка

Варто пам'ятати, що основними умовами безпеки є:

• правильний вибір і обладнання місць купання;

• суворе дотримання правил поведінки під час купання і катання на плавзасобах на воді

Правила поведінки біля водоймищ

  • Не засмагати надто довго — можна перегрітися і отримати сонячний удар.
  • Не купатися і не пірнай у воду після тривалого перебування на сонці, може стати погано. Купатися краще вранці або ввечері, коли тепло, але не можна перегрітися.
  • Не можна пірнати у незнайомих місцях! Тут може виявитися неглибоко, а інколи на дні лежать гнилі колоди, гостре каміння, об яке можна поранитися, та густі водорості, у яких легко заплутатися.
  • Не можна гратися у тих місцях, звідки легко впасти у воду.
  • Не можна купатися на водоймищах без супроводу дорослих.

Безпека на дорогах

Пішоходи повинні ходити тротуарами або пішохідними доріжками, а за їх відсутності - велосипедними доріжками або в один ряд по узбіччю дороги, на зустріч руху транспортних засобів. При цьому необхідно бути особливо обережним та не створювати перешкод іншим учасникам руху.

На дорогах, які мають розділову смугу, а також на дорогах поза населеними пунктами, можна рухатися по зовнішньому краю проїжджої частини назустріч руху транспортних засобів

Переходити проїжджу частину пішоходам дозволяється тільки підземними пішохідними переходами та в місцях, позначених спеціальною дорожньою розміткою або дорожніми знаками «Пішохідний перехід». Переходячи проїжджу частину, пішоходи не повинні затримуватися та зупинятися на ній. Не рекомендується дорогу перебігати, йти потрібно спокійним кроком.

Відповідно Правил дорожнього руху пішохід має перевагу перед транспортними засобами при переході проїжджої частини визначеними пішохідними переходами, що не регулюються, а також тими переходами, що регулюються, за наявності відповідного сигналу світлофора або регулювальника.

^ Обережно! Діти на дорозі!

(рекомендації фахівців МНС України керівникам загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів з питань забезпечення безпеки дітей)

У ХХІ столітті важко уявити своє повсякденне життя без автомобілів, які набагато полегшують наше буття, але тим самим несуть із собою величезну небезпеку для життя дорослих і особливо дітей.

Тому, щоб попередити дорожньо-транспортні пригоди, небезпеку для здоров’я, життя, треба знати ці Правила і застосовувати їх:

- не вибігати на проїжджу частину з тротуару, можна лише спокійно зійти, попередньо оцінивши ситуацію;

- ходити лише тротуарами, дотримуючись правої сторони, а якщо вони відсутні — по узбіччю, обов'язково повернувшись обличчям до транспорту, що рухається, — тоді не тільки водій бачитиме пішохода, а й пішохід — водія;

- не переходити дорогу на червоне світло незалежно від наявності на ній автомобілів;

- переходити дорогу можна лише у дозволених місцях – «зебра», підземних та надземний переходи;

- зібравшись переходити вулицю, спочатку подивитися ліворуч, а, дійшовши до середини, — праворуч;

- пам'ятайте, що причиною ДТП може стати не тільки наїзд автомобіля або мотоцикла, але й велосипеда. Нерідко саме велосипедисти є джерелом напруженості на вулицях, у дворах;

- чітко визначте для себе межі території для прогулянок, вулиці переходьте тільки в групі з іншими пішоходами;

Підготовка до «професії пішохід» починається в дитячому садочку, продовжується в школі, а потім все життя кожного дня надає нові уроки. Тому надзвичайно важливо, щоб отримані дітьми знання правил безпечної поведінки на дорозі закріпили ще й батьки.

I запам'ятайте, що найкращим взірцем поведінки на вулицях та автошляхах для дитини є безпосередньо приклад батьків.

Отруєння грибами.

ЗБИРАЙТЕ ЛИШЕ ТІ ГРИБИ, ЯКІ ДОБРЕ ЗНАЄТЕ;

ВІДМОВТЕСЬ ВІД ЗБИРАННЯ ТА ВЖИВАННЯ ПЛАСТИНЧАТИХ ГРИБІВ (СМЕРТЕЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНА БЛІДА ПОГАНКА МОЖЕ БУТИ СХОЖА НА ПЛАСТИНЧАТІ ГРИБИ - ПЕЧЕРИЦІ, СИРОЇЖКИ, ШАМПІНЬЙОНИ);

НЕ ЗБИРАЙТЕ ГРИБИ ПОБЛИЗУ АВТОДОРІГ, СХОВИЩ ОТРУТОХІМІКАТІВ, СМІТТЄЗВАЛИЩ, ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЗАЛІЗНИЦЬ, В МІСЬКИХ ПАРКАХ (ГРИБИ МАЮТЬ ВЛАСТИВІСТЬ НАКОПИЧУВАТИ З НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОКСИЧНІ РЕЧОВИНИ);

НЕ КУПУЙТЕ ДИКОРОСЛИХ ГРИБІВ НА РИНКАХ ( НЕВІДОМО ДЕ І КОЛИ ВОНИ БУЛИ ЗІБРАНІ ) ;

НЕ МОЖНА ЇСТИ ГРИБИ ДІТЯМ (ДИТЯЧИЙ ОРГАНІЗМ БІЛЬШ ВРАЗЛИВИЙ ДО ГРИБНОЇ ОТРУТИ ) ;

НЕ КУШТУЙТЕ СИРИХ ГРИБІВ ;

НЕ ЗБИРАЙТЕ СТАРИХ, ПЕРЕСТИГЛИХ, ЧЕРВИВИХ ГРИБІВ ;

ПЕРЕД ПРИГОТУВАННЯМ ГРИБИ НЕОБХІДНО ПРОТЯГОМ 10-15 ХВ. ПРОВАРИТИ В ПІДСОЛЕНІЙ ВОДІ ( ВІДВАР НЕОБХІДНО ВИЛИТИ ) ;

В РАЗІ ПОЯВИ СИМПТОМІВ ОТРУЄННЯ ГРИБАМИ (БІЛЬ В ЖИВОТІ, БЛЮВАННЯ ГОЛОВНИЙ БІЛЬ , ПРОНОС ) НЕОБХІДНО НЕГАЙНО ЗВЕРНУТИСЬ ЗА КВАЛІФІКОВАНОЮ МЕДИЧНОЮ ДОПОМОГОЮ (ДО НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОТРІБНО ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ПРОМИТИ ШЛУНОК РОЗЧИНОМ СОДИ АБО СВІТЛО-РОЖЕВИМ РОЗЧИНОМ МАРГАНЦІВКИ);

В РАЗІ ОТРУЄННЯ НІ В ЯКОМУ ВИПАДКУ НЕ ВЖИВАТИ АЛКОГОЛЬ (ВІН ЛИШЕ

Правила електробезпеки

У часи технічного прогресу, нових наукових технологій зросла кількість небезпек, що чатують на малечу. Поява великої кількості електричного обладнання викликає чималий інтерес у підростаючого покоління.

Для запобігання ураження електричним струмом та попередження нещасних випадків звертаємося до батьків з проханням:

  • Не залишайте дітей без нагляду;
  • Інформуйте їх про правила поводження з електричними приладами та правила поведінки поблизу енергообладнання;
  • Постійно нагадуйте дітям, як себе поводити в критичній ситуації, коли в біду потрапляють вони або хтось з їхніх друзів.
  • Перш ніж увімкнути побутовий прилад у штепсельну розетку, необхідно оглянути, чи не пошкоджена вилка та перевірити неушкодженість ізоляції електричного проводу;
  • для того, щоб вимкнути побутовий прилад зі штепсельної розетки, потрібно триматись за вилку, а не за шнур;
  • не вставляти у штепсельну розетку цвяхи, шпильки та інші предмети;
  • не ремонтувати пошкоджені вимикачі, лампові патрони, штепсельні розетки, які знаходяться під напругою;
  • не проводити заміну перегорілих або пошкоджених електричних лампочок, які ввімкнуті в освітлювальну мережу;
  • не вбивати цвяхи в стіни у місцях можливого знаходження електропроводки;
  • не підніматись по опорах ліній електропередач до електропроводів та на дахи споруд, над якими проходять електричні проводи;
  • не проводити ігри поблизу ліній електропередач;
  • у разі виявлення обірваного проводу лінії електропередач, ні в якому разі не наближатись до нього і негайно повідомити про це дорослих;
  • не влізати на територію загороджених трансформаторних підстанцій та в їх приміщення.

 

 

 

Звіт

керівника про діяльність

закладу дошкільної освіти

№10 «Любавонька»

за 2020-2021 навчальний рік

Підготувала

директор ЗДО № 10 «Любавонька»

Томенко Л.М.

Загальна інформація

Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради Київської області на підставі рішення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради від 29.09.1992р. № 143.

Засновником закладу дошкільної освіти є Переяславська міська рада. Засновник здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує ремонт приміщень, харчування та медичне обслуговування.

Заклад дошкільної освіти має печатку і штамп власного зразка.

Головною метою закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

  1. 1.1.Загальна інформація
Директор закладу

Л.М. Томенко – «Заслужений працівник освіти України», «Відмінник освіти України», має Почесну грамоту Київської обласної державної адміністрації «За значні досягнення у професійній діяльності» (2003р., 2007р.), лауреат Київської обласної премії за заслуги в галузі освіти (2004р.),Грамота Київської обласної адміністрації «За вагомий внесок у розбудову Київської області» (2012р.), лауреат Премії Верховної ради України (2014р.).

На посаді працює з 01.08.1992 року.

Адреса закладу м. Переяслав, Київська область, вул.. Грушевського, 55б
Проект споруди закладу Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради функціонує в окремо побудованій двоповерховій споруді.
Наші контакти

Телефони: 3-

Адреса сайту в мережі Інтернет,

Електронна адреса закладу:

Dnz_10@ukr/net

Заклад засновано 05.01.1993р.
Режим роботи

Робочі дні:

Понеділок – п’ятниця

7.00 – 19.00

Вихідні дні:

Субота, неділя, святкові дні.

Головна мета діяльності Забезпечення конституційних прав і державних гарантій щодо доступності здобуття дошкільної освіти дітьми дошкільного віку, збереження та зміцнення їх фізичного, психічного і духовного здоров’я , задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей.
Науково-методична проблема Створення освітнього середовища для формування лідерських якостей в усіх учасників навчально-виховного процесу.
Кількість груп 14 груп: 3 – раннього віку, 11 – дошкільного віку.
Кількість дітей станом на 01.09.2021р. 377; з них у групах раннього віку 74, дошкільного віку - 303
Кількість співробітників станом на 01.08.2016р. Усіх співробітників: 71; з них педагогів – 37.
Професійний рівень педагогів станом на 01.08.2016р.

Вища кваліфікаційна категорія: 23

І кваліфікаційна категорія : 4

ІІ кваліфікаційна категорія: 4

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст»: 6

Педагогічне звання «Вихователь-методист»: 6

Педагогічне звання   «Заслужений працівник освіти України»:   1

«Відмінник освіти»: 3

Інформація про склад груп дітей

у закладі в 2020 – 2021 н. р.

(станом на 01.09.2021р )

Гр..п/п

Назва групи

Вік дітей

Кількість дітей
Кількість місць Списочний склад
1 «Зернятко»

раннього віку

15 23
2 «Ромашка»

раннього віку

15 25
3 «Віночок»

раннього віку

15 26
4 «Ведмежатко»

молодша

20 29
5 «Ясочка»

молодша

20 29
6 «Каченятко»

молодша

20 32
7 «Курчатко»

середня

20 21
8 «Оленка»

середня

20 27
9 «Буратіно»

середня

20 29
10

«Світлячок»

середня 20 19
11 «Полуничка»

старша

20 28
12 «Казка»

старша

20 29
13

«Золота рибка»

старша 20 30
14 «Калинка»

старша

20 30

Основні освітні програми:

  • Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (затверджено наказ Міністерства від 12.01.2021р. № 33)
  • Програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»
  • Програма розвитку дітей старшого віку «Впевнений старт»

Віковий параметр педагогічних працівників такий:

2020 – 2021 навчальний рік

Своєчасність проходження педагогічними працівниками курсової перепідготовки

Курсову перепідготовку педагогічні працівники ЗДО № 10 «Любавонька» проходять на базі комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» м. Біла Церква відповідно до замовлення.

Станом на 01.05.2021р. курси підвищення кваліфікації пройшли ______.

Навчальний рік Відповідно плану про курсову перепідготовку Фактично пройшли курсову перепідготовку Відсоток %
2013-2014 8 8 100%
2014-2015 6 6 100%
2015-2016 2 2 100%
2016-2017 13 13 100%
2017-2018 11 11 100%
2018-2019 9 9 100%
2019-2020 7 7 100%
2020-2021 2 2 100%

Своєчасність проходження педагогічними працівниками атестації

Атестація у закладі дошкільної освіти, як один із методів підвищення кваліфікації проводиться згідно вимог «Положення про атестацію». Основним показником в оцінці роботи вихователя під час атестації є врахування результатів та висновків тематичних і фронтальних перевірок, контрольних зрізів по виконанню програми на кінець року, участь у міській та методичній роботі ЗДО протягом попередніх 3-х років, а не тільки результати творчих тижнів напередодні атестації.

Впродовж 2020-2021 н. р. відповідно до перспективного плану атестації педагогів підлягаючих атестації – 2 особи, за результатами атестації встановлено:

-        спеціаліст вищої категорії – 1 педагог,

-        спеціаліст другої категорії – 1 педагог.

Персональний внесок керівника з підвищення рівня організації навчального процесу у навчальному закладі.

  • Вжиті завідувачем дошкільного навчального закладом заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного вік:

З метою прогнозування перспективної мережі ЗДО працівниками закладу щорічно проводиться облік дітей закріпленого за ЗДО мікрорайону.

У закріпленому мікрорайоні станом на 01.09.2021р. зареєстровано 41 дитина віком від народження до 6 років. Прослідковується незначне зниження народжуваності. І як наслідок, можливе зниження численності контингенту у наступні роки.

Тому передімною стоїть завдання – розвивати матеріальну базу закладу, регламентувати рівень досягнень вихованців, формуючи позитивний імідж ЗДО та привабливість у місті.

Матеріали роботи дошкільної установи на протязі року висвітлювалися в пресі та сайті ЗДО, фейсбуці.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», листа МОН України від 18.12.2000 року «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, Інструктивно-методичного листа МОН України від 04.10.2007 року «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади», «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» (від 17.12.2008 № 1/9 – 811) особлива увага навчанню дітей 5-ти річного віку. Протягом року здійснювався педагогічний патронат дітей 5 років, які не регулярно відвідують ЗДО. Педагогічні працівники відвідали такі сім’ї вдома, проінформували батьків про можливі форми здобуття їхніми дітьми дошкільної освіти.

  • Створення умов та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методам розв’язання освітніх завдань. З огляду на це роль вихователя набула нової якості. Він розвиває пізнавальні якості дошкільника, його життєву компетентність у різних сферах буття. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтовна на передачу знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основні постійної переоцінки цінностей, налаштованість на конструктивні дії в обновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології.

Становлення нової системи дошкільної освіти потребує радикального переосмислення сформованого підходу до професійної діяльності педагога. Сучасному дитячому садку потрібен педагог, здатний самостійно планувати, організовувати педагогічно доцільну систему роботи, а не просто виконувати посадові обов’язки.

Наш педагогічний колектив має змогу здійснювати переорієнтацію всього освітньо-виховного процесу з навчального на розвивальний. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями.

Педагогам закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, відвідування методичних заходів, колективні перегляди, використання кращого досвіду вихователів садка, міста, області, проходження курсів підвищення кваліфікації.

Слід відмітити, що колектив ЗДО активно реалізує єдину науково-методичну тему «Виховання духовної культури дітей старшого дошкільного віку засобами музейного простору в дошкільному закладі» впроваджуючи в освітньо-виховний процес новітні педтехнології:

група «Курчатко» - методика Х. Кюїзенера;

група «Оленка» - методика ТРВЗ (теорія розвитку винахідницьких завдань);

група «Казка» - театралізована діяльність з дітьми дошкільного віку;

група «Ведмежатко» - «Художнє слово, художнє мовлення» (методика Н. Гавриш);

група «Калинка», група «Полуничка», група «Казка» - програма з математики «Росток»;

група «Каченятко» - нетрадиційні техніки малювання;

група «Ромашка» - дослідницька діяльність експериментування в природі;

група «Зернятко» - пізнання світу за спадщиною Сухомлинського;

група «Буратіно» - робота в педагогічній пісочниці;

група «Золота рибка» - розвивальні та інтелектуальні ігри для дітей дошкільного віку;

група «Оленка», група «Ясочка», група «Світлячок» - методика Ейдетика;

група «Віночок» - «Вундеркінд з пелюшок».

Організація різних форм виховної роботи

Навчально-виховний процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно до програми виховання дітей «Дитина» та «Впевнений старт»

Учасниками навчально-виховного процесу є: діти, педагогічні працівники, обслуговуючий персонал, батьки та особи, які їх замінюють та інші особи, які беруть участь у навчально-виховній роботі.

Основною темою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних видів діяльності, які затверджені робочим навчальним планом.

Результати засвоєння програмових вимог

рівні молодша група середня група старші групи
високий 68% 79% 81%
середній 26,8% 16,8% 15,7%
низький 5,2% 4,2% 3,3%

Відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти при реалізації його змісту педагогам слід керуватися певними вимогами. Зокрема вони мають:

-        ставитися до дитини не з позиції над нею, а з позиції поряд і разом з дитиною. Діти і дорослі є партнерами в життєтворчому процесі, рівноправними учасниками освітнього процесу;

-        глибоко розуміти особливості розвитку кожної дитини, причини, що зумовлюють випередження, ті чи інші нахили дітей, особливості поведінки дошкільників;

-        докорінно змінити свою позицію відповідності сім’ї для побудови повноцінного освітнього процесу;

-        всебічно підтримувати активність кожної дитини, створювати умови для пробудження і розвитку її творчих сил, здібностей, обдарованості;

-        приділити розвитку у дітей рефлексії – здатності аналізувати й осмислювати власні дії, вчинки, мотиви, думки, співвідносити їх з очікуваннями авторитетних для неї інших людей та моральними нормами. Удосконалювати можливість контролювати виконання своїх дій; формувати позиції одночасно виконавця та контролера, розвивати здатність співвідносити власну поведінку з ідеальним еталоном.

Головною метою роботи колективу закладу дошкільної освіти є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя. Вихователь-методист Калініченко Н.П. організовує вивчення готовності дітей до шкільного навчання, вважає цю роботу надзвичайно важливою.

Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Тісно співпрацюємо з ЗОШ № 7 (директор Кітаєва Г.В.).

Підвищуючи рівень мотивації готовності дітей до навчання у школі, вихователі знайомили дітей старших груп з правилами поведінки учнів, читали літературні твори, проводили бесіди про школу.

Забезпечили вивчення особистості та контроль за розвитком кожної дитини старшого віку, вчителем який буде працювати.

На психологічному семінарі-практикумі за темою «Просвіти дорогу знань та не згасни на ній сам», який проводився онлайн, практичний психолог Щербак А.В. звернула увагу на особливості співробітництва вихователів з вчителями 1-х класів.

З метою формування позитивного настрою батьків майбутніх першокласників практичний психолог Щербак А.В. провела онлайн-тренінг для батьків на тему «Соціалізація дошкільника засобами гри».

Під час роботи по впровадженню вищезазначеного завдання сформувалась проблема подальшої роботи щодо наступності ЗДО і ЗОШ, яка направлена на забезпечення наступності змістових ліній дошкільної і початкової ланок освіти з метою без кризового розвитку дітей у новій для них соціальній ситуації – шкільному навчанні.

Випускники нашого закладу дошкільної освіти мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі.

Дякую за персональний внесок за підготовку дітей до школи вихователям Сапіташ О.М., Сливці Н.В., Панферовій Т.Г., Романенко Н.В., Матієнко Т.В., Пономаренко А.І.

Таким чином у ЗДО створені всі умови для всебічного розвитку дошкільнят.

Аналіз роботи психологічної служби

за 2020-2021 навчальний рік. 

Робота психологічної служби закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Любавонька» направлена на активізацію ефективності навчально-виховного процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників педагогічного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці дітей, тощо.

У своїй діяльності практичний психолог закладу «Любавонька» керується Законами України з питань освіти, Положенням про психологічну службу в системі освіти України, наказами органів Управління освітою всіх рівнів, правилами і нормами охорони праці, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, дотримується Конвекції про права дитини та Етичного кодексу практичного психолога.

Протягом 2020-2021-навчального року психологічна служба ЗДО працювала над виконанням наступних основних завдань:

Основні завдання психологічної служби ЗДО

-        сприянню повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі;

-        створенню умов для формування у дітей мотивації до самовиховання та саморозвитку;

-        забезпеченню індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення;

-        консультаційна робота з педагогами та батьками щодо психологічних проблем виховання та навчання дітей та питань особистого характеру;

-        здійсненню психологічної реабілітації дітей, які зазнали різних форм насильства, знаходячись у скрутному життєвому становищі.

Були реалізовані через пріоритетні напрямки:

  • психологічний супровід дітей раннього віку;
  • профілактика дезадаптації першокласників;
  • психологічна підготовка дітей до школи;
  • оптимізація навчально-виховного процесу.

В рамках основного вищезгаданого пріоритетного напрямку протягом серпня, вересня, жовтня практичним психологом ЗДО проводилось спостереження за дітьми з метою:

  • вивчення рівня проходження адаптаційного періоду у дітей в новостворених групах;
  • виявлення порушень емоційно-афективної сфери дитини;
  • вивчення взаємовідносин між категоріями дитина-дитина, дорослий-дитина.

Спостереження проводилось під час режимних моментів, занять в групі, спортивно-музичних розваг, святкових ранків, прогулянки, тощо, та супроводжувалось бесідами з батьками, педагогами.

Аналіз діяльності в новостворених групах під час адаптаційного періоду дітей показав, що педагоги вміло володіють колективом дітей, вдало підбирають методи і прийоми для залучення неконтактних дітей з колективом однолітків. Забезпечують емоційний комфорт кожній дитині протягом дня, в різних режимних моментах.

Психологічна просвіта батьків та педагогів спрямована на залучення дорослих і дітей до психологічних знань. Просвітницька діяльність здійснювалась в різноманітних формах таких як: лекція, бесіда, семінари, тощо. Найбільш актуальними були теми:

Серед педагогів:

-        Виховання морально-етичних якостей в дітей дошкільного віку.

-        Ігри та психологічні вправи, що сприяють розвитку моральних якостей та виховання у дітей позитивного ставлення до членів родини.

-        Профілактика синдрому професійного вигорання в педагогів.

-        Формування трудової і комунікативної компетентності дошкільнят.

-        Психологічні аспекти трудової діяльності дошкільнят.

-        Психолого-медико-педагогічний консиліум «Готовність дітей до школи», «Адаптація до першого класу», «Адаптація до умов ЗДО».

Батьків:

-        Труднощі у вихованні дитини.

-        Попередження насильства над дітьми.

-        Діти, які перебувають у складних умовах проживання.

-        Праця – джерело емоційного стану, радості, діяння, творіння.

-        Соціальна адаптація дітей старшого дошкільного віку засобами гри.

-        Мистецтво жити з дітьми.

-        Розвиток і виховання дітей.

-        Попередження та подолання де адаптованості дитини у дитячому садку.

-        Адаптація дітей до умов ЗДО.

-        Психологічна характеристика та особливості виховання дітей.

-        Криза 3-х років.

-        Прояви агресивної поведінки у дітей.

-        Готовність дітей до школи.

Під час психологічних обстежень проводилось вивчення:

  • взаємовідносин в групі між дітьми;
  • вивчення самооцінки дітей;
  • готовність до школи;
  • проводились спостереження за дітьми (адаптація дітей до умов ЗДО, до школи);
  • спостереження за дітьми з метою відбору для корекційно-розвивальної роботи групової та індивідуальної.
  • діагностичне анкетування педагогів «Морально-етичне виховання дошкільників»;
  • вивчення особливостей поведінки вихованців, батьків.
  • труднощі у вихованні дитини.

Протягом 2020-2021 н. р. адміністрація закладу та практичний психолог тісно співпрацювали з соціальними службами, службою у справах неповнолітніх по виявленню дітей, які перебувають в складних умовах проживання.

Діяльність практичного психолога ЗДО «Любавонька» передбачає низку форм і методів роботи з батьками, дітьми, педколективом.

Активна робота ведеться на сайті закладу та фейсбуці (на сторінці закладу), де висвітлюється вся робота психологічної служби та робота в цілому.

Матеріально-технічна та навчально-методична база.

У ЗДО створене оптимальне предметно-розвиваюче середовище, яке відповідає сучасним тенденціям дошкільного виховання. Всі групові приміщення естетично оформлені, враховуючи вік дітей, програмові вимоги та напрямки роботи, над якими працює колектив групи.

Ігровий та учбовий матеріал забезпечує високий рівень навчально-виховного процесу. На території закладу для дітей облаштовано:

  • 13 ігрових майданчиків;
  • Спортивний майданчик, обладнаний фізкультурними снарядами;

Ефективність навчання забезпечують спеціально обладнані кабінети і зали:

  • музична зала;
  • спортивна зала;
  • методичний кабінет;
  • кабінет практичного психолога;
  • кабінет вчителя-логопеда;
  • кабінет англійської мови.

Протягом 2020-2021 навчального року проводилась активна робота по оснащенню матеріально-технічної та навчально-методичної бази. Так позабюджетних коштів станом на 18.08.2021р. було зібрано 70 400 грн. на ремонт групових приміщень, придбання обладнання для групових приміщень, придбання методичної літератури, технологічного обладнання на харчоблок, миючі засоби, посуд і т. інше. Залишок позабюджетних коштів станом на 18.08.2021р. у батьківському комітеті становить 170 грн.

За рахунок благодійних внесків батьків на розвиток закладу

було закуплено:

  1. Двері – 4 шт., фурнітура, встановлення – 26 900 грн.
  2. Шпалери, клей, сатенгіпс, ізогіпс, ґрунтовка, водоемульсійна фарба, робота – 12 186 грн.
  3. Лак, фарба, розріджувач, щітки – 2 309,53 грн.
  4. Бензин, льоска для косарки, свердла – 480 грн.
  5. Миючі засоби – 13 987 грн.
  6. Канцтовари – 7 224,67 грн.
  7. Гірчиця – 469,80 грн.
  8. Лампочки – 499 грн.
  9. Відра – 3 шт. – 165 грн.
  10. Ремонт вагів – 320 грн.
  11. Праски – 3 995 грн.
  12. Автомати для захисту на бойлери – 924 грн.
  13. Квіти (вербена, петунія, тюльпани) – 770 грн.

Всього використано: 70 230 грн.

За рахунок коштів, які були здані батьками у батьківські комітети груп було виконано такі ремонтні роботи та закуплені товари, а саме:

Група «Зернятко»
1 Ремонт запасного виходу в групі 5610 грн.
2 На групу:
Тюль 2250 грн.
Лінолеум, плінтус 11075 грн.
Прання килимів 1200 грн.
Інвентар 150грн.
3 Електрика 1994 грн.
4 Хімія 515 грн.
5 Будівельний матеріал 1456 грн.
Всього використано: 24250 грн.

Група «Ромашка»

1 Ремонтні роботи в роздягальній та ванній кімнатах 8500 грн.
2 Будівельні матеріали, шпалери, лінолеум, кран, шланги, тюль 14500 грн.
Всього використано:

Група «Віночок»

1 Ремонт павільйону (робота) 2700 грн.
2 Будівельний матеріал 5732,50 грн.
3 Придбання 14706,49 грн.
4 Канцтовари 153,41 грн.
5 Меблі (стільці) 1800 грн.
6 Господарські товари 1435,80 грн.
7 Прання килимів 800 грн.
Всього використано: 27328,20 грн.

                                                  Група «Ведмежатко»

1 Ремонтні роботи на майданчику 1815 грн.
2 Облаштування роздягальної кімнати 1170 грн.
3 Придбання на групу:
Посуд 6510 грн.
Кухонні шафи (сушка) 3000 грн.
Канцелярія 1670 грн.
Всього використано: 11936 грн.
                                                    Група «Ясочка»
1 Ремонт дитячого ігрового майданчика 759 грн.
2 Ремонт запасного виходу в групі, робота майстра 8449 грн.
3 Шафа-купе (запасний вихід) 8170 грн.
4 Електрика 420 грн.
5 Чистка килимів 1034 грн.
6 Посуд (каструлі) 1594 грн.
7 Гачки в дитячі шафи 330 грн.
Всього використано: 20756 грн.

                                                      Група «Каченятко»

1 Ремонт запасного виходу в групі 6942 грн.
2 Шафа (запасний вихід) 6200
3 Ремонтні роботи майданчика 980 грн.
4 Споруда на майданчик                       16000 грн.
Всього використано:         30122грн.
5 Телевізор (подарунок Саулка Руслана В’ячеславовича) 11500 грн.
Разом сума складає: 42122 грн.

Група «Курчатко»

1 Будівельні матеріали для ремонту запасного виходу у групі 3298 грн.
2 Будівельні матеріали для ремонту дитячого павільйонна на майданчику 3426 грн.
3 Робота майстрів 4945 грн.
4 Двері 4700 грн.
5 Заміна світильників та розеток 260 грн.
5 Шафа (запасний вихід) 7730 грн.
6 Витрати на потреби групи 1836 грн.
Всього використано: 26215 грн.

Група «Оленка»

1 Профнастил на паркан 3361,80 грн.
2 Посуд (каструлі та чайники) 1495 грн.
3 Унітаз 1779 грн.
4 Встановлення унітазу, укладання плитки 900 грн.
5 Матеріал 660 грн.
6 Фарба для майданчика 500 грн.
Всього використано: 8695,8 грн.

Група «Буратіно»

1 Гірка 2754 грн.
2 Фарбування майданчика 1300 грн.
Всього використано: 4054 грн.

Група «Світлячок»

1 Ремонтні роботи запасного виходу у групі 8360 грн.
2 Фарбування майданчика 822 грн.
3 Канцтовари, підручники Шелестової 3960 грн.
4 Потреби групи 180 грн.
Всього використано: 13949 грн.

  Група «Полуничка»

1 Фарба, лак 960 грн.
2 Каструлі 400 грн.
Всього використано: 1360 грн.

                                                   Група «Золота рибка»

1 Фарба, господарчі товари для ремонтних потреб 212 грн.
Всього використано: 212 грн.

                                                 Група «Калинонька»

1 Посуд (чайник) 307 грн.
2 2-хповерхові ліжка (2 шт.) 12000 грн.
3 Фарба на майданчик 2050 грн.
4 Решітка для пісочниці 565,50 грн.
Всього використано: 14922,50 грн.

За бюджетні кошти у 2020-2021 р. виконано слідуючі роботи:

  1. 1.Викладення доріжки тротуарною плиткою - 50000 грн.
  2. 2.Косметичний ремонт овочесховища           - 50000 грн.

Всього використано:                                     100000 грн.

Відповідність умов для дотримання техніки безпеки

та охорони праці.

Організація роботи з техніки безпеки та охорони праці в закладі дошкільної освіти № 10 «Любавонька» проводиться на виконання Закону України «Про охорону праці», згідно з «Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах та закладах освіти», які визначають єдину систему організації роботи з охорони праці в ЗДО № 10 «Любавонька», яка закладена в «Положенні про організацію охорони праці в ЗДО № 10 «Любавонька».

На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує роботу щодо охорони здоров’я учасників навчально-виховного процесу, зазначених в плані заходів:

  • охорона праці;
  • пожежна безпека;
  • дитячий травматизм.

З метою формування навичок здорового способу життя та запобігання порушень техніки безпеки працівниками закладу в річному плані роботи в розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» плануються заходи щодо попередження дитячого травматизму. Робота планується в трьох напрямках:

  • із працівниками ЗДО;
  • із вихованцями;
  • з батьками.

Щорічно на початку року видаються накази про закріплення відповідальних за:

  • роботу з охорони праці;
  • роботу з пожежної безпеки;
  • роботу з попередження дитячого травматизму.

Проводиться системна робота по забезпеченню всіх служб ЗДО інструкціями з ТБ, ПБ, які, переглядаються, домовляються у зв’язку зі змінами в нормативному законодавстві або в умовах життєдіяльності ЗДО.

Налагоджена робота по попередженню дитячого травматизму, враховуючи сезонні явища. Інструктажі з ТБ, ПБ проводяться відповідно до плану та програми.

Один раз на рік проводиться навчання з евакуації згідно «Інструкції дії персоналу в разі виникнення надзвичайної ситуації», яка щорічно складається з урахуванням кадрових змін. Вся документація з ТБ, ПБ затверджена і погоджена згідно нормативних вимог.

Забезпечення пожежної безпеки є не від’ємною частиною діяльності працівників ЗДО щодо охорони життя та здоров’я людей, навколишнього природного середовища.

У чітко визначених місцях приміщення дошкільного закладу знаходяться плани евакуації на випадок пожежі.

Опалення будівлі централізоване, температурний режим в опалювальний період становить +20oС - +23oС, що відповідає санітарно-гігієнічним нормам.

Протягом 2020-2021 року випадків травмування виробничого характеру зареєстровано не було.

Організація харчування дітей.

Харчування в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 10 «Любавонька» здійснюється на підставі Закону України «Про дошкільну освіту» ст. 35 чинного Статуту закладу та слідкуючої нормативної бази:

  • «Про запровадження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (Постанова кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 року № 1591).
  • «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» (затверджено наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329).
  • «Інструкція щодо організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (затверджено наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 року № 298/227).
  • «Порядок встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних, дошкільних та інтернат них закладах» (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року № 202).

В ЗДО № 10 «Любавонька» протягом року проводилась систематична і планомірна робота, зокрема:

  • організоване безпечне і якісне харчування дітей (замовлення і приймання до закладу безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини у необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правила особистої гігієни працівників харчоблоку.
  • харчування здійснюється згідно з примірним двотижневим меню на осінньо-зимовий і весняно-літній періоди року.
  • щодня на кожний наступний день відповідно до наявності продуктів харчування та з урахуванням примірного двотижневого меню, картотеки страв складаємо меню-розклад.
  • кожного дня за 30 хв. до роздачі їжі старша медична сестра оцінює якість приготування їжі та проводить відбір проби в стерильний посуд який зберігається 24 години в холодильнику. Добова проба страв є показником якості роботи кухарів закладу. Проби страв кожного прийому їжі зберігаються протягом доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.
  • в ЗДО здійснюється постійний контроль за харчуванням дітей старшою медичною сестрою і директором ЗДО, результати контролю фіксуються в Журналі контролю за організацією харчування.

Контроль за харчуванням в закладі дошкільної освіти (ясла-садка) здійснюється директором ЗДО, старшою медичною сестрою, радою з питань харчування. На основі результатів контролю проводиться індивідуальна робота з певною категорією працівників.

Раціональний режим харчування, збалансованість раціону – першочергові умови для нормативного росту і розвитку дітей, які виховуються в закладі, що сприяють підвищенню опірності організму до захворювань.

*Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм:

Відповідно до Закону України «Про охороно праці», було проведено навчання та перевірку знань працівників з охорони праці, повторні та позапланові інструктажі з охорони праці, з охорони життя і здоров’я дітей в ЗДО, пожежної безпеки, надання першої медичної допомоги. Двічі на рік, до оздоровчого періоду та початку навчального року, проводилося випробування спортивного та нестандартного обладнання на території дошкільного закладу, в спортивній залі та в групових кімнатах. Відповідальною особою з охорони праці проводяться перевірки обладнання на відповідність вимогам безпеки. Обладнання, яке не відповідає вимогам вилучається для ремонту чи списується. Профспілковий комітет бере участь у роботі комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів з охорони праці, в роботі комісії з атестації посадових осіб на знання ними нормативних актів з охорони праці. Він також здійснює контроль за охороною праці в особі своїх вибраних органів і представників.

Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програми «Дитина», яка спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпечної поведінки в життєвому середовищі.

Протипожежна безпека у закладі дошкільної освіти посідає важливе місце в організації роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, за звітний період проведено повірку усіх вогнегасників, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО. Встановлено пожежну сигналізацію та проведено обробку дерев’яних конструкцій на горищі.

Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх сучасних творчих роботах (малюнки, вірші, творчі оповідання), які розміщують на тематичному стенді.

*У закладі дошкільної освіти здійснюється соціальний захист працівників.

Між адміністрацією і трудовим колективом закладу укладений Колективний договір, ухвалений на зборах трудового колективу. Він пройшов експертизу спеціалістів управління освіти та управління праці та соц. захисту. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально-економічних, виробничих і трудових відносин.

Щодо соціально-трудових пільг, гарантій, компенсацій адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні умови соціального захисту працівників.

Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються.

Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв'язок. Мною, як директором, постійно подаються подання на узгодження всіх штатних одиниць. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісій, з організації техніки безпеки, охорони праці.

*Моральне та матеріальне стимулювання працівників,

організація їх відпочинку.

Адміністрація та профспілка разом виступають за належний контроль у навчально-виховній роботі, оздоровчій та культурно-масовій роботі.

Мікроклімат в колективі можна визнати добрим.

Створені належні умови для здійснення навчально-виховної роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників. Я, Томенко Любов Миколаївна, як директор, при підтримці голови ПК Білогруд Оксани Григорівни проводимо велику роботу з колективом, використовуючи усі психолого-педагогічні методи кадрової роботи.

Згідно з існуючими законодавчими актами та Положеннями про щорічну грошову винагороду та преміювання працівники закладу дошкільної освіти одержали грошову винагороду.

*Стан дитячого травматизму:

Випадків виробничого та дитячого травматизму, за звітний період, зареєстровано не було.

*Залучення педагогічної та батьківської громадськості

навчального закладу до управління його діяльністю:

співпраця з громадськими організаціями.

Родина і заклад дошкільної освіти – два суспільних інститути, які закладають фундамент майбутнього дитини. У них одна мета: виховати здорову, соціально адаптовану, всебічно розвинену людину з високим інтелектуальним, творчим та духовним потенціалом. У закладі діє батьківський комітет, як колегіальний орган педагогів та батьків. На онлайн-засіданнях розглядалися питання освітньо-виховної роботи, поліпшення умов перебування дітей в садку. Вироблені Правила для батьків.

Адміністрацією та вихователями садка ведеться постійна планомірна робота по налагодженню співпраці з кожною сім’єю. Проводяться онлайн батьківські збори. Вихованці нашого закладу разом з працівниками приймали активну участь у святкуванні Дня вишиванки у садку. «Дня міста» у вересні 2021р.

Один із основних принципів нашої роботи є відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Вважаю, що батьки є основними замовниками та координаторами роботи дитячого садка, і керівники та працівники підзвітні, насамперед, саме їм. З цією метою у закладі діє батьківський комітет. На онлайн-засіданнях, через COVID-19, розглядаються різні питання стосовно організації роботи дошкільного закладу, в основу покладено якість розвитку, вихованості, навченості дітей, харчування дітей.

*Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян

з питань діяльності навчального закладу.

Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. Особистий прийом громадян керівником в закладі проводиться згідно графіка роботи директора. З метою упередження появи звернень, зняття конфліктних ситуацій, роз’яснення проблемних питань освіти, фінансово-господарської діяльності, батьківської плати, приймають онлайн участь у групових батьківських зборах, де батьки мають змогу порушити хвилюючі їх питання. На веб-сайті ЗДО є можливість он-лайн задати питання будь-кому з адміністрації.

Основні проблеми, з якими звертаються до керівника це: працевлаштування, оформлення дитини до закладу або переведення з однієї групи в іншу та іншого закладу. У зв’язку з активізацією роботи адміністрації та спеціалістів з дітьми та сім’ями СЖО, батьків з АТО, переселенців, збільшилась кількість відвідувачів з правових питань. За ініціативи директора на особистий прийом запрошуються батьки дітей, які мають заборгованість по оплаті за харчування та тривало не відвідують ЗДО.

І на закінчення хочеться відзначити, що якщо звернутися до формування очікуваних результатів, відображених у програмі розвитку ЗДО та порівняти їх з результатами, досягнутими закладом, розумієш – дитячий садок крокує в ногу з часом, виконуючи соціальне замовлення у відповідності до державної політики в області розвитку дошкільної освіти.

                                         

 


Списки дітей

             які зараховані до ЗДО №10 "Любавонька"  

                                         у 2021 році.

 

                   Ясельна група №2 "Зернятко"

 Вихователі:  Пономаренко А.І.

             Матієнко Т.В.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Білозерцева Софія Ігорівна 06.04.2019р. Мірошніченка 21а 063 469 57 70
2 Бурдун Назар Вікторович 10.05.2019р. Андрющенка 2а 063 631 19 66
3 Бурлуцький Артем Леонідович 07.04.2019р. Балаяна, 34 073 220 46 60
4 Глоба Анастасія Миколаіївна 05.02.2019р. Набережна,16 кв.24 096 115 20 14
5 Головко Віра Андріївна 25.12.2018р.

с. Дівички

Артелеристів, 1 кв 6

097 722 82 04

098 782 44 14

6 Даценко Єва Андріївна 06.04.2019р. Грушевського, 85 093 460 12 06
7 Кіріченко Ангеліна Сабірівна 20.09.18 Чернишевського, 34 09314376963
8 Кузьменко Дмитро Романович 17.07.2019р. Вишнева 6 093 453 71 47
9 Курчіжкін Матвій Сергійович 10.07.2019р. Успенська 17 кв.1 066 221 62 27
10 Летяго-Мартиненко  Марк Андрійович 20.11.2018р. Балаяна 1є 066 271 40 40
11 Мінько Поліна Ігорівна 16.01.2019р. Наливайка, 51 068 120 35 23
12 Мисюра Марія Володимирівна 10.04.2019р. Набережна 16 кв.28 093 485 30 45
13 Опанасенко Данило Олександрович 25.04.2018р. Тургеньєва, 11 093 89 85 545
14 Павлик Богдан Олександрович 23.12.2018р. Пугачова 10 кв.44 095 633 50 26
15 Палатна Поліна Владиславівна 23.07.2019р. Альтицька 2 кв.1 093 690 12 27
16 Поляруш Еліна Романівна 23.07.2019р. Грушевського 49 кв.73 063 667 77 00
17 Рудницький Кіріл Сергійович 24.07.2019р. Грушевського 57 кв.104 093 799 63 18
18

Сердюк Павло

Ігорович

12.07.2019р. Грушевського 55 кв.80 093 169 60 90
19 Слюсар  Єлизавета Олегівна 02.02.2019р. Грушевського,49 кв.92 063 633 43 77
20 Степанковська Аріна Миколаївна 22.05.2019р. Набережна 8 кв.64 093 677 55 69
21 Трипуз Тимофій 11.03.2019р. Контрадмірала Лялька, 4 063 744 70 69
22 Шелест Варвара Ігорівна 15.01.2019р. Набережна,12 063 562 97 93
23 Яшин Матвій 07.11.2018р. Пугачова,10 кв 4 050 106 85 95

                            Ясельна група №9 «Ромашка»            

                                               Вихователі:  Сапіташ О.М.                                                                                  Олесенко Л.І.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Бережний Артем Олександрович 12.07.2019р. Грушевського 53кв.15 063 197 02 60
2 Білан Давид Миколай. 25.01.2019р. Пугачова 7 кв.67 095 928 93 05
3 Вакуленко Даніель Андрійович

17.10.2018

Паркова,22

066513-05-93

4 Гриценко Аліна Андріївна 21.02.2019р. Набережна ,4 кв.54 096 875 61 28
5 Дейнега Мілана Максимівна 11.07.2019р.

Б. Хмельн.,123

093 571 04 73
6 Демчевська Вєроніка Сергіївна 07.05.2019р. Набережна 12 кв.6 073 077 06 97
7 Дерев'янко Теона Артемівна 15.04.2019р. Заводська 14 063 811 52 77
8 Дзюбенко  Єва Віталіївна 10.03.2019р. Свободи 28 093 956 69 82
9 Запорожець Олександр Сергійович 17.01.2019р. Києвобрамська, 42 063 890 41 69
10 Зелезінський  Ярослав 02.01.2019р. Б.Хмельницького 874 кв.5 095 365 82 00
11 Зубенко Захар Кирилович 06.01.2019р. Грушевського 53 кв.13 063 629 26 04
12 Ігнатенко Софія Олександрівна 13.02.2019р. Набережна,12 кв.87 063 496 79 91
13 Кармазін Олександра Владиславівна 07.03.2019р. Чкалова,26 093 425 21 87
14 Курилко Іван Олександрович 24.03.2019р. с.Демянці 063 623 10 31
15 Майоренко  Артем Васильович 13.03.2019р. Набережна 6 кв.80 093 455 46 51
16 Миколаєнко Каміла Павлівна 07.12.2018р. Набережна 4 кв.52 093 053 62 32
17 Небався Евеліна Олександрівна 22.02.2019р. Чернишевського 10 093 524 75 69
18 Приходько Тімур Сергійович 26.06.2019р. Шкільна 35 093 146 42 07
19 Самедов Тхамерлан 18.03.19 Пугачова,9 096 638 64 50
20 Самченко Давід Русланович 23.01.2019р. Борисоглібська,46 кв.2 093 653 01 57
21 Самченко Святослав Сергійович 03.03.2019р. Громова 8б 093 950 28 75
22 Узун Нікіта Олексійович 09.01.2019р. Паркова, 38 063 655 08 85
23 Чорнобай Валерія Віталіївна 13.08.2019р. Соборна,6 063 672 57 95
24 Юрченко Дарина Євгенів 11.02.2019р. Будівельників,9 050 849 23 32

                            Ясельна група №12 «Віночок» 

     Вихователі:  Панферова Т.Г.

                 Романенко Н.В.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Воленюк Владислав Сергійович 26.09.2019р. Сковороди, 9            063 400 97 83
2 Гайдуков Артем Віталійович 23.10.2018р. Грушевського 49 кв.45

063 447 40 63

063 986 75 63

3 Гриценок Єва Євгенівна 24.11.2018р. Набережна 14 кв.41 068 121 36 98
4 Дем'яненко Олександр Олександрович 21.06.2019р. Набережна 12 кв.62 095 050 14 84
5 Дузь Андрій Олегович 23.10.2018р. І.Сулими 34/2 098 603 96 02
6 Заєць Олександр Олексійович 18.12.2018р. Свободи 14 096 022 80 99
7 Ковальчук Елеонора Олексіївна 11.03.2019р. Набережна,8 кв 37

050 269 41 46

063 434 33 95

8 Костіков Тимофій Юрійович 23.11.2018р. Грушевського 53 кв.50 093 403 04 42
9 Котляр Ольга Миколаївна 11.11.2018р. Пугачова 9 кв.12 063 545 09 01
10 Левченко Макарій Сергійович 23.11.2018р. Солонці 1 093 880 05 45
11 Малишко Вероніка Євгеніївна 15.08.2019р. Балаяна  4 093 020 27 34
12 Мель Роман Сергійович 27.03.2019р. Набережна 6 кв.69 098 349 71 01
13 Нестеренко Максим Вячиславович 11.03.2019р. 063 062 43 02
14 Оврашко Ілля Олександрович 14.11.2018р. Контр. Адмін Лялька 7

096 937 33 37

097 945 79 15

15 Остапенко Олесь Іванович 18.12.2018р. Гетьмана І.Сулими 46 063 950 66 10
16 Отцевич Анастасія Іванівна 12.12.2018р. Набережна 10 кв.48 093 246 29 06
17 Панфілов Артем Леонідович 20.12.2018р. Каштанна 15а 093 744 25 80
18 Панфілов Ілля Леонідович 20.12.2018р. Каштанна 15а 093 744 25 80
19 Петравчук Анастасія Миколаївна 07.12.2018р. Польова, 9 063 132 82 24
20 Сливка Катерина Володимирівна 05.04.2019р. Набережна 4 кв.68 063 135 98 60
21 Степаненко Уляна Валеріївна 18.09.2018р. Металургів 1

099 569 33 17

066 750 69 93

22 Ткаченко Кирило Романович 13.11.2018р. 063 190 34 26
23 Тютюник Олександр Русланович 10.09.2018р. Набережна 16 кв.68

063 711 74 71

093 163 37 70

24 Чередніченко Андрій Дмитрович 13.12.2018р. І.Коваленко 2 073 036 15 59
25 Шишов Данило Петрович 06.07.2019р. Грушевського 51 кв.34 063 022 01 69
26 Якуба Поліна Романівна 02.10.2018р. Набережна 16 кв.11 050 568 08 62


     Молодша  група №5 «Ведмежатко»
                                  Вихователі:  Боярин Н.М.

          Боярин Н.П.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Гайченя Софія Русланівна 04.07.2018р. Набережна 4 кв.87 097 162 08 33
2 Дяченко Емілія Юріївна 20.06.2018р. Пугачова 4 кв.108 0930466069
3 Малиновський Єгор Максим. 13.06.2018р. Каплунова 13

093 006 15 11

095 125 17 07

4 Потупа Даніель Вадимович 28.04.2018р. Пугачова 7 кв.71 066 200 67 87
5 Руліковська Дар’я Русланівна 15.05.2018р. Пугачова 9 кв.36 063 141 53 28
6 Федоренко Данило Олегович 04.05.2018р. 8 Березня 15 063 585 92 04

                       
                               Молодша група №7 «Каченятко»

     Вихователі: Дмитренко В.Б..                                     Сасюк С.В.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Данильченко Лукас Жеофруасович 08.08.2018р. Набережна 14 кв.23 093 509 14 38
2 Дубик Вікторія Миколаївна 06.07.2018р. Набережна 4 кв.11 066 837 37 14
3 Зінченко Вікторія Віталіївна 01.08.2018р. Барвиста 18 093 512 41 50
4 Сясько Анна Вадимівна 05.08.2018р. Петропавлівська,1 068 047 40 94
5 Юрченко Марія Олександр. 25.07.2018р. Набережна 34 067 239 70 70

 Молодша група №6 «Ясочка»

      Вихователі: Білогруд О.Г.

                             Чабаненко О.С.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Дубошей Владислав Сергійов 28.08.2018р. П-к П.Костюка 2 093 307 99 80
2 Дубошей Максим Сергійович 28.08.2018р. П-к П.Костюка 2 093 307 99 80
3 Карунка Евеліна Володимир. 28.08.2018р. Грушевського 51 кв.18 093 719 63 00
4 Карлінська Мілана Євгенівна 25.08.2018р. Пугачова 4 кв.34 099 011 30 41
5 Ткаченко Дамір Сергійович 03.09.2018р. Набережна 12 кв.73 093 677 07 11

     Середня група №13 «Світлячок»

   Вихователі:  Гігійчук О.Г.

                          Корж С.А.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Міненок Евеліна Валеріївна 09.02.2017р. Грушевського 53 кв.9

0930321452

0677747037

2 Спільченко Дмитро Олександ 27.12.2017р. Генерала Іваневського 29 068 160 74 76
3 Чахоян Анаіда Григолівна 11.07.2017р. Пугачова,7 кв.10 093 774 90 08
4 Школьна Даніела Олександрівна 15.10.2018р. пр. Котляревського, 14 093 768 05 50

Старша група №4 «Казка»

     Вихователі:  Гопанчук О.М.

     Губрій І.В.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Юрченко Єлизавета Олександрівна 10.05.2016р. Набережна, 34 067 239 70 70

Середня група №10 «Оленка»

               Вихователі: Верба О.Г.

                                 Литвин Н.М.

№ п/п ПІБ дитини Дата народження Домашня адреса Телефон
1 Арустамян Ерік Артурович 10.07.2017р. Костюка, 18

063 493 78 73

067 736 70 70

2 Головко Владислав Андрійович 29.05.2017р.

с. Дівички

Артелеристів, 1 кв 6

097 722 82 04

098 782 44 14

 
Nov
13
2022

Звіт

керівника про діяльність закладу дошкільної освіти

№10 «Любавонька»

за 2020-2021 навчальний рік

Підготувала

директор ЗДО № 10 «Любавонька»

Томенко Л.М.

Загальна інформація

Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 10 «Любавонька» Переяславської міської ради Київської області на підставі рішення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради від 29.09.1992р. № 143.

Засновником закладу дошкільної освіти є Переяславська міська рада. Засновник здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує ремонт приміщень, харчування та медичне обслуговування.

Заклад дошкільної освіти має печатку і штамп власного зразка.

 
Aug
1
2018

Робота з батьками

2018-2019 навчальний рік

 

 

Звіт

 керівника про діяльність

закладу дошкільної освіти

№10 «Любавонька»

за 2018-2019 навчальний рік

Підготувала

директор ЗДО № 10 «Любавонька»

Томенко Л.М.

МЕТА:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом освіти.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління закладом.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

 
Aug
1
2016

Робота з батьками

2016-2017 навчальний рік

2015-2016

2016-2017

 

Своєчасність проходження педагогічними працівниками атестації

Атестація у дошкільному закладі, як один із методів підвищення кваліфікації проводиться згідно вимог  «Положення про атестацію». Основним показником в оцінці роботи вихователя під час атестації є врахування результатів та висновків тематичних і фронтальних перевірок, контрольних зрізів по виконанню програми на кінець року, участь у міській та методичній роботі ДНЗ протягом попередніх 3-х років, а не тільки результати творчих тижнів напередодні атестації.

Впродовж 2016-2017 н. р.  відповідно до перспективного плану атестації педагогів підлягаючих атестації – 6 осіб, за результатами атестації встановлено:

-  спеціаліст вищої категорії – 4 педагога,

-  спеціаліст першої категорії – 1 педагог,

-  спеціаліст другої категорії – 1 педагог.

 

   
 

Дитяча сторінка

childpage

Відгуки

vidguk

Написати   повідомлення

zavitok

Готуємось в садочок

in sad

Веб-посилання

departament
pedpresa
ostriv
min os 
koipopk 
osvita
foto
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #0feea2 #9c7f24 #ff807c