Дитячий садочок "Любавонька"

 

1-parents

     

1-spec

     

1-photo

     

1-food

 
Sep
17
2018

ЗВІТ  КЕРІВНИКА  ЗА  2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ  РІК

Підготувала

директор ЗДО № 10 «Любавонька»

Томенко Л.М.

МЕТА:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом освіти.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління закладом.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Шановні присутні!

Ось і закінчився ще один рік. Для всіх нас він був дуже вдалим, плідним і ефективним. Ми зібралися сьогодні, щоб підвести підсумки роботи колективу нашого закладу, оцінити діяльність директора на посаді.

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, наказу МОН України від 28.05.2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників навчальних закладів» сьогодні я маю можливість на основі аналізу роботи всього колективу звітувати перед Вами, шановні колеги та батьківська громадськість, про свою діяльність як керівника ЗДО № 10 «Любавонька».

Як директор, у своїй діяльності я керувалась Статутом дошкільного навчального закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора, законодавством України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника ЗДО.

Я, як керівник, здійснюю керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу, представляю його в державних та інших органах, установах і організаціях.

Загальні відомості про функціонування закладу дошкільної освіти.

ЗДО здійснює освітньо-виховну діяльність відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення Національної Доктрини розвитку освіти України в ХХ1ст»,Положення про дошкільний навчальний заклад, Статуту ЗДО, нової редакції Базового компонента дошкільної освіти в Україні, інструктивно-методичних рекомендацій МОН України «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018-2019 навчальному році» та інших нормативних документів МОН України, а також висновків аналізу за 2017-1018 навчальний рік .

Провідним мотивом ЗДО в 2018-2019 н.р. став пошук осмислених орієнтирів та конкретних освітніх форм, які допомогли ЗДО реально здійснювати реформу своєї діяльності, знайти власне обличчя та статус, певний стиль роботи.

Пріоритетні напрямки діяльності (завдання, що вирішувались)

Забезпеченню цілеспрямованості і послідовності роботи, практичному здійсненню педагогічних заходів допомогло чітке планування та визначення пріоритетних напрямків роботи.

Відповідно до реалізації Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти та чинних нормативних документів, Наказу №28-01-08/16а від 11.09.2018 року «Про організацію методичної роботи в ЗДО №10 у 2018-2019 навчальному році», на виконання річного плану ЗДО, на основі вивчення результативності навчально-виховного процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їхньої компетентності:  

  • створено   належні умови для здійснення   системного підходу до навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу;
  • поповнено інформаційно-методичну базу ЗДО навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання в закладах дошкільної освіти;
  • створено умови для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного, інтелектуального потенціалу.

Згідно річного плану у 2018-2019 навчальному році педагогічний колектив ЗДО№10 працював над такими завданнями:

  • Спрямування роботи на збереження здоров’я, покращення показників фізичного розвитку, підвищення опірності організму до несприятливих факторів внутрішнього і зовнішнього середовища;
  • Створення умов для емоційного комфорту, стану залучення до життя в соціумі, для індивідуалізації траєкторії особистісного розвитку, особистісних якостей та життєвих компетентностей засобами наступності в роботі старших дошкільників ЗДО з початковою школою;
  • Засвоєння процесу соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного закладу освіти;
  • Формування у дітей творчості, спрямованої на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей.

     З метою успішної реалізації даних завдань з педагогами проводилися різні форми методичної роботи:

                         Педагогічні ради:

  • «Дошкільна освіта: реальні кроки в наявних умовах»,
  • «Створення умов для вдосконалення пізнавально-інтелектуальної діяльності дітей дошкільного віку шляхом розвитку креативного потенціалу педагогіних кадрів»,
  • «Соціалізація дітей в сучасному просторі»,
  • Педрада-КВК «Естетичне виховання дітей через різні форми організації художньої діяльності».

Реалії та перспективи діяльності закладу дошкільної освіти».

семінари – практикуми для вихователів:

  • «Творчий педагог – творчі діти»,
  • «Успішна соціалізація дитини в колективі однолітків»,
  • «Природа як засіб естетичного виховання дошкільнят».

Для розширення та збагачення знань педагогів щодо організаційно-педагогічної роботи з молодими спеціалістами проведено слідуючі форми роботи:

  • круглий стіл «Духовний розвиток дітей в умовах сучасного дошкільного закладу»,
  • бесіда-консультація «Забезпечення безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку»,
  • круглий стіл «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку»,
  • індивідуальна консультація «Забезпечення готовності дошкільників до школи.

Активізація діяльності педагогічних працівників ЗДО№10 здійснювалась на діагностичній основі, через роботу міських методичних об’єднань, в яких педагоги закладу постійно брали участь.

- для директорів ЗДО та вихователів – методистів – вихователь Верба О.Г. підготувала і провела спільно з вчителем початкових класів заняття «Шляхи забезпечення наступності в роботі ЗДО та школи на засадах дитиноцентризму»,

- для вихователів, які мають вищу кваліфікаційну категорію – Шаблієнко Г.І. та Боярин Н.М. провели методоб’єднання на тему: «Розвиток життєвої компетентності дитини – провідне завдання вихователя»,

- методоб’єднання для вихователів на тему: «Сучасні підходи до

організації життєдіяльності дітей молодшого віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти» провели вихователі Сапіташ О.М. та Панферова Т.Г.

- вихователі Слива О.А. та Киришун О.В. ділилися досвідом роботи з

вихователями інших закладів по музейній педагогіці,

- логопед Ткаченко Т.С. розповіла своїм колегам про проблеми взаємодії

в логопедичній роботі вчителя-логопеда, вихователів, практичного психолога та батьків дітей з мовним недорозвитком.

Крім того, були проведені :

-         Майстер – клас вихователя Литвин Н.М. «Декор для птахів»,

-         Майстер-клас вихователя Романенко Н.В. та мами Аніскіної О.С. «Художнє слово як засіб розвитку словника дошкільника»,

-         Педагогічна майстерня вихователя Чабаненко О.С. «Виготовлення солодких букетів».

У 2018-2019 навчальному році дев’ять педагогів атестувалося:

-         Романенко Н.П.,музичний керівник, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та відповідності раніше присвоєному званню «Вихователь-методист»;

-         Матієнко Т.В., вихователь, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та відповідності раніше присвоєному званню «Вихователь-методист»;

-         Гігійчук О.Г., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

-         Данько А.В., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

-         Слива О.А., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

-         Корзун Н.В., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст першої категорії»;

-         Ткаченко Т.С., логопед, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст другої категорії»;

-         Корж С.А., вихователь, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст»;

-         Олесенко Л.І., вихователь, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст».

     На належному рівні проводилась робота з батьками: осінній ярмарок, групові та загальні батьківські збори, родинні свята, участь у виставках та конкурсах.

Зміст навчально-виховного процесу в ДНЗ визначався Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні та освітньою Програмою для дітей від 2-х до 7-ми років «Дитина»

Мережа груп ЗДО № 10 станом на 01.09.2019 складає 14 груп.

Серед яких:

Відомості Показники
1. Мова навчання українська
2. Кількість груп усього 14
ранній вік 3
дошкільний ві 11
3. Режим роботи групп:
12 годин 14
4. Проектна потужність 320
5. Кількість вихованців 421
6. Відсоток наповнюваності закладу 135%
Кількість працівників усього 69
педагогічний персонал 36
обслуговуючий персонал 33


У 2018/19 році 105 вихованців отримали дошкільну освіту і підуть до школи. Упродовж 2018/2019 навчального року заклад дошкільної освіти відвідувало в середньому 290 дітей.

Всі групи повністю укомплектовані згідно віку дітей та відповідно до вимог Закону «Про дошкільну освіту». Графік роботи груп дає можливість задовольнити запити батьків.

Аналіз кадрового забезпечення

Педагогічними працівниками, медичним та обслуговуючим персоналом заклад забезпечений повністю, про що свідчить аналіз статистичних даних складу педагогічного колективу.

Так, станом на 01.08.2019 р. у дошкільному закладі працювало 35 педагогів.

Освітній рівень педагогів:

 1

Фаховий рівень педагогів:

2

Якісний склад педагогічних працівників за стажем роботи:

3

Педагогічними працівниками, медичним та обслуговуючим персоналом заклад забезпечений повністю, про що свідчить аналіз статистичних даних складу педагогічного колективу.

Так, станом на 01.08.2019 р. у дошкільному закладі працювало 35 педагогів.

Показником правильної кадрової політики є стабільність кадрового складу. Отже, в цілому робота колективу ЗДО відзначається стабільністю та позитивною результативністю.

Адміністрація закладу постійно опікується питаннями фахового зростання працівників, поліпшенням ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в колективі. При розстановці кадрів враховується рівень емпатії, емоційний комфорт, психологічна сумісність. Адміністрація закладу диференційовано підходить до вихователя-початківця і до досвідченого педагога-майстра.

Для вирішення завдань, спрямованих на вдосконалення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, в закладі були проведені масові (педради, педагогічні години, семінари, семінари-практикуми, консультації), групові (методичні об’єднання, школи передового педагогічного досвіду, наставництво) та індивідуальні (самоосвіта, докурсові та післякурсові завдання) форми методичної роботи.

Педагоги закладу, усвідомлюючи важливість реформування і оновлення дошкільної освіти постійно намагаються підвищувати свій професійний рівень через проходження курсової підготовки, самоосвіту, прийняття активної участі в різноманітних методичних заходах ЗДО та міста. Так курсову підготовку при КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» пройшли в цьому навчальному році вихователі Матієнко Т.В., Пономаренко А.І., Осадча В.М., Сапіташ О.М., Киришун О.В., Луценко Л.М., Білогруд О.Г., Корзун Н.В., Олесенко Л.І.,

Велике значення у виявленні рівня професійної майстерності педагогів, стимулюванні їх творчої активності відіграє атестація, яка проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників. З метою підвищення якості дошкільної освіти, стимулювання творчого потенціалу педагогічних працівників, активізації та удосконалення освітньої діяльності в ЗДО запроваджено рейтингову систему оцінювання ефективності роботи.

Педагоги усвідомлюють, які високі вимоги ставляться сьогодні щодо професіоналізму сучасного педагога, тому вони намагаються постійно підвищувати свій професійний рівень.

У 2018-2019 році було атестовано 9 педагогів закладу.

За результатами атестації Романенко Н.П. та Матієнко Т.В. встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та звання вихователь-методист».

Гігійчук О.Г., Сливі О.А. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», Корзун Н.в. – присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», Ткаченко Т С. – присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», Корж С.А., Олесенко Л.І. – оновлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст».

Одним із напрямків роботи керівника навчального закладу є робота зі зверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян в ЗДО № 10 ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом 2018/2019 н.р. до директора закладу не було жодного письмового звернення.

Кількість звернень за змістом питань склала:

Зміст питання Кількість
1. Влаштування дітей в заклад 42
2. Поліпшення матеріально-технічної бази. Ремонтні роботи. 0
3. Організація харчування 0
4 Інші (працевлаштування, роз’яснення щодо реєстрації дитини в міськвно на вступ до закладу дошкільної освіти, тощо) 17
5 Всього:                                                 59 звернень

Усі порушені питання вирішені.

Участь педагогів у міських формах методичної роботи, самоосвітня діяльність педагогів

  • створено   належні умови для здійснення   системного підходу до навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу;
  • поповнено інформаційно-методичну базу ЗДО навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання в закладах дошкільної освіти;
  • створено умови для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного, інтелектуального потенціалу.

Згідно річного плану у 2018-2019 навчальному році педагогічний колектив ЗДО№10 працював над такими завданнями:

  • Спрямування роботи на збереження здоров’я, покращення показників фізичного розвитку, підвищення опірності організму до несприятливих факторів внутрішнього і зовнішнього середовища;
  • Створення умов для емоційного комфорту, стану залучення до життя в соціумі, для індивідуалізації траєкторії особистісного розвитку, особистісних якостей та життєвих компетентностей засобами наступності в роботі старших дошкільників ЗДО з початковою школою;
  • Засвоєння процесу соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного закладу освіти;
  • Формування у дітей творчості, спрямованої на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей.

     З метою успішної реалізації даних завдань з педагогами проводилися різні форми методичної роботи:

                         Педагогічні ради:

  • «Дошкільна освіта: реальні кроки в наявних умовах»,
  • «Створення умов для вдосконалення пізнавально-інтелектуальної діяльності дітей дошкільного віку шляхом розвитку креативного потенціалу педагогіних кадрів»,
  • «Соціалізація дітей в сучасному просторі»,
  • Педрада-КВК «Естетичне виховання дітей через різні форми організації художньої діяльності».

Реалії та перспективи діяльності закладу дошкільної освіти».

семінари – практикуми для вихователів:

  • «Творчий педагог – творчі діти»,
  • «Успішна соціалізація дитини в колективі однолітків»,
  • «Природа як засіб естетичного виховання дошкільнят».

Для розширення та збагачення знань педагогів щодо організаційно-педагогічної роботи з молодими спеціалістами проведено слідуючі форми роботи:

  • круглий стіл «Духовний розвиток дітей в умовах сучасного дошкільного закладу»,
  • бесіда-консультація «Забезпечення безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку»,
  • круглий стіл «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку»,
  • індивідуальна консультація «Забезпечення готовності дошкільників до школи.

Активізація діяльності педагогічних працівників ЗДО№10 здійснювалась на діагностичній основі, через роботу міських методичних об’єднань, в яких педагоги закладу постійно брали участь.

- для директорів ЗДО та вихователів – методистів –  вихователь Верба О.Г. підготувала і провела спільно з вчителем початкових класів заняття «Шляхи забезпечення наступності в роботі ЗДО та школи на засадах дитиноцентризму»,

- для вихователів, які мають вищу кваліфікаційну категорію – Шаблієнко Г.І. та Боярин Н.М. провели методоб’єднання на тему: «Розвиток життєвої компетентності дитини – провідне завдання вихователя»,

- методоб’єднання для вихователів на тему: «Сучасні підходи до

організації життєдіяльності дітей молодшого віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти» провели вихователі Сапіташ О.М. та Панферова Т.Г.

- вихователі Слива О.А. та Киришун О.В. ділилися досвідом роботи з

вихователями інших закладів по музейній педагогіці,

- логопед Ткаченко Т.С. розповіла своїм колегам про проблеми взаємодії

в логопедичній роботі вчителя-логопеда, вихователів, практичного психолога та батьків дітей з мовним недорозвитком.

Крім того, були проведені :

-         Майстер – клас вихователя Литвин Н.М. «Декор для птахів»,

-         Майстер-клас вихователя Романенко Н.В. та мами Аніскіної О.С. «Художнє слово як засіб розвитку словника дошкільника»,

-         Педагогічна майстерня вихователя Чабаненко О.С. «Виготовлення солодких букетів».

-          

У 2018-2019 навчальному році дев’ять педагогів атестувалося:

-         Романенко Н.П.,музичний керівник, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та відповідності раніше присвоєному званню «Вихователь-методист»;

-         Матієнко Т.В., вихователь, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та відповідності раніше присвоєному званню «Вихователь-методист»;

-         Гігійчук О.Г., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

-         Данько А.В., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

-         Слива О.А., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»;

-         Корзун Н.В., вихователь, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст першої категорії»;

-         Ткаченко Т.С., логопед, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст другої категорії»;

-         Корж С.А., вихователь, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст»;

-         Олесенко Л.І., вихователь, на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст».

     На належному рівні проводилась робота з батьками: осінній ярмарок, групові та загальні батьківські збори, родинні свята, участь у виставках та конкурсах.

Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів.

Однією з проблем ЗДО є вирішення питання наступності, з цією метою у 2018-2019 навчальному році проводилися різні заходи із педагогами

ЗОШ І-ІІІ ст. №7.

Протягом всього навчального року діти середніх та старших груп (за згодою батьків) із задоволенням відвідували гурток хореографії та гурток англійської мови.

Методична робота в закладі дошкільної освіти набула сьогодні аналітичного характеру, а її результати – діагностичної спрямованості. Інформація, одержана шляхом аналізу та діагностики, використовується для підвищення не тільки якості педагогічного процесу, але й кваліфікації вихователів. Адміністрацією закладу протягом року проводився педагогічний моніторинг, основним завданням якого було виявити, чи прослідковується позитивна ди- наміка розвитку професіоналізму педагогів, чи існують передумови для удосконалення роботи педагогічного колективу. Результати діагностики були зафіксовані за допомогою рейтингових оцінок.

ЛОГОПАТИ

З 3 по 14 вересня діти які мали мовленеві вади, були охоплені корекційно-логопедичною роботою. Загалом кількість дітей складає 62 осіб.

Впродовж 2018-2019 року діти які мали мовленнєві вади, були охоплені корекційно-логопедичною роботою. Загалом кількість дітей складає 64 осіб.

З дітьми в яких виявлено недорозвинення мовлення, проведено поглиблене обстеження з метою уточнити діагнози та вибір навчальних способів формування відсутніх звуків.

На кожну дитину була заведена картка мовленнєвого розвитку, згідно з якою складався план індивідуальної роботи з корекції всіх сторін мовлення, мовного дихання, дрібної моторики.

Єдиний перспективний план корекційної роботи складався на весь період навчання.

Впродовж року проводилися індивідуальні та під групові заняття з навчання правильної артикуляції звуків, та розвитку фонематичних процесів.

Важливо було навчити дітей застосовувати мовні вміння в повсякденному спілкуванні та нових ситуаціях.

В деяких дітей, що мають достатньо розвинений рівень психофізичного розвитку, були сформовані звуки та надані консультації батькам по закріпленню даних звуків. І діти надалі продовжували роботу дома.

Для проведення корекційної роботи, логопедичний кабінет в достатній мірі устаткований навчально-дидактичними матеріалами та ідивідуальними допоміжними засобами. А саме: логопедичними-постановочними зондами, журналами, книгами, логопедичними альбоми, роздавальним дидактичним матеріалом.

Навчально-методичні посібники які використовувалися в корекційній роботі – це Тарасун В.В. «Навчально-методичний посібник вчителя-логопеда», Тарасун В.В «Логодидактика»; Людмила Федорович «Формування правильної вимови у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку», Л.Федорович «Конспекти логопедичних занять»; Рібцен Ю.В. «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя»; Трофименко Л.І. «Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку».

Для закріплення знань та навичок отриманих на логопедичних заняттях, важливу роль відіграє тісний зв'язок та взаєморозуміння між логопедом та батьками дітей.

Протягом року проводилися зустрічі з батьками, індивідуальні консультації, також надавалися рекомендації та поради.

Загалом до школи піде з виправленим мовленням 46 дітей.

Із значним покращенням 16 дітей.

АНАЛІЗ РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Упродовж 2018/2019 навчального року робота психологічної служби ЗДО № 10 проводилась згідно річного плану, а також за власними висновками на підставі психодіагностичних досліджень. Робота проводилась у тісній взаємодії з вихователями груп та батьками вихованців.

Протягом 2018 – 2019 навчального року психологічною службою закладу було проведено:

Для дітей:

  1. Для дітей ранього віку – профілактичне заняття з елементами тренінгових вправ «Я і мій дитячий садок».
  2. Для дітей старших груп – профілактичне заняття на тему: «Я образилась (образився)».
  3. Для дітей старших груп – індивідуальні корекційні заняття на тему :»Розвиток емоційної сфери дітей засобами арттерапії»
  4. Для дітей старших груп – індивідуальні заняття з використанням піскової терапії: «Знайомство з пісочною країною», «Пісочний дощ».
  5. Для дітей середніх груп – дослідження розвитку сприймання дітей за методиками: «Які предмети сховані в малюнках», «Чого не вистачає на цих малюнках».
  6. Для дітей середніх груп – дослідження особливостей мислення дошкільнят: «Розрізні картинки» (наочно-дійове мислення).
  7. Для дітей середніх груп – дослідження розвитку мовлення: «Послідовність подій».
  8. Для дітей старших груп – психологічна готовність до школи: «Читання казки», методика Керна-Карасика.

Для вихователів:

  1. Доповідь на семінарі на тему: «Індивідуальна своєрідність творчого і обдарованої дитини».
  2. Тренінг для вихователів на тему: «Формування творчої особливості педагога».

Для психологів міста:

Семінар на тему: «Толерантне спілкування».

Для батьків:

  1. Консультації на тему:

а) «Я не вмію», або як розвинути мотивацію.

б) «Гіперактивна дитина»

в) «У дитини істерика в магазині. Що робити, щоб назавжди про це забути?» тощо,

г) Тренінг для батьків: «Попередження насильства жорстокості у сім’ї та дитячому колективі».

Висновки по результатам діагностування дітей старших груп

Високий рівень розвитку дітей старших груп.   

4

Середній рівень розвитку дітей старших груп. 
Вересень 2018 року

5

Низький рівень розвитку дітей старших груп. 
Вересень 201
8 року

6

Високий рівень розвитку дітей старших груп. 
Травень 2019 року

7

Середній рівень розвитку дітей старших груп. 
Травень 201
9року

8

           

Висновки по результатам діагностування дітей

старшої групи «Оленка»

Під час проведення психодіагностики пізнавальних процесів дітей та спостереженнями за ними під час занять, можна зробити такі висновки:
Діти вміють розпізнавати предмети за його основними характеристиками: кольором, величиною, формою та матеріалом. (Дидактична гра «Якої фігури не стало?» - форма, колір, пам'ять).

Мовлення для дітей під час занять є виразним, змістовим, діти вміють міркувати, слухати та вести бесіду. (На занятті складали речення за схемою – всі справилися; добре орієнтуються в звуках; опис тварини, яку побачили в бінокль тощо).

Ці діти є дуже допитливими, задають безліч запитань – це говорить про їх високий рівень мислення.

Висновки по результатам діагностування дітей

старшої групи «Золота рибка»

Ці дітки добре орієнтуються в просторі. Знають: вліво, вправо, вверх, вниз (методика «Графічний диктант». Не справилися деякі дітки із-за неуважності). На належному рівні розвиток слухової пам’яті, як короткотривалої так і довготривалої. За допомогою методики «Що зникло?» діти впевнено відповідали на питання психолога.

В квітні-травні, при повторному дослідженні розвитку уваги, зросла їх концентрація та стійкість, (За допомогою методики: «Простав знаки», «Знайди і викресли»).

Також високий рівень логічного мислення (методики: «4 зайвий», «Нісенітниці» тощо).

На заняттях дітки знають об’єкти живої та неживої природи (обводили предмети). Подобається гра «Утвори пари».

Висновки по результатам діагностування дітей

старшої групи «Курчатко»

Дошкільники дуже гарно орієнтуються в часі: рік, місяць, доба, година (Дидактична гра «Дні тижня»).

Мають достатній рівень сприймання (методика «Чого не вистачає на цих малюнках?», «Які предмети сховали в малюнках?).

Пам'ять дітей, поєднуючись з мовою та мисленням набуває інтелектуального характеру (Дидактична гра «Яка тварина зникла і який це день тижня», «Запам’ятай малюнки», «Запам’ятай цифри»),

Також добре орієнтуються у розташуванні предметів у просторі (Вліво, вправо. Складали вагончики з паличок Кюізенера: який номер вагона? Який найдовший? Який найкоротший?).

Грамота на дуже високому рівні, особливо звуковий аналіз слів.

Висновки по результатам діагностування дітей

старшої групи «Буратіно»

Ці дітки чітко вміють діяти за словесною інструкцією педагога (Дидактична гра «Збери портфель» «Відгадай»)

На високому рівні сприймання та розвиток уваги. Вміють гарно уявляти та фантазувати. (Це було перевірено за допомогою методики «Придумай гру», «Домалюй предмет»).

Вміють співставляти слова, що означають назву предмета з самим предметом (методика «Відгадай предмет»), роблять узагальнення, проте висловлюють свою думку не послідовно, шляхом повторення за дорослим.

Гарно працюють з коректурними таблицями Н. Гавриш.

Діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.

ДОДАТКОВІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ

Гурткова робота в ЗДО набуває дедалі більшої популярності, стаючи невід’ємною частиною освітнього процесу. Організація додаткових послуг дала змогу підвищити статус та зміцнити позитивний імідж закладу. Цьому сприяє професійний рівень педагогів, які надають ДОП, а саме:

Богуш О.М.,

Слободенюк Ю.В.

Платні послуги надаються у 8 групах.

Охоплено ДОП – 243 дитини.

ХАРЧУВАННЯ

Організація харчування дітей у ЗДО № 10 здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.01.2004 року «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (далі - Інструкція з організації харчування), враховуючи зміни, внесені спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 № 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та інших відповідних нормативних документів.

У закладі встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски на день, об'єм страв для дітей раннього та дошкільного віку, графіки видачі їжі, добові проби, призначено відповідальних осіб за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медперсоналу та адміністрації.

Харчоблок, комора, система холодного та гарячого водопостачання, технологічне та холодильне обладнання в робочому стані. При складанні меню харчування було враховано:

- вікові групи (раннього віку; дошкільного віку);

- тип дошкільного закладу (заклад комбінованого типу);

- режим харчування (3-х разове).

Всі продукти харчування, що надходять, відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються документами, що засвідчують їх якість. Зберігаються продукти харчування в спеціально облаштованій коморі, овочесховищі, холодильниках, де забезпечено дотримання санітарних норм, в тому числі товарне сусідство, температурний режим тощо. Дані про безпечність якості продуктів та термін їх реалізації систематично фіксується в Журналі бракеражу сирої продукції. Облік продовольчої сировини фіксується в Книгах складського обліку продуктів. Дотримано вимоги чинного законодавства щодо батьківської плати за харчування дітей, вона становить 60% від вартості харчування однієї дитини на день.

Питання організації харчування дітей в закладі знаходиться на постійному контролі з боку директора, медичної сестри, розглядалось на нарадах при директору закладу, виробничих нарадах, батьківських зборах.

Пільговим харчуванням в 2018/2019 н.р. було охоплено 27 дітей, серед них:

- 6 дітям розмір плати за харчування зменшено на 50%;

- 21 дитини звільнені від сплати за харчування

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Робота медичного персоналу.

Безумовно, щаслива дитина – це здорова дитина. Весь освітньо-виховний процес мав валеологічну спрямованість, використовувались здоров’язберігаючі, здоров’яформуючі технології. Постійно велась робота по формуванню правильної постави, профілактики плоскостопості. Загартування та реалізація програми валеокорекції дали можливість знизити показники простудної захворюваності.

Завідувач та медична сестра Степаненко О.П. постійно контролювали дотримання у групах режиму дня, режиму провітрювання, рухового режиму, санітарний стан.

Відвідування дітьми закладу є також показником не тільки стану здоров’я дітей, але і рівня психологічного комфорту у групах. Однак, на жаль, відношення деяких батьків до необхідності системного відвідування дитиною групи залишає бажати кращого. Причинами тривалих пропусків також є: неплатіжоспроможність батьків, перебування матерів у відпустці по догляду за дитиною, яка вже відвідує ЗДО, навчання батьків, безробіття. Середньорічна кількість відвідуваності складає 85%.

Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей віку – 1 раз у квартал, а влітку кожен місяць. Проводиться огляд дітей на педикульоз 1 раз на 10 днів. Раз на рік проводяться обстеження дітей на ентеробіоз.

Хочеться звернути увагу на те, що вихователі працюють у тісному контакті із медичним персоналом закладу по оздоровчо-профілактичній роботі, проведено ряд переглядів різних форм роботи з фізвиховання, а саме: ранкова гімнастика, гімнастика пробудження, коригуюча гімнастика, організація фізичних занять на свіжому повітрі.

Постійно проводиться моніторинг захворюваності дітей ЗДО. Під особливим контролем температурний режим приміщень.

Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу. Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд, проведено обстеження в баклабораторії.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ

Ще одним з головних напрямків в роботі директора є укріплення матеріально-технічної бази закладу, всі приміщення якого відповідають санітарним вимогам.

ЗДО № 10 – це комунальний заклад, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Однак, завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні.

Адміністрація ЗДО разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб закладу проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти.

Протягом навчального року систематично здійснювалась виплата заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті закладом комунальні послуги. Разом з завгоспом ЗДО Гріненко М.М. постійно працюємо над розвитком матеріально-технічної бази ЗДО.

Повноцінно функціонує музична та спортивна зала для свят, розваг, занять з фізкультури, музики; обладнано методичний кабінет, медичний кабінет, кабінет вчителя-логопеда, практичного психолога.

Наш заклад постійно працює над створенням сприятливих умов для особистісного становлення та всебічного розвитку кожної дитини дошкільного віку, робота ведеться у тісному контакті з батьками.

У нашому закладі велика увага приділяється збереженню і зміцненню матеріальної бази, благоустрою території. Ці питання постійно та успішно вирішуються за активною участю всіх членів колективу закладу та за допомогою наших батьків усіх вікових груп, за що ми їм щиро вдячні.

Питання щодо створення належних умов функціонування дошкільного навчального закладу є і буде першочерговим.

Корисним внеском для дошкільного закладу були доброчинні внески батьків, які насамперед спрямовувалися на покращення матеріальної бази, санітарно-гігієнічних умов, естетичне оформлення приміщень, які надходили у вигляді товарів і робіт.

За період з 01.09.2018 року до 01.08.2019 року оприбутковано матеріальних цінностей:


За бюджетні кошти придбано та виконано:

  1. Дитячі стільці – 8025 грн.
  2. Спортивне обладнання – 15900 грн.
  3. Шафа-купе – 5900 грн.
  4. Письмовий стіл – 3400 грн.
  5. Стілець – 1450 грн.
  6. Журнальний стіл – 1900 грн.
  7. Лінолеум – 9107 грн.
  8. Заміна каналізаційної системи у підвальному приміщені – 108270 грн.
  9. Пластикова перегородка з вікном + заміна скла у іншому вікні – 12000 грн.

Всього використано: 165952 грн.

За кошти фізичних осіб придбано для ЗДО:

  1. Двері у спортзал – 3008 грн.
  2. Шпалера у спортзал та кабінет англійської мови – 3830 грн.
  3. Жалюзі на вікна у музичну залу та кабінет англійської мови (6 шт.) – 9700 грн.
  4. Пилосос (1 шт.) – 2899 грн.
  5. Пластикові бочки (для харчових продуктів – 6 шт.) – 1493 грн.
  6. Прорізинові миски – 800 грн.
  7. Балія – 255 грн.
  8. Меблі у спортзал (10000 грн. подарунок від випускників та 4000 грн. благодійні внески батьків) – 14000 грн.
  9. Пуфик у коридор – 3700 грн.
  10. Вуличні лавочки (2 шт.) – 4000 грн.
  11. Кришки для консервування (1000 шт.) – 744 грн.
  12. Ключ закаточний – 200 грн.
  13. Миючі засоби – 4980 грн.
  14. Канцтовари – 3154 грн.
  15. Проплата за укладання лінолеуму у двох холах – 4438 грн.
  16. Клей для поклейки шпалер – 275 грн.
  17. Господарські товари (розетки, виключателі, плафон, кабель, грунтовка, …) – 9557 грн.
  18. Поклейка шпалери, потолка у спортзалі (робота) – 17079 грн.

Всього використано: 74112 грн.

За рахунок фізичних осіб, які надійшли до груп:

Група «Курчатко»

  1. 1.Придбання SMART-TV та з’єднання до нього – 12132 грн.
  2. 2.Шафи для рушничків – 3900 грн.
  3. 3.Облаштування майданчика – 853 грн.
  4. 4.Ремонт підлоги в груповій кімнаті – 217 грн. 30 коп.

Всього використано: 17102 грн. 30 коп.

Група «Оленка»

  1. 1.Шафа-купе – 13800 грн.
  2. 2.Ліжка 2-хповерхові (2 шт.) – 7000 грн.
  3. 3.Матеріал для облаштування групи (тканина, нитки, стрічки, тесьма, шари підвісні) – 1051 грн. 50 коп.

Всього використано: 20800 грн.

Група «Буратіно»

  1. Заміна дверей – 2700 грн.
  2. Килимове покриття – 3000 грн.
  3. Ремонт сантехніки – 500 грн.
  4. Фотошпалери – 100 грн.
  5. Ремонт та розпис стін в павільйоні – 2575 грн.
  6. Заміна дошок (на пісочниці та павільйоні) – 1679 грн. 60 коп.
  7. Медикаменти для аптечки – 51 грн. 05 коп.
  8. Косметичний ремонт в кімнаті помічника вихователя – 52 грн.
  9. Прання килимів – 340 грн.
  10. Заміна матраців (24 шт.) та подушок ( 24 шт.) – 7200 грн.
  11. Канцтовари – 1005 грн.03 коп.
  12. Господарські товари – 903 грн. 85 коп.
  13. Декорування групи – 143 грн. 63 коп.

Всього використано: 20250 грн. 16 коп.

Група «Казка»

  1. 1.Матеріал на столик і лави – 2700 грн.
  2. 2.Матеріал на пісочницю та стільницю (дерево) – 3000 грн.
  3. 3.Іграшки – 379 грн.
  4. 4.Альбоми (90 шт.) – 3150 грн.
  5. 5.Господарські товари - 61 грн.
  6. 6.Посуд (тарілка мілка, тарілка глибока, чашка ) (30 шт.) – 2329 грн.
  7. 7.Костюм поліцейського ( дитячий) – 300 грн.

Всього використано: 11919 грн.

Група «Полуничка»

  1. 1.Ремонт роздягальної кімнати:

-         двері – 3550 грн.

-         лінолеум – 5930 грн.

-         стіни – 8500 грн.

-         потолок – 6500 грн.

-         тюль і карнізи – 1530 грн.

  1. 2.Канцтовари – 2600 грн.
  2. 3.Господарські товари – 2600 грн.

Всьго використано: 31210 грн.

Група «Калинонька»

  1. .Альбоми – 3150 грн.
  2. Пилосос – 3299 грн.
  3. .Спуск. Механізм – 150 грн.

Всьго використано: 6599 грн.

Група «Золота рибка»

  1. 1.Подушки (25 шт.) – 2860 грн.
  2. 2.Сантехніка – 322 грн.
  3. 3.Килим – 2450 грн.
  4. 4.Тюль – 1500 грн.
  5. 5.Фарба – 1369 грн.
  6. 6.Канцтовари – 107 грн.
  7. 7.Унітаз – 1665 грн.

Всього використано: 10273 грн.

Група «Зернятко»

  1. 1.Споруда на майданчик – 1600 грн.
  2. 2.Канцтовари – 1000 грн.
  3. 3.Двері – 4420 грн.
  4. 4.Господарські товари – 2113 грн.
  5. 5.Фарба – 641 грн.

Всьго використано: 9774 грн.

Група «Ромашка»

  1. 1.Бойлер – 2200 грн.
  2. 2.Шафи для рушничків – 4000 грн.
  3. 3.Лави для групи (3 шт.) – 1800 грн.
  4. 4.Змішувач (кран для кухні) – 600 грн.
  5. 5.Фарбування майданчика – 808 грн.
  6. 6.Миття килимів – 280 грн.

Всьго використано: 9688 грн.

Група «Віночок»

  1. 1.Книжки та зошити (по 31 шт.)– 8680 грн.
  2. 2.Двері – 4600 грн.
  3. 3.Канцтовари – 3100 грн.

Всього використано: 16380 грн.

Група «Ведмежатко»

  1. 1.Канцтовари – 1825 грн.
  2. 2.Дидактичні ігри – 354 грн.

Всього використано: 2179 грн.

Група «Ясочка»

  1. 1.Двері – 4610 грн.
  2. 2.Установка дверей – 700 грн.
  3. 3.Канцтовари та побутова хімія – 690 грн.

Всього використано: 6000 грн.

Група «Світлячок»

  1. 1.Двері – 3730 грн.
  2. 2.Установка дверей – 600 грн.
  3. 3.Будівельні матеріали – 1175 грн.
  4. 4.Господарчі товари – 1085 грн.
  5. 5.Сантехніка – 250 грн.

Всього використано: 6840 грн.

Адміністрація приділяє достатньо уваги естетичному вигляду закладу. Коридор, холи поступово поповнюються новими меблями. Подвір'я завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються дошкільниками, вихователями та обслуговуючим персоналом. Своєчасно обрізуються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території ЗДО.

Проте існує ряд проблем, що потребують вирішення:

-         перекриття покрівлі закладу;

-         перефарбування фасаду закладу.

Зрозуміло, я, як керівник використовую для цього усі можливі резерви: - спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.

Я вдячна батькам, які допомагають нам в проведенні ремонтних робіт у закладі, створювати затишок та комфорт для дітей в групах.

Наш заклад користується попитом серед батьків. Колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою все нові і нові завдання. І першочергове завдання – створення умов для виховання та оздоровлення наших дітей.

Подальший розвиток ЗДО можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.

Головним є те, що заклад прагне бути тим місцем, де діти можуть фізично розвиватись, навчатись, виховуватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, весело й щасливо жити.

Вважаю, що вагомим критерієм оцінки моєї управлінської діяльності можна вважати сприйняття мене як керівника працівниками, дітьми, а через них і батьками. Якщо діти пишаються своїм закладом, то це означає, що вони пишаються і своїми педагогами. Усвідомлюю, що розумно будувати взаємовідносини педагогів, їх помічників, дітей, батьків, можна тільки там, де всі відчувають свою приналежність до найвищої справи на Землі – формування Людини.

Розумно організоване керівництво повинно, в першу чергу, сприяти залученню кожного члена системи «діти-батьки-педагоги-директор» до вирішення усіх питань навчально-виховного процесу та уселяти в кожного віру і тверду переконаність, що він є активним і відповідальним співучасником цієї системи.

У зв'язку з складанням річного плану роботи закладу на 2019/2020 навчальний рік, прохання до всіх присутніх надати свої пропозиції щодо вдосконалення роботи закладу, покращення освітньо-виховної роботи, поліпшення матеріальної бази, відпочинку дітей, умов праці та відпочинку працівників закладу.

Від імені всього нашого колективу, я, як завідувач ЗДО № 10, хочу подякувати батькам, які небайдужі до життя нашого дитячого садка та завжди приймають активну участь у різноманітних заходах, щодо його покращення, а також хочу завірити, що й надалі в закладі буде проводитись робота щодо забезпечення належних умов життя і виховання дошкільників, для підтримання належного іміджу та збільшення потенційних можливостей.

Також від душі вдячна відділу освіти за ту увагу і турботу про дітей, за знаходження і можливості.

 

   
 

Дитяча сторінка

childpage

Відгуки

vidguk

Написати   повідомлення

zavitok

Готуємось в садочок

in sad

Веб-посилання

departament
pedpresa
ostriv
min os 
koipopk 
osvita
foto
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #0feea2 #9c7f24 #ff807c